eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilno › Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z budową niezbędnych urządzeń budowlanych w Zespole Placówek Secjalnych w Szerzawach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-06

Ogłoszenie nr 105012 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.

Mogilno: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z budową niezbędnych urządzeń budowlanych w Zespole Placówek Secjalnych w Szerzawach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 520095-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Specjalnych w Szerzawach, krajowy numer identyfikacyjny 34054657200000, ul. Szerzawy 2, 88300 Mogilno, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 523 157 026, faks 523 157 026, e-mail kasiahaberek@wp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z budową niezbędnych urządzeń budowlanych w Zespole Placówek Secjalnych w Szerzawach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZPS 261.11.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na budowie boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią z trawy syntetycznej na terenie dz. nr 28/2 - obręb 0042 Szerzawy, gm. Mogilno Podstawowy zakres prac oraz wyposażenia: Przedmiotem opracowania jest projekt budowy boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 22,0 x 44,0 m, o nawierzchni z trawy syntetycznej uniwersalnej o wysokości włókien fibrylizowanych minimum 15mm + 2mm nośnej warstwy lateksowej. Boisko poprzez obwodowe ogrodzenie jest obiektem wydzielonym na przedmiotowej działce. Zakres i forma opracowania projektu budowlanego zgodna jest z wymogami Prawa Budowlanego oraz Rozporządzeń i ustaw pokrewnych. W zakres opracowania wchodzą opis techniczny wyjaśniający przyjęte rozwiązania projektowe oraz rysunki techniczne, spełniające wymagania warunków technicznych, przepisów Prawa Budowlanego, obowiązujących norm oraz zasad sztuki budowlanej. Boisko sportowe wielofunkcyjne Nawierzchnia boiska: Wielofunkcyjna trawa syntetyczna wypełniona piaskiem, 100% polipropylen, powinna być odporna na mróz , wysokie temperatury , promieniowanie UV , bez skutków ubocznych dla środowiska. Wymagania dotyczące nawierzchni: - Aprobata ITB - Atest PZH - Tworzywo stosowane do produkcji nawierzchni powinno być tworzywem trudno zapalnym Parametry trawy syntetycznej: - skład włókna - polipropylen gr.60 , fibrylizowane odporne na promieniowanie UV - wysokość włókna: min 15 mm + 2 mm - gęstość: 39500 pęczków / m2 - ciężar włókna: minimum 6.600 Dtex Wypełnienie: - Piasek : kwarcowy , okrągły, wymyty i wysuszony. - Rozmiar ziarna - 0,2 do 0,8 mm - Ilość piasku kwarcowego 20 kg/ m2. Wyposażenie: Elementy wyposażenia boiska sportowego 1. Boisko do piłki ręcznej Wyposażenie będzie w 2 bramki do piłki ręcznej 3,00 x 2,00 m. Rama bramki, poprzeczka, słupki i wsporniki siatki wykonane z owalnych profili stalowych, malowane metodą proszkową. Słupki bramkowe wsuwane w tuleje, osadzone na stałe w fundamencie betonowym w podłożu boiska (najlepiej wg zaleceń producenta sprzętu). Tuleje wyposażone w pokrywy maskujące. Konstrukcja bramek i sposób ich mocowania winna umożliwić ich demontaż. Bramki wyposażone w siatki propylenowe. Kolor nawierzchni boiska - zielony, kolor linii boiska - biały, grubość linii - 5 cm. 2. Boisko koszykówki Wyposażone będzie w 4 stojaki typu gęsia szyja - o konstrukcji stalowej ocynkowanej, wysięgu 160 cm z tablicą laminowaną 90 x 120 cm, obręczą uchylną i siatką łańcuszkową. Stojaki osadzone w tulejach, tuleje osadzone w fundamencie betonowym (najlepiej wg zaleceń producenta sprzętu). Kolor nawierzchni boiska - jasny pomarańczowy, kolor linii - niebieski, grubość linii - 5 cm. 3. Boisko siatkówki Wyposażone w 2 komplety słupków stalowych lakierowanych proszkowo, uniwersalnych z regulacją wysokości siatki oraz siatką turniejową z antenkami, słupki demontowane - osadzone w tulejach stalowych, tuleje zabetonowane w bloku fundamentowym (najlepiej wg zaleceń producenta sprzętu). Słupki wyposażone w mechanizm do naciągania siatki, siatka poliestrowa. Kolor nawierzchni boiska - ciemny pomarańczowy, kolor linii - czarny, grubość linii - 5 cm. 4. Kort tenisowy 1 komplet słupków aluminiowych z siatkami poliestrowymi, podpórkami i naciągiem środkowym, słupki w tulejach stalowych, tuleje osadzone w fundamencie betonowym (najlepiej wg zaleceń producenta sprzętu). Kolor nawierzchni boiska - żółty, kolor linii - zielony, grubość linii - 5 cm. 5. Stanowisko sędziowskie uniwersalne 1 szt. Sprzęt przystosowany do rozgrywek na obiektach otwartych i jako wyrób winny spełnić wymogi normy EN 748. 6. Montaż ławek 6 szt. Drewnianych długości 3 m na stelażu stalowym, siedziska szerokości 40 cm (bale drewniane 4 szt., grubości 50 mm, szerokości 70 mm). Ławki montowane w miejscach wskazanych podczas realizacji boiska przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 7. Proponowana kolorystyka oliniowania boiska wielofunkcyjnego: - boisko zaprojektowano w kolorze podstawowym- zielonym, Wszystkie linie o szerokości 5cm w kolorach: - linie pola gry- piłka ręczna, siatkówka- kolor biały, - linie pola gry- koszykówka- kolor czerwony, - Linie pola gry- tenis- kolor żółty. Dopuszcza się zmianę kolorystyki boisk i linii. 8. Uwagi końcowe Wszystkie roboty budowlane i budowlano - montażowe należy wykonać zgodnie z zaleceniami producentów materiałów budowlanych pod nadzorem kierownika robót. Zmiany i odstępstwa od powyższych warunków wymagają zgody projektanta. Przy wykonywanych robotach nie występują prace wymagające opracowania planu BIOZ. Wykonawca do realizacji budowy zobowiązany jest zastosować wyłącznie materiały i wyroby budowlane posiadające wymagane atesty i świadectwa, jakości oraz załączyć te dokumenty do dokumentacji odbiorowej inwestycji. Wspólny Słownik Zamówień Kod CPV: 45212220-4 Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 1. Wszelkie powyższe elementy należy wykonać w ilościach i technologii zgodnych z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. Określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2. Na Wykonawcy robót spoczywał będzie obowiązek zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie realizowanych prac z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą włącznie. Sporządzana inwentaryzacja winna zostać uwierzytelniona w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Mogilnie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w elementach dokumentacji projektowej, który stanowi załącznik 12 do SIWZ. Załączony projekt dotyczy całego zakresu robót. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub odstąpienia od realizacji umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich prac zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz do oddania przedmiotu umowy Zamawiającemu w terminie określonym w §4. Projekt umowy stanowi załącznik 10 do SIWZ. 5. Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej Zamawiający (tylko pomocniczo), jako załącznik 11 do SIWZ załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Pragniemy zwrócić uwagę, że dokument ten ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności, związane z realizacją Zamówienia, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób związanych z wykonaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych, natomiast nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 7. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy, o których mowa w ust. 7 będą na czas wykonywania przez nich robót, zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) 8. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, za pośrednictwem Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności przy realizacji. W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45212220-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT286690.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
CONCEPT TRADE Biuro Handlowo - Usługowe Rafał Miszczak, concept.poznan@gmail.com, ul. Szkółkarska 98 , 62-002, Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 352628,70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 252150,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 512549,61
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.