eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzeszowice › Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek w roku szkolnym 2017/2018, organizowane przez Gminę Krzeszowice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-10

Ogłoszenie nr 106042 - 2017 z dnia 2017-07-10 r.

Krzeszowice: Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek w roku szkolnym 2017/2018, organizowane przez Gminę Krzeszowice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 532125-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Krzeszowicach, krajowy numer identyfikacyjny 52690800000, ul. Grunwaldzka 4, 32-065 Krzeszowice, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 122 520 855, faks 122 520 802, e-mail sekretariat@um.krzeszowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminakrzeszowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek w roku szkolnym 2017/2018, organizowane przez Gminę Krzeszowice

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WEO.271.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oraz odwozu do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2017/2018, organizowane przez Gminę Krzeszowice. 2) Wymieniona w pkt. 1 usługa organizowana jest w całości przez gminę Krzeszowice. 3) Za dowóz rozumie się dowóz uczniów z wyznaczonego przystanku w miejscu zamieszkania do szkół lub placówek oraz odwóz uczniów ze szkół i placówek na wyznaczony przystanek w miejscu zamieszkania. 4) Dowóz dzieci do szkół i placówek odbywać się będzie w godzinach porannych, odbiór dzieci w godzinach popołudniowych. 5) Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części opisane poniżej: o Część I: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek w Skawinie i Krakowie oraz odwóz uczniów do miejsca zamieszkania (2 trasy). o Część II: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek w Trzebini, Chrzanowie i Jaworznie oraz odwóz uczniów do miejsca zamieszkania. o Część III: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek w Olkuszu i Wolbromiu oraz odwóz uczniów do miejsca zamieszkania. 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania dotyczące świadczenia usługi przedstawia rozdział III specyfikacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV: 60100000-9,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie części I oraz II zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający przygotowując postępowanie błędnie założył świadczenie usługi w zakresie części I oraz II przez okres 208 dni w ciągu roku szkolnego 2017/2018. Na tej podstawie oszacowano wartość usługi oraz przygotowano dokumentację. We wzorach umów dla części I oraz II wyraźnie w § 7 wskazano, że usługa będzie świadczona przez 208 dni, co stoi w sprzeczności z zapisami o obowiązywaniu umowy tj. wskazano, że usługa będzie świadczona zgodnie z kalendarzem roku szkolnego. Zgodnie z Kalendarzem roku szkolnego 2017/2018 opublikowanym na stronie www.men.gov.pl w dniu 14 czerwca 2017 r. (po wszczęciu postępowania) w roku szkolnym 2017/2018 liczba dni nauki wynosi 187. Jest to prawidłowa liczba dni świadczenia usługi dla części II. W zakres części I dodatkowo należy doliczyć 10 dni tj. okres ferii zimowych wskazanych w SIWZ czyli łącznie 197 dni. Powyższe założenia Zamawiającego spowodowały, że w SIWZ pojawiły się niespójne zapisy, niezgodne z rzeczywistymi założeniami, wprowadzające w błąd wykonawców. Błędne oszacowanie zamówienia, niewłaściwe określenie kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz brak możliwości poprawy zarówno dokumentacji jak i powtórzenia czynności otwarcia ofert i podania właściwych kwot przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia czyni postępowanie obarczone wadą, która nie jest możliwa do usunięcia na tym etapie postępowania. Zamawiający zobowiązany jest dokonać korekty planu finansowego i dostosować założone kwoty na sfinansowanie zamówienia do realnego zapotrzebowania na świadczenie usługi. W związku z tym, że nie jest możliwe na tym etapie usunięcie wady, zdecydowano o unieważnieniu postępowania.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT68400.00
Walutapl


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.H.U. KALETA Renata Kaleta, , ul. 1 Maja 22, 32-340, Wolbrom, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 57000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 57000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 57000
Waluta: pl


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.