eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa sprzętu biurowego oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego dla Izby Skarbowej we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-08

Wrocław: Dostawa sprzętu biurowego oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego dla Izby Skarbowej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 108150 - 2015; data zamieszczenia: 08.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77860 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 24,26, 53-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 36 52 403, faks 71 36 52 781.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu biurowego oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego dla Izby Skarbowej we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego oraz świadczenie serwisu urządzeń (przeglądu/konserwacji) dla Izby Skarbowej we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części i obejmuje: Część I: dostawę 10 szt. kserokopiarek oraz świadczenie serwisu tych urządzeń (przeglądu/konserwacji). Część II: dostawę 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych oraz świadczenie serwisu tych urządzeń (przeglądu/konserwacji). Część III: dostawę 10 szt. niszczarek oraz świadczenie serwisu tych urządzeń (przeglądu/konserwacji). Część IV: dostawę 4 szt. faksów oraz świadczenie serwisu tych urządzeń (przeglądu/konserwacji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący dostawy Sprzętu biurowego zawiera załącznik nr 2a do SIWZ - Zestawienie ilościowe i parametry sprzętu biurowego natomiast szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący świadczenia usług związanych z eksploatacją Sprzętu biurowego - serwisu urządzeń (przegląd/konserwacji) zawiera załącznik nr 2b do SIWZ. Wykonawca może złożyć jedną ofertę obejmującą cały przedmiot zamówienia (część I, II, III i IV), lub trzy wybrane części zamówienia, lub dwie wybrane części zamówienia, lub jedną część zamówienia. Każda część oferty podlega odrębnej ocenie. Zamawiający wymaga aby Sprzęt biurowy był w jednolitej konfiguracji (w ramach danego rodzaju, dostarczanego w więcej niż jednym egzemplarzu), fabrycznie nowy, kompletny, sprawny, gotowy do użytku, nieużywany i nieregenerowany, nienaprawiany, nierefabrykowany, bez wad fizycznych, prawnych i ograniczających możliwość jego prawidłowego użytkowania, dopuszczony do obrotu gospodarczego na terytorium RP, spełniający wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązującym w Polsce prawie, dopuszczony do stosowania w Unii Europejskiej. Zamawiający zobowiązuje ponadto Wykonawcę do świadczenia usług związanych z eksploatacją Sprzętu biurowego, zwanych dalej serwisem urządzeń (przeglądu/konserwacji): a) w odniesieniu do 10 szt. kserokopiarek - w okresie 36 miesięcy od daty podpisania bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru, b) w odniesieniu do 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych, 10 szt. niszczarek, 4 szt. faksów - w okresie 24 miesięcy od daty podpisania bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: a) dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca dostawy, b) zapewnić serwis gwarancyjny, c) przekazać dokumentację dotyczącą przedmiotu zamówienia. Miejscem dostawy jest: Izba Skarbowa we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 24,26, 53-333 Wrocław..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.19.14.00 - Niszczarki 30.12.14.10 - Telefaksy 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego dla Izby Skarbowej we Wrocławiu (dot. 10 szt. kserokopiarek)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stan-Mit-Serwis Jerzy Staniewski, ul. Gajowicka 95, 53-421 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 132102,00

  • Oferta z najniższą ceną: 132102,00 / Oferta z najwyższą ceną: 148830,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego dla Izby Skarbowej we Wrocławiu (dot. 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIR-BET Mirosław Burda, ul. Dąbrowskiego 42, 50-457 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10686,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12162,24

  • Oferta z najniższą ceną: 12162,24 / Oferta z najwyższą ceną: 12162,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego dla Izby Skarbowej we Wrocławiu (dot. 10 szt. niszczarek)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEGA OFFICE Sp. z o.o., Al. Lipowa 12, 53-124 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51780,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28941,90

  • Oferta z najniższą ceną: 28941,90 / Oferta z najwyższą ceną: 45977,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego dla Izby Skarbowej we Wrocławiu (dot. 4 szt. faksów)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIR-BET Mirosław Burda, ul. Dąbrowskiego 42, 50-457 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10712,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7780,24

  • Oferta z najniższą ceną: 7780,24 / Oferta z najwyższą ceną: 7780,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.