eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa małogabarytowego, wielozadaniowego pojazdu - wywrotki - nośnika sprzętu drogowego Nr sprawy 17/PW - BAZA/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Łódź: Dostawa małogabarytowego, wielozadaniowego pojazdu - wywrotki - nośnika sprzętu drogowego Nr sprawy 17/PW - BAZA/2008
Numer ogłoszenia: 107017 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Drogownictwa i Inżynierii Sp. z o.o., ul. Ekologiczna 26, 91-613 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6162850, 6162862, fax 042 6162854.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdii.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego, 100% własność Miasta Łodzi.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa małogabarytowego, wielozadaniowego pojazdu - wywrotki - nośnika sprzętu drogowego Nr sprawy 17/PW - BAZA/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki małogabarytowego, wielozadaniowego pojazdu -wywrotki-nośnika sprzętu drogowego Wymagane parametry techniczne małogabarytowego, wielozadaniowego pojazdu -wywrotki-nośnika sprzętu drogowego: a) fabrycznie nowy małogabarytowy pojazd specjalistyczny wyposażony w silnik wysokoprężny spełniający normy czystości spalin EURO 4 o mocy min. 140 KM z zaczepem umożliwiającym holowanie przyczepy, b) wyposażony w instalację elektryczną 12 V umożliwiającą podłączenie przyczepy, c) dopuszczalny ciężar całkowity nie mniej niż 5,0 t, d) zbiornik paliwa o pojemności nie mniej niż 70 litrów, e) skrzynia biegów - 5 biegów do przodu + 1 bieg wsteczny, wszystkie biegi synchronizowane, wyposażona dodatkowo w przekładnię do biegów pełzających, f) napędzane koła osi tylnej, dołączany napęd osi przedniej, g) koła na przedniej i tylnej osi jednakowe o wymiarach nie mniej niż 16 cali, h) pojazd wyposażony w skrzynię ładunkową samowyładowczą trójstronną ze stalowymi burtami , nie niższymi niż 400 mm, burta czołowa o wysokości min. 700 mm. Skrzynia ładunkowa winna być wykonana w kolorze pomarańczowym - RAL 2011, i) szerokość pojazdu nie większa niż 1650 mm, wysokość pojazdu nie większa niż 2,20 m. Pojazd winien być wyposażony w pompę hydrauliczną ( o parametrach minimum 200 bar i łącznym wydatku minimum 70 l/min, fabrycznie zabudowany własny zbiornik oleju hydraulicznego z filtrem, układ sterowania siłownikami hydraulicznymi oraz przewody hydrauliczne tak, by dzięki temu oprócz zastosowania jako wywrotka trójstronna mógł pracować jako nośnik i napęd dołączanego osprzętu, np.: -do zimowego utrzymania dróg - pług lemieszowy + posypywarka -skrapiarka do emulsji asfaltowej -przednia szczotka walcowa -młot udarowy -przecinarka -zamiatarka uliczna o zbiorniku na śmieci nie mniejszym niż 2,5 m3 j) pojazd wyposażony w hydraulicznie podnoszoną z kabiny kierowcy płytę do zamocowania osprzętu z przodu pojazdu , oraz ponadto 2 obwody sterujące osprzętem mocowanym z przodu pojazdu (np. pług dwu-lemieszowy) k) pojazd musi być wyposażony w hydrauliczny obwód służący do wywrotu przyczepy, l) układ hamulcowy: dwuobwodowy , wspomagany m) układ kierowniczy: wspomagany n) pojazd winien być wyposażony w system szybkiej wymiany osprzętu za kabiną kierowcy, o) kabina kierowcy - 2 - miejscowa, poszycie kabiny pojazdu winno być wykonane z tworzywa sztucznego w kolorze pomarańczowym RAL 2011. Pojazd musi być wyposażony w pomarańczową lampę ostrzegawczą, p) nogi podporowe do odstawienia skrzyni ładunkowej, q) tachograf cyfrowy. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca ma obowiązek: a) Wykonawca musi zapewnić, funkcjonującym nie krócej niż jeden rok, autoryzowanym przez producenta serwisem w promieniu nie większym niż 150 km do siedziby Zamawiającego, który w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym serwisować będzie zamawiany pojazd przy jednoczesnym dysponowaniu oryginalnymi częściami zamiennymi. Dostawca zobowiązany jest wskazać adres, telefon, fax oraz adres poczty elektronicznej tej placówki, b) zapewnić dostęp do części zamiennych w okresie minimum 6 lat od daty zakończenia produkcji oferowanego sprzętu, załączyć katalog części zamiennych c) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczony pojazd na czas 18 miesięcy od daty dostarczenia pojazdu, d) usuwać awarie w okresie gwarancyjnym w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia. Dokonanie naprawy nie może trwać dłużej niż 14 dni. W przypadku naprawy gwarancyjnej trwającej dłużej niż trzy dni Wykonawca ma obowiązek dostarczyć sprzęt zastępczy na przedłużony czas naprawy lub pokryć koszty wynajęcia sprzętu zastępczego e) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z pojazdem instrukcji obsługi w języku polskim oraz przeszkolenia 2 pracowników Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w zakresie obsługi zamawianego pojazdu. Szkolenie 1 dniowe. f) Wykonawca dostarczy dokumenty umożliwiające zarejestrowanie pojazdu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 3. Pojazd będący przedmiotem niniejszego zamówienia musi odpowiadać przepisom, certyfikatom, normom i normatywom technicznym obowiązującym w Polsce. Ze względu na to, iż Zamawiający wyposaża użytkowane przez siebie pojazdy i maszyny w System Monitorowania i Analizy Danych do zarządzania flota pojazdów i maszyn drogowych /system GPS/, wymaga się aby maszyna będąca przedmiotem niniejszego zamówienia we wskazanym przez Zamawiającego terminie została wyposażona pod nadzorem Wykonawcy, w urządzenia pojazdowe GPS.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.13.10.00 - Pojazdy do transportu towarów napędzane silnikiem Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych PLN). 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu na konto Zamawiającego Nr 14 1560 0013 2026 0001 5525 0002 lub w innych formach, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wniesione w pieniądzu winno znaleźć się na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert (uwaga: załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy o wpłacie wadium nie będzie czyniło zadość wymogowi załączenia dowodu wniesienia wadium i powodować będzie odrzucenie oferty). Oryginał wadium wniesionego w pozostałych formach należy złożyć przed terminem składania ofert w pokoju Nr 105 a kopię załączyć do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki podmiotowe wynikające z art. 22 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. Przedstawią ofertę pojazdu wielofunkcyjnego, spełniającego wymagania opisane w dziale III niniejszej SIWZ. 3. Wykażą, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie przynajmniej 3 zamówienia polegające na dostawie małogabarytowego, wielozadaniowego pojazdu - wywrotki - nośnika sprzętu drogowego. 4. Posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki wskazane w punktach 1 i 4 musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunek określony w pkt. 2 i 3 może być spełniony przez wszystkich Wykonawców łącznie. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie: spełnia / nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty jakie należy dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej załączyć umowę spółki, w przypadku spółki z o. o., jeżeli cena ofertowa przewyższać będzie 2-krotność kapitału zakładowego wykonawcy, należy załączyć uchwałę walnego zgromadzenia wspólników, upoważniającą zarząd do podejmowania zobowiązań przekraczających 2-krotność kapitału zakładowego (art. 230 w związku z art. 17 Kodeksu Spółek Handlowych). 1.3 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zamówień polegających na dostawie pojazdu wielofunkcyjnego wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - zgodnie z załącznikiem nr 5. 1.4 Szczegółowy opisy oferowanego pojazdu wielofunkcyjnego spełniającego wymagania opisane w dziale III niniejszej SIWZ. 1.5 Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdii.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Drogownictwa i Inżynierii sp. z o. o. 91-613 Łódź ul. Ekologiczna 26 p. 105.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Zakład Drogownictwa i Inżynierii sp. z o. o. 91-613 Łódź ul. Ekologiczna 26 p. 101 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.