To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-10
Ogłoszenie nr 105962 - 2017 z dnia 2017-07-10 r.
Zduny: Kompleksowa, głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Zdunach - dla obiektu Urzędu Miejskiego w Zdunach wraz z rozbudową i przebudową budynku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 -Działanie 3.2 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym. Poddziałanie 3.2.1 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 49492 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zduny, krajowy numer identyfikacyjny
53112800000, ul.
ul. Rynek
2,
63760
Zduny, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
627 215 001, faks
627 215 243, e-mail
zampub@zduny.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zduny.bip.cc
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa, głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Zdunach - dla obiektu Urzędu Miejskiego w Zdunach wraz z rozbudową i przebudową budynku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DG.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmują : a) roboty termomodernizacyjne budynku Urzędu Miejskiego w Zdunach ul. Rynek 2, a w szczególności wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana instalacji c.o. (grzejniki wraz z pionami instalacyjnymi), zmiana sposobu ogrzewania kotłowni, polegająca na wykonaniu centralnego ogrzewania gazowego z adaptacją części pomieszczenia na kotłownię wraz z wymianą opraw oświetleniowych na LED b) prace związane z przebudową budynku urzędu wraz z dobudową zewnętrznego szybu windowego: wykonanie schodów wewnętrznych żelbetowych wraz z częścią stropu i spocznikami przy klatce schodowej wg projektu konstrukcji; wykonanie szybu dźwigu hydraulicznego wraz z daszkiem i odwodnieniem liniowym - wg projektu konstrukcji; wykonanie dodatkowego wejścia od strony elewacji tylnej przez przebudowane pomieszczenie " byłej toalety "; wykonanie nowych schodów zewnętrznych wraz ze spocznikiem wg projektu konstrukcji; wykonanie instalacji wewnętrznej hydrantowej i oświetleniowej wg projektów branżowych; wykonanie ścian działowych wewnętrznych zamurowani z bloczków gazobetonowych ; wykonanie nowej stolarki wewnętrznej i zewnętrznej ; montaż rolety ppoż na topik EI 60 w oknie elewacji frontowej , montaż luksferów i wymiana okna na EI 60; montaż balustrad wewnętrznych i zewnętrznych; montaż okładzin schodów- płytki gresowe wraz z cokołem, sufitów podwieszanych ; wykonania nowych tynków wewnętrznych wraz z gładziami; roboty malarskie; montaż podciągów i projektowanych nadproży wg projektu konstrukcji ; wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na zewnątrz budynku; pozostały zakres robót konieczny pod kątem wymaganego zakresu prac. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, na którą składają się: projekt budowlany, kosztorys ofertowy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja projektowa, kosztorys ofertowy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45324000-4,
45453100-8,
45421100-5,
45453000-7,
45312310-3,
45261000-4,
45233222-1,
45261900-3,
45410000-4,
45262120-8,
45311200-2,
45111220-6,
45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1319133.47 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1622534.17 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ZDUNY
więcej: przetargi ZDUNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.