To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-13
Ogłoszenie nr 107556 - 2017 z dnia 2017-07-13 r.
Tychy: Remont posadzek wraz z robotami towarzyszącymi oraz modernizacja placu zabaw w Przedszkolu nr 21 przy ul. Zelwerowicza 21
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519616-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, krajowy numer identyfikacyjny
51592200000, ul.
Al. Niepodległości
49,
43100
Tychy, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
(032) 7763333, faks
(032) 7763344, e-mail
poczta@umtychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont posadzek wraz z robotami towarzyszącymi oraz modernizacja placu zabaw w Przedszkolu nr 21 przy ul. Zelwerowicza 21
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PZP.271.34.2017.KK
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Remont posadzek wraz z robotami towarzyszącymi oraz modernizacja placu zabaw w Przedszkolu nr 21 przy ul. Zelwerowicza 21. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania (części) w ramach których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Część 1: Zadanie 1: Remont posadzek wraz z robotami towarzyszącymi w Przedszkolu nr 21 przy ul. Zelwerowicza 21, szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: - prace przygotowawcze w tym m.in. usunięcie wyposażenie, - zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, - zerwanie cokolika, - przygotowanie podłoża z masy lastrykowej, - posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych GRES wraz z fugami, - okładziny schodów z płytek kamionkowych GRES wraz z fugami, - ścianki działowe z płyt gipsowo kartonowych na rusztach metalowych, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych, - tynk cienkowarstwowy mozaikowy na ścianach, - prace odtworzeniowe: wniesienie wyposażenie, - utylizacja gruzu z rozbiórek. Szczegółowy zakres prac przedstawiony został w Projekcie budowlano - wykonawczym remontu posadzek w Przedszkolu nr 21 autorstwa Biura Projektowego: Projektowanie Architektoniczne, Wycena Nieruchomości Anna i Bartosz Michalscy oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 4 do Siwz. Część 2: Zadanie 2: Modernizacja placu zabaw w Przedszkolu nr 21 przy ul. Zelwerowicza 21, szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: - prace przygotowawcze, - demontaż istniejących nawierzchni utwardzonych, - demontaż istniejących wskazanych w projekcie obiektów małej architektury, - demontaż istniejących wskazanych w projekcie urządzeń zabawowych, - demontaż istniejących schodów zewnętrznych, - niwelacja wskazanych w projekcie części terenu wraz z ukształtowaniem terenu i zieleni, - remont istniejących drewnianych urządzeń zabawowych, - remont istniejących schodów zewnętrznych, - remont istniejących schodów terenowych, - wykonanie schodów zewnętrznych blokowych, - wykonanie ogrodzenie i furty wejściowej, - budowa nawierzchni utwardzonych w postaci nowych ciągów komunikacyjnych i pochylni (kostka betonowa szara, żółta i grafitowa) - budowa nawierzchni utwardzonych w postaci nowych placów (nawierzchnia asfaltowa do malowania kredą, nawierzchnia EPDM -bezpieczna), - budowa nawierzchni biologicznie czynnych (trawnik, zrąbki drewniane, żwir), - montaż obiektów małej architektury: kosze na odpadki, ławki, tablice informacyjne, - montaż obiektów małej architektury - urządzeń zabawowych (piaskownice, zamek), - wykonanie nasadzeń zieleni wysokiej, - wykonanie nasadzeń zieleni niskiej, Szczegółowy zakres prac przedstawiony został w Projekcie budowlano - wykonawczym modernizacji placu zabaw w Przedszkolu nr 21 autorstwa Biura Projektowego: Projektowanie Architektoniczne, Wycena Nieruchomości Anna i Bartosz Michalscy oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 5 do Siwz. Zgodnie z § 4.3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz.U. 2004 nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego, jeśli w istotnych postanowieniach umowy przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. Zgodnie z zapisami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ogólnych warunków umowy, Zamawiający przyjął rozliczenie ryczałtowe, a nie kosztorysowe, a co za tym idzie nie ma obowiązku udostępniania przedmiaru robót. Cena oferty winna być obliczona na podstawie dokumentacji stanowiącej załącznik nr 4 i 5 do SIWZ. Zamawiający pomocniczo dołącza przedmiar robót w zakresie zadania nr 1 i zadania nr 2.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45432110-8,
45111291-4,
45233222-1,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie nr 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT31700.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 79335,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie nr 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie zadania nr 2, nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust 1 pkt 1) ustawy Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu ..." | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Renowacja kanalizacji na terenie miasta Tychy
- Remont komór i studni na sieciach kanalizacyjnych na terenie Miasta Tychy
- Remonty chodników oraz remonty cząstkowe chodników, ścieżek rowerowych, jezdni i zjazdów na terenie miasta Tychy w 2024 roku
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Niepodległości 9/27 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Darwina 15/81 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Organizacja obozu sportowego piłkarskiego dla zawodników grup młodzieżowych sekcji piłki nożnej będących w strukturach KP GKS Tychy
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.