eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont posadzek wraz z robotami towarzyszącymi oraz modernizacja placu zabaw w Przedszkolu nr 21 przy ul. Zelwerowicza 21

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-13

Ogłoszenie nr 107556 - 2017 z dnia 2017-07-13 r.

Tychy: Remont posadzek wraz z robotami towarzyszącymi oraz modernizacja placu zabaw w Przedszkolu nr 21 przy ul. Zelwerowicza 21
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 519616-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, krajowy numer identyfikacyjny 51592200000, ul. Al. Niepodległości 49, 43100 Tychy, państwo Polska, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344, e-mail poczta@umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont posadzek wraz z robotami towarzyszącymi oraz modernizacja placu zabaw w Przedszkolu nr 21 przy ul. Zelwerowicza 21

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PZP.271.34.2017.KK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Remont posadzek wraz z robotami towarzyszącymi oraz modernizacja placu zabaw w Przedszkolu nr 21 przy ul. Zelwerowicza 21. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania (części) w ramach których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Część 1: Zadanie 1: Remont posadzek wraz z robotami towarzyszącymi w Przedszkolu nr 21 przy ul. Zelwerowicza 21, szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: - prace przygotowawcze w tym m.in. usunięcie wyposażenie, - zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, - zerwanie cokolika, - przygotowanie podłoża z masy lastrykowej, - posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych GRES wraz z fugami, - okładziny schodów z płytek kamionkowych GRES wraz z fugami, - ścianki działowe z płyt gipsowo kartonowych na rusztach metalowych, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych, - tynk cienkowarstwowy mozaikowy na ścianach, - prace odtworzeniowe: wniesienie wyposażenie, - utylizacja gruzu z rozbiórek. Szczegółowy zakres prac przedstawiony został w Projekcie budowlano - wykonawczym remontu posadzek w Przedszkolu nr 21 autorstwa Biura Projektowego: Projektowanie Architektoniczne, Wycena Nieruchomości Anna i Bartosz Michalscy oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 4 do Siwz. Część 2: Zadanie 2: Modernizacja placu zabaw w Przedszkolu nr 21 przy ul. Zelwerowicza 21, szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: - prace przygotowawcze, - demontaż istniejących nawierzchni utwardzonych, - demontaż istniejących wskazanych w projekcie obiektów małej architektury, - demontaż istniejących wskazanych w projekcie urządzeń zabawowych, - demontaż istniejących schodów zewnętrznych, - niwelacja wskazanych w projekcie części terenu wraz z ukształtowaniem terenu i zieleni, - remont istniejących drewnianych urządzeń zabawowych, - remont istniejących schodów zewnętrznych, - remont istniejących schodów terenowych, - wykonanie schodów zewnętrznych blokowych, - wykonanie ogrodzenie i furty wejściowej, - budowa nawierzchni utwardzonych w postaci nowych ciągów komunikacyjnych i pochylni (kostka betonowa szara, żółta i grafitowa) - budowa nawierzchni utwardzonych w postaci nowych placów (nawierzchnia asfaltowa do malowania kredą, nawierzchnia EPDM -bezpieczna), - budowa nawierzchni biologicznie czynnych (trawnik, zrąbki drewniane, żwir), - montaż obiektów małej architektury: kosze na odpadki, ławki, tablice informacyjne, - montaż obiektów małej architektury - urządzeń zabawowych (piaskownice, zamek), - wykonanie nasadzeń zieleni wysokiej, - wykonanie nasadzeń zieleni niskiej, Szczegółowy zakres prac przedstawiony został w Projekcie budowlano - wykonawczym modernizacji placu zabaw w Przedszkolu nr 21 autorstwa Biura Projektowego: Projektowanie Architektoniczne, Wycena Nieruchomości Anna i Bartosz Michalscy oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 5 do Siwz. Zgodnie z § 4.3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz.U. 2004 nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego, jeśli w istotnych postanowieniach umowy przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. Zgodnie z zapisami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ogólnych warunków umowy, Zamawiający przyjął rozliczenie ryczałtowe, a nie kosztorysowe, a co za tym idzie nie ma obowiązku udostępniania przedmiaru robót. Cena oferty winna być obliczona na podstawie dokumentacji stanowiącej załącznik nr 4 i 5 do SIWZ. Zamawiający pomocniczo dołącza przedmiar robót w zakresie zadania nr 1 i zadania nr 2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45432110-8, 45111291-4, 45233222-1,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT31700.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
.P.H.U. REMSTOL Usługi Ogólnobudowlane inż. Józef Wybrańczyk, remstol@wp.pl, ul. Ks. Tischnera 69, 43-100, Tychy, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 79335,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 79335,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 79335,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie zadania nr 2, nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust 1 pkt 1) ustawy Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu ..."
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.