Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-01
Nowy Targ: Dostawa implantów do zespoleń kręgosłupa wraz z przechowaniem i użyczeniem instrumentarium
Numer ogłoszenia: 108530 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu , ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2633060, 2633061, faks 018 2633952, 2633950.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszs.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów do zespoleń kręgosłupa wraz z przechowaniem i użyczeniem instrumentarium.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa implantów do zespoleń kręgosłupa wraz z przechowaniem i użyczeniem instrumentarium w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.00.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz cenowy oferty. 2. Pełnomocnictwo, jeżeli będzie miała miejsce sytuacja wymieniona w pkt I SIWZ - opis sposobu przygotowania oferty. 3. Katalogi z numerami katalogowymi danego produktu potwierdzające spełnienie wymagań pod względem przedmiotowym. 4. Oświadczenie, że przedmiot umowy jest dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy O wyrobach medycznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
§2 1. Umowa zawarta jest na okres 12 miesięcy - od do 2. W przypadku niezrealizowania dostawy w zakreślonym 12 miesięcznym terminie Zamawiający stosownym aneksem zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu, o jakim mowa w ust. 1, jednak nie dłużej niż na okres 6 miesięcy. §34. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania stałości cen na przedmiot umowy wymieniony w ust. 1 przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem niezależnej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT. 5. W przypadku zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania umowy ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto - cena netto pozostanie bez zmian. 6. Zmiana, o której mowa w ust. 5 nastąpi z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów. Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego - osobę odpowiedzialną za realizację umowy o zmianie stawki podatku VAT. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość: a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych, b) rezygnacji Wykonawcy z powierzenia wykonania części/całości umowy podwykonawcy (JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA) - w przypadku takiej rezygnacji, c) zmiany numeru katalogowego przedmiotu zamówienia - w przypadku wprowadzenia zmiany numerów katalogowych przez Wykonawcę, d) obniżenia cen jednostkowych - w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę. 8. Zmiana, o której mowa w ust. 7 musi być odpowiednio udokumentowana przez każdą ze stron i obowiązuje po podpisaniu aneksu przez obie strony. §9 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach - art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pszs.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych Zamawiającego, ul. Szpitalna 14, Nowy Targ - budynek administracji, pokój nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych Zamawiającego, ul. Szpitalna 14, Nowy Targ - budynek administracji, pokój nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa systemu małoinwazyjnej przez skórnej stabilizacji kręgosłupa z płynnym substytutem kostnym do stabilizacji w złamaniach typu A1-A2 wraz z użyczeniem instrumentarium.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa systemu małoinwazyjnej przez skórnej stabilizacji kręgosłupa z płynnym substytutem kostnym do stabilizacji w złamaniach typu A1-A2 wraz z użyczeniem instrumentarium, w ilościach, asortymencie, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa bioprzebudowywalnego, niskotemperaturowego, płynnego substytutu kostnego oraz zestawu mieszalników i podajników wraz z przechowaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bioprzebudowywalnego, niskotemperaturowego, płynnego substytutu kostnego oraz zestawu mieszalników i podajników wraz z przechowaniem w ilościach, asortymencie, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa systemu przezskórnych koszyków trzonowych umożliwiających stabilizację i redukcję złamanego trzonu wraz z użyczeniem instrumentarium.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa systemu przezskórnych koszyków trzonowych umożliwiających stabilizację i redukcję złamanego trzonu wraz z użyczeniem instrumentarium w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa zestawów do stabilizacji korekcji skoliozy wraz z użyczeniem instrumentarium.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów do stabilizacji korekcji skoliozy wraz z użyczeniem instrumentarium w ilościach, o parametrach, w asortymencie podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa śrub transpedikularnych umożliwiających repozycję kręgozmyku wraz z użyczeniem instrumentarium.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa śrub transpedikularnych umożliwiających repozycję kręgozmyku wraz z użyczeniem instrumentarium w ilościach, o parametrach, w asortymencie podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa zestawów do stabilizacji odcinka potyliczno-szyjnego zakotwiczonych w masywach bocznych, nasadach i za łuki wraz z kością potyliczną wraz z użyczeniem instrumentarium.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów do stabilizacji odcinka potyliczno-szyjnego zakotwiczonych w masywach bocznych, nasadach i za łuki wraz z kością potyliczną wraz z użyczeniem instrumentarium w ilościach, o parametrach, asortymencie podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa systemów do małoinwazyjnej przezskórnej mono i wielosegmentowej stabilizacji kręgosłupa wraz z użyczeniem instrumentarium.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa systemów do małoinwazyjnej przezskórnej mono i wielosegmentowej stabilizacji kręgosłupa wraz z użyczeniem instrumentarium w ilościach, o parametrach, asortymencie podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa zestawów umożliwiających uzupełnienie przestrzeni powstałej między trzonami kręgów po korporektomii materiałem sztywnym metalicznym wraz z użyczeniem instrumentarium.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów umożliwiających uzupełnienie przestrzeni powstałej między trzonami kręgów po korporektomii materiałem sztywnym metalicznym wraz z użyczeniem instrumentarium w ilościach, o parametrach, asortymencie podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa klatek międzytrzonowych szyjnych stabilizowanych wkrętami kostnymi wraz z przechowaniem i użyczeniem instrumentarium.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa klatek międzytrzonowych szyjnych stabilizowanych wkrętami kostnymi wraz z przechowaniem i użyczeniem instrumentarium w ilościach, o parametrach, w asortymencie podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa klatek do stabilizacji międzytrzonowej typu TLIF wraz z użyczeniem instrumentarium.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa klatek do stabilizacji międzytrzonowej typu TLIF wraz z użyczeniem instrumentarium w ilościach, o parametrach, w asortymencie podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa klatek międzytrzonowych odcinka szyjnego wraz z przechowaniem i użyczeniem instrumentarium.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa klatek międzytrzonowych odcinka szyjnego wraz z przechowaniem i użyczeniem instrumentarium ilościach, o parametrach, w asortymencie podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa śrub transpedikularnych (typu Schanza) standardowych i wyciągowych, prętów, poprzeczek wraz z użyczeniem instrumentarium.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa śrub transpedikularnych (typu Schanza) standardowych i wyciągowych, prętów, poprzeczek wraz z użyczeniem instrumentarium w ilościach, o parametrach, asortymencie podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa systemów do przez skórnej dyscektomii i nukleoplastyki wraz z przechowaniem i użyczeniem instrumentarium.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa systemów do przez skórnej dyscektomii i nukleoplastyki wraz z przechowaniem i użyczeniem instrumentarium w ilościach, o parametrach w asortymencie podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krauszów - etap II, Gmina Nowy Targ
- Sukcesywna dostawa żywności
- Dostawa zestawów komputerów urządzeń wielofunkcyjnych drukarek, niszczarek.
- Modernizacja Połączenia Drogowego Pienińskich Parków Narodowych - Etap IV
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla budynku położonego w Nowym Targu przy ul. Jana Kazimierza 20
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa stabilizacji przezskórnej z możliwością podania cementu przez śrubę, drenaży komorowych i lędźwiowych, pinów do klamry DORO, wyrobów do termoablacji nerwów (...) w podziale na 22 części
- ZP-5-2024 Zakup i dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych
- "Dostawa endoprotez oraz innych materiałów ortopedycznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Dostawa implantów ortopedycznych ZP20/A/12/2024
- Sukcesywna dostawa materiałów ortopedycznych oraz nieodpłatne użyczenie konsoli shavera kostnego, 3 rękojeści kompatybilnych z ostrzami shavera i pompy artroskopowej
- Dostawa endoprotez stawu biodrowego i innych implantów ortopedycznych oraz zestawu do plastyki ACL dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.