eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2.500.000,00 zł z tego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji obligacji - 2.500.000,00 zł

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-06

Ogłoszenie nr 104897 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.

Świebodzin: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2.500.000,00 zł z tego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji obligacji - 2.500.000,00 zł
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 51143-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 94580-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, krajowy numer identyfikacyjny 97077766000000, ul. ul. Kolejowa 2, 66200 Świebodzin, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 684 755 307, faks 684 755 305, e-mail zamowienia@powiat.swiebodzin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.swiebodzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2.500.000,00 zł z tego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji obligacji - 2.500.000,00 zł

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2 500 000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych), z tego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji obligacji 2 500 000,00 zł na podstawie uchwały Nr XXIV/141/2017 Rady Powiatu Świebodzińskiego. a). Okres kredytowania: od czerwca 2017 do 31 grudnia 2021 roku(5 lat) w tym zaciągnięcie kredytu: od zawarcia umowy do 31 grudnia 2017 r. b). W latach 2018-2020 karencja w spłacie kredytu c). Spłata kredytu nastąpi w 12 miesięcznych ratach w roku 2021 (11 rat po 200.000 zł i 1 rata 300.000 zł). Płatność raty nastąpi w przedostatnim roboczym (dla powiatu) dniu miesiąca. d). Wypłata nastąpi w transzach na pisemny wniosek powiatu do dnia 29.12.2017 r. (dla potrzeb przetargu przyjmuje się uruchomienie w jednej transzy w dniu 19.12.2017 r.) e). Zamawiający zastrzega sobie prawo niepełnego wykorzystania kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. W przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości niższej od planowanej nie będzie to skutkować rozwiązaniem umowy kredytowej oraz nie będzie powodować żadnych innych roszczeń wykonawcy w stosunku do zamawiającego. W takiej sytuacji raty spłat kredytu zostaną zmniejszone. f). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu. W przypadku zamiaru wcześniejszej spłaty zamawiający zawiadomi bank/wykonawcę i nie będzie to skutkować rozwiązaniem umowy kredytowej oraz nie będzie powodować żadnych innych roszczeń wykonawcy w stosunku do zamawiającego. g). Zamawiający zastrzega bezpłatne wydawanie przez wykonawcę zaświadczeń, opinii, wyciągów bankowych i innych dokumentów związanych z obsługą kredytu. h). Koszt obsługi kredytu (cenę oferowaną) stanowi: - Koszt oprocentowania kredytu wg stawki WIBOR 1M na przedostatni notowany dzień miesiąca (dla potrzeb przetargu WIBOR 1M z dnia 24.04.2017 r.) + stała marża ryzyka kredytowego banku. Odsetki płatne będą comiesięcznie z zastrzeżeniem, że pierwszy okres odsetkowy liczony jest od dnia pierwszego uruchomienia kredytu do końca następnego miesiąca. Przyjmuje się, rzeczywistą liczbę dni w latach okresu kredytowania. - koszt prowizji od udzielenia kredytu i). Zamawiający przewiduje uwzględnienie możliwości zmiany harmonogramu spłat oraz zmiany WIBOR i rat odsetek. j). Zamawiający nie przewiduje innych kosztów związanych z udzieleniem kredytu( rozpatrzenie wniosku, opłaty za przelewy, itp.). k) Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT421815.89
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy, bs@banksiedlec.pl, ul. Zbąszyńska 25, 64-212, Siedlec, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 256624.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 256624.19
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 256624.19
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.