To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-10
Ogłoszenie nr 106042 - 2017 z dnia 2017-07-10 r.
Krzeszowice: Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek w roku szkolnym 2017/2018, organizowane przez Gminę Krzeszowice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532125-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Krzeszowicach, krajowy numer identyfikacyjny
52690800000, ul.
Grunwaldzka
4,
32-065
Krzeszowice, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
122 520 855, faks
122 520 802, e-mail
sekretariat@um.krzeszowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminakrzeszowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek w roku szkolnym 2017/2018, organizowane przez Gminę Krzeszowice
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WEO.271.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oraz odwozu do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2017/2018, organizowane przez Gminę Krzeszowice. 2) Wymieniona w pkt. 1 usługa organizowana jest w całości przez gminę Krzeszowice. 3) Za dowóz rozumie się dowóz uczniów z wyznaczonego przystanku w miejscu zamieszkania do szkół lub placówek oraz odwóz uczniów ze szkół i placówek na wyznaczony przystanek w miejscu zamieszkania. 4) Dowóz dzieci do szkół i placówek odbywać się będzie w godzinach porannych, odbiór dzieci w godzinach popołudniowych. 5) Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części opisane poniżej: o Część I: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek w Skawinie i Krakowie oraz odwóz uczniów do miejsca zamieszkania (2 trasy). o Część II: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek w Trzebini, Chrzanowie i Jaworznie oraz odwóz uczniów do miejsca zamieszkania. o Część III: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek w Olkuszu i Wolbromiu oraz odwóz uczniów do miejsca zamieszkania. 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania dotyczące świadczenia usługi przedstawia rozdział III specyfikacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
60130000-8
Dodatkowe kody CPV:
60100000-9,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Część III |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie części I oraz II zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający przygotowując postępowanie błędnie założył świadczenie usługi w zakresie części I oraz II przez okres 208 dni w ciągu roku szkolnego 2017/2018. Na tej podstawie oszacowano wartość usługi oraz przygotowano dokumentację. We wzorach umów dla części I oraz II wyraźnie w § 7 wskazano, że usługa będzie świadczona przez 208 dni, co stoi w sprzeczności z zapisami o obowiązywaniu umowy tj. wskazano, że usługa będzie świadczona zgodnie z kalendarzem roku szkolnego. Zgodnie z Kalendarzem roku szkolnego 2017/2018 opublikowanym na stronie www.men.gov.pl w dniu 14 czerwca 2017 r. (po wszczęciu postępowania) w roku szkolnym 2017/2018 liczba dni nauki wynosi 187. Jest to prawidłowa liczba dni świadczenia usługi dla części II. W zakres części I dodatkowo należy doliczyć 10 dni tj. okres ferii zimowych wskazanych w SIWZ czyli łącznie 197 dni. Powyższe założenia Zamawiającego spowodowały, że w SIWZ pojawiły się niespójne zapisy, niezgodne z rzeczywistymi założeniami, wprowadzające w błąd wykonawców. Błędne oszacowanie zamówienia, niewłaściwe określenie kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz brak możliwości poprawy zarówno dokumentacji jak i powtórzenia czynności otwarcia ofert i podania właściwych kwot przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia czyni postępowanie obarczone wadą, która nie jest możliwa do usunięcia na tym etapie postępowania. Zamawiający zobowiązany jest dokonać korekty planu finansowego i dostosować założone kwoty na sfinansowanie zamówienia do realnego zapotrzebowania na świadczenie usługi. W związku z tym, że nie jest możliwe na tym etapie usunięcie wady, zdecydowano o unieważnieniu postępowania. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT68400.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 57000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRZESZOWIC
- Modernizacja Oddziałów Rehabilitacji Ogólnoustrojowej, Neurologicznej i pomieszczeń zabiegowych w budynku szpitalnym "A" w Małopolskim Szpitalu Rehabilitacyjnym w Krzeszowicach
- "Remont/przebudowa dróg - 3 zadania"
więcej: przetargi w Krzeszowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.