eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Organizacja imprezy kulturalno-rozrywkowej w tym koncertów muzycznych jako imprezy masowej w rozumieniu ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych w ramach Święta Kwiatów, Owoców i Warzyw w Skierniewicach w terminie 16-17 września 2017r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-12

Ogłoszenie nr 107033 - 2017 z dnia 2017-07-12 r.

Skierniewice: Organizacja imprezy kulturalno-rozrywkowej w tym koncertów muzycznych jako imprezy masowej w rozumieniu ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych w ramach Święta Kwiatów, Owoców i Warzyw w Skierniewicach w terminie 16-17 września 2017r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 529099-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 97154-2017, 97558-2017, 50000510-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice, krajowy numer identyfikacyjny 000524306, ul. ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. +48468345100, faks +48468345151, e-mail k.stepien@um.skierniewice.pl
Adres strony internetowej (URL): http:www.bip.um.skierniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Organizacja imprezy kulturalno-rozrywkowej w tym koncertów muzycznych jako imprezy masowej w rozumieniu ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych w ramach Święta Kwiatów, Owoców i Warzyw w Skierniewicach w terminie 16-17 września 2017r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZP.271.45.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia publicznego jest organizacja imprezy kulturalno-rozrywkowej w tym koncertów muzycznych jako imprezy masowej w rozumieniu ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych w ramach Święta Kwiatów, Owoców i Warzyw w Skierniewicach w terminie 16-17 września 2017r. zgodnie z programem artystycznym i warunkami technicznymi zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto następujące pozycje: Zapewnienie i obsługa urządzeń scenicznych, spełniających wymagania występujących wykonawców: technika estradowa (zadaszenie, scena z wybiegiem,światło, dźwięk, reżyserka, staki itp); scenografia sceniczna w uzgodnieniu z Zamawiającym (świetlna, nawiązująca do 40-lecia święta oraz 560-tych urodzin Miasta) konstrukcje (rusztowanie wys. 10 m) lub elementy do podwieszenia na scenie do nagłośnienia; rusztowanie do brandingu po obu stronach sceny; wykonanie banerów reklamowych zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym (min 3x10 m); oświetlenie brandingu; garderoby dla artystów w tym dla artystów lokalnych; 1 ekran LED z obsługą multimedialną i montażem - min 5x3 m, piksel min P 10 mm, jasność min 8000 Cd/m2, z możliwością bezpośredniego przekazu transmisji TV, z kamery lub z pliku, do użytku zewnętrznego; oświetlenie typu Flash Sky Rose i Flash Search; min. powierzchni scenicznej wolnej od techniki estradowej o wymiarach dł. 8 x szer. 10 m; inne zakupy techniczne niezbędne do organizacji imprezy masowej. Obsługa energetyczna i techniczna imprezy. Zabezpieczenie imprezy: przyłącza elektryczne, okablowanie terenu, skrzynie rozdzielcze itp.; wynajem i obsługa generatorów prądotwórczych; ochrona całodobowa terenu i sprzętu imprezy kulturalno-rozrywkowej z uwzględnieniem wymogów zabezpieczenia imprez masowych zgodnie z harmonogramem (min 67 ochroniarzy); ochrona całej długości ogrodzenia imprezy masowej; wygrodzenie terenu imprezy masowej za pomocą płotów zaporowych; zabezpieczenie medyczne; płoty zaporowe na imprezę masową i ewentualne dodatkowe atrakcje w trakcie trwania programu scenicznego przed imprezą masową. Sprawy związane z organizacją imprezy masowej: dokumentacje, wszelkie zezwolenia, opłaty urzędowe; plany zabezpieczeń, uzgodnienia z właściwymi instytucjami; ubezpieczenie imprezy masowej; koordynacja imprezy masowej. Inne koszty: wyposażenie i zakup prowiantu do garderób artystów; zakupy techniczne wymagane przez artystów, nie przewidziane w specyfikacji; zakwaterowanie i wyżywienie dla artystów zgodnie z wymogami poszczególnych wykonawców; zakwaterowanie i wyżywienie dla techniki zgodnie z zapotrzebowaniem; opłaty ZAIKS, STOART, SAWP i ZPAV (z tytułu całości imprezy kulturalnorozrywkowej, w tym imprezy masowej). Informacje dodatkowe: Powierzchnia płyty Rynku, na której odbywać się będą koncerty wynosi 4.448 m2 (75m x 52 m). Ok 607 m2 ulicy i chodnika jest możliwe do zajęcia na zaplecze sceny, z zastrzeżeniem pozostawienia przejścia do sklepów sieciowych, które mają tam siedzibę. Ustalenie warunków współpracy, w tym wynagrodzenie i dodatkowe wymagane elementy przez artystów należą do zadań Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 92000000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT691056.91
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
JANTOM ART SP. Z O.O., , ul. Moniuszki 4/9, 40-005, KATOWICE, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 751149
Oferta z najniższą ceną/kosztem 751149
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1093595.46
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.