To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2017-07-11
Og³oszenie nr 106628 - 2017 z dnia 2017-07-11 r.
Kraków: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla potrzeb jednostek Policji woj. ma³opolskiego
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 521232-N-2017
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 94189 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego
nie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cychnie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
35108157000000, ul.
ul. Mogilska
109,
31571
Kraków, pañstwo
Polska, woj.
ma³opolskie, tel.
012 6154860, 6154862, faks
012 6154887; 6154219, e-mail
zzp@malopolska.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://malopolska.policja.gov.pl/pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja rz±dowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
¦wiadczenie us³ug pralniczych dla potrzeb jednostek Policji woj. ma³opolskiego
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Us³ugi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. ma³opolskiego wg podzia³u wskazanego w rozdziale VI SIWZ. 2. Zakres podstawowych czynno¶ci wchodz±cych w sk³ad ka¿dorazowego zlecenia prania obejmuje: 1) odbiór brudnej bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji, 2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny p³askiej i pranie, suszenie, prasowanie bielizny fasonowej, 3) sk³adanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie czystej bielizny do siedziby danej jednostki Policji, 4) w zale¿no¶ci od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie. 3. Wykonawca bêdzie odbiera³ i dostarcza³ asortyment podlegaj±cy praniu w³asnym transportem. 4. Szczegó³owy wykaz asortymentu zawarty jest w za³±czniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). 5. ¦wiadczenie kompleksowych us³ug w zakresie przedmiotowego zamówienia bêdzie odbywaæ siê zgodnie z bie¿±cymi potrzebami Policji, dlatego Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany zamówienia w stosunku do orientacyjnych ilo¶ci us³ug okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do SIWZ w przypadkach, gdyby odbiega³y one od faktycznych potrzeb Policji w tym zakresie. 6. Orientacyjne ilo¶ci wskazane w za³±czniku nr 2 do SIWZ dotycz± okresu obowi±zywania umowy. 7. Wykonawca zobowi±zuje siê do prania oddzielnie: 1) bielizny po¶cielowej; 2) odzie¿y, dresów, pid¿am, itp.; 3) firan, zas³on, obrusów, serwet; 4) rêczników frotte, rêczników bawe³nianych, ¶cierek; 5) kocy; 6) poduszek, materacy, podg³ówków; 7) flag. 8. Wykonawca zobowi±zuje siê do tego, aby pomieszczenia pralni, w których wykonywane bêd± us³ugi pralnicze w zakresie prania, maglowania i prasowania asortymentu posiada³y barierê higieniczn± miêdzy stron± brudn± i czyst± poprzez fizyczny i funkcjonalny podzia³ na strefê brudn± i czyst±. Ponadto Wykonawca zobowi±zuje siê, aby pralnia w której bêdzie wykonywana us³uga, posiada³a komorê do dezynfekcji kocy, poduszek, materacy, ko³der itp. 9. Wykonawca zobowi±zany jest do stosowania ¶rodków pior±cych i dezynfekcyjnych bêd±cych w wykazie Produktów Biobójczych, zgodnie z zaleceniami VIII Instrukcji PZH, gwarantuj±cych w³a¶ciw± jako¶æ prania i nie powoduj±cych przyspieszonego zu¿ycia pranego asortymentu. 10. Pranie asortymentu przez Wykonawcê prowadzone bêdzie z uwzglêdnieniem obróbki chemiczno-termicznej, tj. minimalna temperatura procesu prania powinna byæ dostosowana do pranego asortymentu. 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za ewentualne uszkodzenia mechaniczne asortymentu, jakie powstan± podczas procesu ¶wiadczenia us³ug, chyba ¿e uszkodzenia te s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca odpowiedzialno¶ci nie ponosi. Naprawienie szkody powinno nast±piæ poprzez wydanie Zamawiaj±cemu takiej samej ilo¶ci nowego asortymentu w termie 7 dni kalendarzowych od dnia zaistnienia szkody. W przypadku spornej oceny powsta³ej szkody, powo³ana zostanie komisja z³o¿ona z przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy, która podejmie ostatecznie wi±¿±ce decyzje. 12. Wykonawca ponosiæ bêdzie odpowiedzialno¶æ prawn± i materialn± za wykonanie us³ugi pralniczej w zakresie jako¶ci i zgodno¶ci z wymogami sanitarnymi wobec organów kontrolnych tj. P.P.I.S., PIP, BHP itp. 13. W razie awarii urz±dzeñ pralni Wykonawcy, Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ systematyczne wykonywanie us³ugi na koszt w³asny w pralni spe³niaj±cej wymagania postawione przez Zamawiaj±cego
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
II.5) G³ówny Kod CPV:
98310000-9
Dodatkowe kody CPV:
98311000-6,
98315000-4,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZÊ¦Æ NR: 1 | NAZWA: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla KWP/KMP/KPP Kraków |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT127684.77 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Sprawd¼ t± firmê: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 97539.43 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 2 | NAZWA: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla KMP Nowy S±cz |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT13912.06 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 9806.33 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 3 | NAZWA: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla KMP Tarnów |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT24165.18 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 16309.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 4 | NAZWA: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla KPP Bochnia |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT3978.72 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 4788.14 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 5 | NAZWA: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla KPP Brzesko |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT7794.78 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 6420.10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 6 | NAZWA: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla KPP Chrzanów |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT9336.78 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 6029.05 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 7 | NAZWA: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla KPP D±browa Tarnowska |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT15506.63 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 4930.42 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 8 | NAZWA: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla KPP Gorlice |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT7451.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 5321.26 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 9 | NAZWA: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla KPP Limanowa |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT4570.87 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 1801.46 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 10 | NAZWA: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla KPP Miechów |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT7120.03 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 5695.64 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 11 | NAZWA: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla KPP My¶lenice |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT4404.78 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 3706.25 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 12 | NAZWA: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla KPP Nowy Targ |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT10778.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 7120.22 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 13 | NAZWA: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla KPP Olkusz |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT13822.16 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 14317.21 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 14 | NAZWA: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla KPP O¶wiêcim |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT5668.26 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 9967.92 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 15 | NAZWA: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla KPP Sucha Beskidzka |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
tak
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: Czê¶æ postêpowania nie zosta³a uniewa¿niona. Wykonawca odst±pi³ od zawarcia umowy. Ze wzglêdu na fakt, ¿e w zakresie tego zadania nie z³o¿ono innej oferty, postêpowanie (w zakresie tej czê¶ci) zakoñczy³o siê bez zawarcia umowy. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT7060.89 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 16 | NAZWA: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla KPP Wadowice |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT11004.13 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 16844.61 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 17 | NAZWA: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla KPP Wieliczka |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT2755.36 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 3444.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 18 | NAZWA: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla KPP Zakopane |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT12421.30 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 8549.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup wraz z dostaw± fabrycznie nowego drutu do prasy beluj±cej w ilo¶ci 150 ton
- Zakup, dostawa i monta¿ mebli biurowych dla Wydzia³u In¿ynierii Materia³owej i Fizyki Politechniki Krakowskiej
- Sukcesywna dostawa materia³ów do wype³nieñ i akcesoriów stomatologicznych odpowiednio od jednej do dwóch czê¶ci zamówienia
- Dostawa wraz z monta¿em i uruchomieniem uk³adów klimatyzacyjnych w obiektach Instytutu Nafty i Gazu - Pañstwowego Instytutu Badawczego w Krakowie oraz w Oddziale Krosno - 2 zadania
- Wy³onienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) telewizora QLED dla Instytutu Glottodydaktyki Polonistycznej UJ.
- Przepr.przegl.akredyt.przez wizyt.akredyt.POZ/wizytatorkê akredyt.POZ oraz wizytat.koord.POZ/wizyt.koordynatorkê POZ w podm.leczn.posiad.w swej strukt.zak³.lecz.udz.¶w.z zakr.podst.op.zdrow.(jedn.POZ)
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.