eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › Łapanie i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-15

Konstantynów Łódzki: Łapanie i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom
Numer ogłoszenia: 10657 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 2111173, faks 042 2111168.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstantynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Łapanie i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest łapanie i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom: Złapanie, zachipowanie i dostarczenie do miejsca opieki (hotelowania ) 1 zwierzęcia - 10 szt, Koszty związane z dobowym utrzymaniem 1 zwierzęcia w miejscu opieki - 124 szt., koszty obejmują opiekę, wyżywienie, nadzór weterynaryjny, leczenie i profilaktykę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.38.00.00 - Usługi psiarni 98.39.00.00 - Inne usługi 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Każdy z Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu: posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; nie podlegać wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych;. Wykonawcy zobowiązani są wykazać 2 usługi w charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia Ocena spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana odpowiednio indywidualnie w stosunku do każdego z tych Wykonawców lub łącznie w odniesieniu do wszystkich Wykonawców (wadium) na podstawie przedłożonych: oświadczeń i innych wymaganych dokumentów określonych w pkt.8. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższych warunków będzie dokonywana według zasady; -spełnia-nie spełnia-..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty służące do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania: Odpis z KRS -Aktualny odpis z właściwego rejestru - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania uprawnień do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu - Oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zaświadczenie dotyczące US - Aktualne zaświadczenie, iż we właściwym urzędzie skarbowym Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Zaświadczenie dotyczące ZUS - Aktualne zaświadczenie potwierdzające, iż we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Wykonawca nie zalega płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Dokumenty służące do wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków: Wykaz usług - Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć potwierdzenie wykonanych 2 usług podobnych w zakresie do zamówienia, w okresie 3 ostatnich lat (2006 - 2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz osób wykonujących zamówienie - Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz podstawę dysponowania tymi osobami. Należy dołączyć kopie stosownych uprawnień zawodowych potwierdzających wymagania stawiane kluczowemu personelowi - lekarzowi weterynarii. Zamawiający dopuszcza również umowę zawartą pomiędzy wykonawcą a lecznicą dla zwierząt Wykaz niezbędnego sprzętu - Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia. Do udziału w postępowaniu zostanie dopuszczony wykonawca, który posiada co najmniej:1 samochód przystosowany do przewozu zwierząt Zezwolenie - Odpis zezwolenia, o którym mowa w art. 7 ust 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. z 2005r.Nr 236, poz.2008 ze zmianami).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.konstantynow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Konstantynowie lódzkim ul. Zgierska 2 95-050 Konstantynów Łódzki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2010 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, kancelaria - parter Urzędu, pokój 06 lub przesłać na poniższy adres Zamawiającego:Gmina Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.