eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Dostawa elementów oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla RDW Zamość

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-15

Zamość: Dostawa elementów oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla RDW Zamość
Numer ogłoszenia: 106594 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59020 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu, ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6381053, 6386639, faks 084 6386639.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla RDW Zamość.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje dostawę elementów oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego zgodnie z załacznikiem nr 1. 2. Dostarczone znaki drogowe powinny posiadać cechy konstrukcyjno - użytkowe oraz spełniać wymogi zawarte w SST na dostawę elementów oznakowania pionowego stanowiącej załącznik nr 2 , a w szczególności : a) Tarcze znaków drogowych typ A,B i C wykonane z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo o grubości minimum 1,25 mm z podwójnie giętą krawędzią , wzmocnione w tylnej części profilem usztywniająco - montażowym służącym do mocowania uchwytów b) Znaki informacyjne , kierunku i miejscowości typ D i E oraz tabliczki pod znaki drogowe typ T powinny być wykonane z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo o grubości min. 1,25 mm . Podwójnie gięte krawędzie obwodu tarczy powinny mieć szerokość pasma min 25 mm, w zagięciach należy wykonać otwory na śruby do montażu uchwytów przystosowanych do mocowania tych znaków do słupków c) Lico znaków powinno być wykonane z folii odblaskowej typu 1 za wyjątkiem znaków wyszczególnionych w pozycji 1,2 i 3 załącznika nr 1 , gdzie obowiązuje stosowanie folii odblaskowej typu 2 . Wszystkie typy z 7 - letnim okresem gwarancji d) Elementy mocujące - uchwyty wykonane z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo przystosowane do mocowania do konstrukcji wsporczych ( słupków ) o średnicach od 45 do 65 mm, oraz wyposażone w specjalne podkładki w formie miseczki , utrudniające demontaż znaku przez osoby niepowołane .3. Elementy oznakowania , wyszczególnione w zał. nr 1 powinny być wykonane zgodnie z przepisami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. / Dz.U.nr 220 poz. 2181 z późniejszymi zmianami / Szczegółowe warunki techniczne dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństaw ruchu drogowego i warunki ich umieszczania na drogach . Załącznik 1-4 . 4.Dostarczone elementy oznakowania powinny mieć aprobatę techniczną wydaną przez IBDiM.5. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na swój koszt wszystkie materiały i środki transportowe niezbędne do realizacji zamówienia .6. Rozładunek znaków w miejscu składowania należy do zamawiającego.7. Ceny jednostkowe poszczególnych elementów oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego określone w kosztorysie ofertowym zawierają koszty dostawy do poszczególnych Obwodów Drogowych .8. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom . 9. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym . Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać , że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego ( art. 30 ust. 5 ustawy )..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00 - Znaki drogowe 34.92.84.60 - Słupki drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WIMED Oznakowanie Dróg Spółka z o.o., Tuchów ul. Tarnowska 48, 33-170 Tuchów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107397,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66614,52

  • Oferta z najniższą ceną: 66614,52 / Oferta z najwyższą ceną: 107205,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.