eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białowieża › Zakup odzieży roboczej oraz sprzętu niezbędnego do realizacji staży uczniowskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-27

Białowieża: Zakup odzieży roboczej oraz sprzętu niezbędnego do realizacji staży uczniowskich
Numer ogłoszenia: 105773 - 2016; data zamieszczenia: 27.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Technikum Leśne w Białowieży , ul. Park Dyrekcyjny 1A, 17-230 Białowieża, woj. podlaskie, tel. 85 6812404, faks 85 6812404.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tl.bialowieza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup odzieży roboczej oraz sprzętu niezbędnego do realizacji staży uczniowskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej oraz sprzętu niezbędnego do realizacji staży uczniowskich dla uczniów Technikum Leśnego w Białowieży, z podziałem na 7 zadań: Zadanie 1. Odzież robocza, Zadanie 2. Kompasy, Zadanie 3. Lornetki, Zadanie 4. Tablety graficzne, Zadanie 5. Tasaki karczowniki, Zadanie 6. Zestaw piśmienniczy, Zadanie 7. Plecaki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: - załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy, - załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy, - załączniku nr 3 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3, 38.11.11.00-7, 38.63.10.00-7, 30.23.74.50-8, 44.51.20.00-2, 30.19.00.00-7, 18.93.11.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej dostawy odzieży roboczej o wartości co najmniej 50.000,00 zł netto lub kilku dostaw w ramach jednej umowy o wartości łącznej, co najmniej 50.000,00 zł netto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tl.bialowieza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Technikum Leśne w Białowieży ul. Park Dyrekcyjny 1A, 17-230 Białowieża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2016 godzina 11:30, miejsce: Technikum Leśnym w Białowieży, 17-230 Białowieża, ul. Park Dyrekcyjny 1A, sekretariat szkoły na parterze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Z nauką w las realizowany przez Technikum Leśne w Białowieży, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej Oś Priorytetowa III. Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.3. Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki, Poddziałanie 3.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki - poza ZIT BOF, Priorytet inwestycyjny 10.4. Lepsze dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia do potrzeb rynku pracy, ułatwienie przechodzenia z etapu kształcenia do etapu zatrudnienia oraz wzmocnienie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego i ich jakości, w tym poprzez mechanizmy prognozowania umiejętności, dostosowania programów nauczania oraz tworzenia i rozwoju systemów uczenia się poprzez praktyczną naukę zawodu realizowaną w ścisłej współpracy z pracodawcami..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odzież robocza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 50 szt - komplet przeciwdeszczowy z poliestru powlekanego PCV, trzewiki zawodowe bez podnoska, spodnie ogrodniczki, bluza robocza, t-schirt, kamizelka ostrzegawcza fluorescencyjna, rękawiczki ze skóry licowej, hełm ochronny, czapka robocza..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.31.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompasy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 50 szt kompasów - dokładność 2.5 °, długość netto 104 mm, maksymalna temperatura +60 °C, minimalna temperatura -30 °C, podziałka 2 °, rodzaj optyki kompas, szerokość netto 56 mm. Wyposażenie: wysokiej jakości łożyskowana igła ze stali nierdzewnej, stała skala dla korekty deklinacji, kapsuła wypełniona płynem zapewnia stabilną pracę, zdejmowany pasek do noszenia z blokadą sprężynową, skala metryczna w cm, skala imperialna w calach, niewrażliwy na ciśnienie wody, funkcja utrzymywania kursu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Lornetki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 50 szt. lornetek Lornetka ma posiadać centralną regulację ostrości, wraz z regulacją dioptryczną na prawym okularze. powiększenie: 10x średnica obiektywów: 50 mm pryzmaty: BaK4 pole widzenia: 114 m / 1000 m źrenica wyjściowa: 5 mm max. odległość od oka: 12 mm min. odległość ostrzenia: 5 m waga: 840 g regulacja ostrości: centralna + prawy okular nakrywki na okulary i obiektywy niezależne, bez uchwytów pasek do lornetki pokrowiec miękki ściereczka do czyszczenia optyki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.63.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Tablety graficzne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 50 szt tabletów graficznych Wymagania techniczne: -Quad-core 1,3GHz MediaTek MTK8382 -system operacyjny: Android 4.4 KitKat -RAM: 1 GB DDR3 -Pojemność wewnętrzna: 16 GB -Pojemność rozszerzalna: karta microSD do 32GB -Ekran - 7 IPS o rozdzielczości 1024x600 -Łączność: WiFi 802.11 b/g/n, Bluetooth 4.0 , 3G -Wbudowana Kamera przednia 0,3 MPX i tylnia kamera 2MPX -Porty: Micro USB, Gniazdo audio 3,5 mm, Czytnik kart pamięci, microSD/microSDHC/microSDXC -Czujniki: GPS, Akcelerometr (czujnik grawitacyjny), Czujnik oświetlenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.74.50-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Tasaki karczowniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 50 szt-tasaki karczowniki wyposażone w antypoślizgowy trzonek wykonany z tworzywa SofGrip, o wadze 450 g 50 szt. - sekator dźwigniowy nożycowy Sekatory dwuręczne pozwalające na cięcie gałęzi o grubości od 28 mm do 55 mm. Innowacyjny mechanizm PowerGear, Technologia PowerStep pozwalająca ciąć gałęzie w 1, 2 lub 3 nieforsownych krokach, w zależności od grubości przecinanej gałęzi. Wykonane z poliamidu wzmocnionego włóknem szklanym, ostrze tnące pokrytepowłoką PTFE, wariant nożycowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw piśmienniczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 50 szt-kalkulator, długopis, notatnik, ołówek,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Plecaki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 50 szt. plecak - materiał:600D polyester/ 1200D polyester; wymiary:50 x 34 x 20 cm, w głównej komorze 1 kieszeń na tablet; 2 pasy nośne wyłożone oddychającą gąbką; z odblaskami, pojemność ok. 27 l, kolor szaro pomarańczowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.11.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.