To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-17
Ogłoszenie nr 108847 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Piekary Śląskie: Dostawa i montaż systemu monitoringu dla zadania pn: Instalacja monitoringu oraz doposażenie placu zabaw przy Miejskim Przedszkolu nr 15 w Piekarach Śląskich
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515553-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Bytomska
84,
41940
Piekary Śląskie, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
323 939 379, faks
32 287 22 69, e-mail
um@um.piekary.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.piekary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż systemu monitoringu dla zadania pn: Instalacja monitoringu oraz doposażenie placu zabaw przy Miejskim Przedszkolu nr 15 w Piekarach Śląskich
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.271-42/IG/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń monitoringu oraz rejestracji cyfrowej obrazu. Kamery o ogniskowej 2.8 mm należy rozmieścić w sposób obejmujący monitoringiem wszystkie ściany budynku (w tym wejścia), natomiast kamery o ogniskowej 3.6 mm w sposób pokrywający monitoringiem plac zabaw przy przedszkolu. Obrazy z kamer należy podłączyć do rejestratora obrazu, który należy zainstalować we wskazanym pomieszczeniu budynku. 2. Teren objęty opracowaniem zlokalizowany jest w Piekarach Śląskich w budynku Przedszkola Miejskiego nr 15 przy ul. Skłodowskiej 104 w Piekarach Śląskich. 3. Termin realizacji: zgodnie z złożoną ofertą, nie później niż do 1 miesiąca od dnia podpisania umowy. 4. Termin realizacji zamówienia zostanie osiągnięty poprzez podpisanie przez Zamawiającego protokołu zdawczo - odbiorczego, dostarczonych i zamontowanych urządzeń. II. ZAKRES ZAMÓWIENIA: MATERIAŁY: 1. DYSK PAMIĘCI HDD - 2 szt. Typ: NAS format szerokości: 3,5 cala pojemność (1 szt.): min. 4 TB (suma min. 8 TB) 2. REJESTRATOR IP Prędkość nagrywania [kl/s]: 15kl/s, 12mpx; 20kl/s ; 4mpx; 25kl/s ; 1080P Obsługiwana rozdzielczość: min. 12MPX (4K) Ilość obsługiwanych dysków: 2 szt. Obsługiwana pojemność dysków twardych [TB]: min. 6 Switch PoE: 8x POE (IEEE802.3at/af) Onvif: Tak 3. KAMERA IP - 4 szt. Rodzaj przetwornika: Progressive Scan CMOS Rozdzielczość: min. 2688x1520 Ogniskowa obiektywu: 2.8mm Widoczność w nocy: min. 30 m Audio: nie wymagane 4. KAMERA IP - 2 szt. Rodzaj przetwornika: Progressive Scan CMOS Rozdzielczość: min. 2688x1520 Ogniskowa obiektywu: 3.6mm Widoczność w nocy min.: 40 m Audio: nie wymagane 5. Listwa zasilająca - 1 szt. Kolor: szary Ilość gniazd: min. 7 Długość: min. 3m Bezpiecznik: TAK 6. SZAFA RACKOWA - 1 szt. Kolor: szary Wymiary: 19 CALI 4U 600X450 Typ szafy rack: wisząca Wysokość wewnętrzna: 4U Rodzaj drzwi: szklane 7. MONITOR LED 27" HDMI USB - 1 szt. Przekątna ekranu: min. 27 cali Rozdzielczość: min. 1920x1080 Format ekranu: 16:9 Technologia podświetlania: Led, Złącze D-SUB: min. 1 8. WTYK RJ45 KAT6 - 16 szt. 9. KABEL HDMI-HDMI 3m - 1 szt. Pozłacane złącza: Tak Obsługiwane rozdzielczości: min. 480i, 480p, 576i, 576p, 720p, 1080i, 1080p, 2k, 4k Długość kabla HDMI-HDMI: min. 3m, Standard HDMI: 1.4 10. Koryta kablowe - 70 m (+/-10%) 11. Kabel teleinformatyczny KAT. 6 U/UTP WEWNĘTRZNY - 150 m 12. Mysz optyczna przewodowa - 1 szt. 13. Pozostałe wszelkie materiały instalacyjne. Kołki, uchwyty montażowe, materiały budowlane itp. USŁUGI MONTAŻOWE 1. Montaż kamer. 2. Montaż i konfiguracja rejestratora i osprzętu. 3. Ułożenie przewodów i montaż kanałów kablowych. 4. Połączenie i test sprawności całej instalacji. 2. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV) 38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
38000000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11382.12 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert10 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 12546 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Rozbiórka nieużytkowanej zabudowy gospodarczej- II części
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego pomiędzy ul. Karola Darwina a Parkiem Międzyosiedlowym
- Dostawy foteli biurowych
- Budowa chodnika przy ulicy Dąbrówki w Piekarach Śląskich - w formule zaprojektuj i wykonaj roboty budowlane
- Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymiennikowym węzłem cieplnym w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.