eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg wojewódzkich w sezonach zimowego utrzymania dróg; 2015/2016, 2016/2017, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie (zamówienie uzupełniające do umów nr36/R4/U/2014 z dnia 31.10.2014 r., 37/R4/U/2014 z dnia 06.11.2014 r., 43/R4/U/2014 z dnia 18.11.2014 r. )

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-04

Bychawa: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg wojewódzkich w sezonach zimowego utrzymania dróg; 2015/2016, 2016/2017, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie (zamówienie uzupełniające do umów nr: 36/R4/U/2014 z dnia 31.10.2014 r., 37/R4/U/2014 z dnia 06.11.2014 r., 43/R4/U/2014 z dnia 18.11.2014 r. )
Numer ogłoszenia: 1074 - 2016; data zamieszczenia: 04.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161389 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie, ul. Antoniego Budnego 5, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 081 5661393 w. 28, faks 081 5660256.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg wojewódzkich w sezonach zimowego utrzymania dróg; 2015/2016, 2016/2017, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie (zamówienie uzupełniające do umów nr: 36/R4/U/2014 z dnia 31.10.2014 r., 37/R4/U/2014 z dnia 06.11.2014 r., 43/R4/U/2014 z dnia 18.11.2014 r. ).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg wojewódzkich w sezonach zimowego utrzymania dróg; 2015/2016, 2016/2017, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie (zamówienie uzupełniające do umów nr: 36/R4/U/2014 z dnia 31.10.2014 r., 37/R4/U/2014 z dnia 06.11.2014 r., 43/R4/U/2014 z dnia 18.11.2014 r. ). Zamówienie uzupełniające na zadania nr 1, 8 i 9.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg wojewódzkich w sezonach 2015/2016, 2016/2017 w zakresie zad. nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sita Wschód Sp. z.o.o, ul. Ciepłownicza 6, 20-479 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 463275,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 463275,81

  • Oferta z najniższą ceną: 463275,81 / Oferta z najwyższą ceną: 463275,81

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg wojewódzkich w sezonach 2015/2016, 2016/2017 w zakresie zad. nr 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. MAROS Marek Sobczyk, ul. Czereśniowa 12/1, 21-040 Świdnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86524,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86524,20

  • Oferta z najniższą ceną: 86524,20 / Oferta z najwyższą ceną: 86524,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg wojewódzkich w sezonach 2015/2016, 2016/2017 w zakresie zad. nr 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prywatne Przeds. Transportowo - Handlowo - Usługowe ROLBUD i Kopalnia Piasku Roman Madejek, Chodel, 24-350 Godów 1, kraj/woj. lubelskie., Godów 1, 24-350 Chodel, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 338644,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 338644,80

  • Oferta z najniższą ceną: 338644,80 / Oferta z najwyższą ceną: 338644,80

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający przewidział możliwość świadczenia usług zimowego utrzymania dróg w ramach zamówień uzupełniających w ogłoszeniu Nr 2014/S 168- 299413 z dnia 03.09.2014 r. Zamówienie uzupełniające miało być wykonywane przez jednostki transportowo - sprzętowe w zakresie zgodnym z zamówieniem podstawowym, których ilość będzie zależna od występujących potrzeb. Potrzeba udzielenia zamówienia uzupełniającego wynikła w związku z przejęciem nowych odcinków dróg do zimowego utrzymania. Przewidywana wartość wszystkich zamówień uzupełniających udzielanych przez tutejszy Rejon obejmujący wszystkie zadania wynosi: 1102015,80 zł. ( 50% wartości zamówienia podstawowego), z czego na zadania będące przedmiotem zamówienia 888883,04 zł. Wartość umów zamówień uzupełniających na poszczególne zadania wyniesie: zad. nr 1 - 463275,81 zł., zad. nr 8 - 86524,20 zł., zad. nr 9 - 338644,80 zł. ( co stanowi 49,9% wartości zamówienia podstawowego każdego z w/w zadań ). Łącznie 888444,81 zł. Uzasadnienie prawne: W okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług można udzielić zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.