eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › USŁUGI DRUKU PUBLIKACJI WYDAWANYCH PRZEZ PAŃSTWOWY INSTYTUT WYDAWNICZY I MAŁEJ POLIGRAFII

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-05

Ogłoszenie nr 104740 - 2017 z dnia 2017-07-05 r.

Warszawa: USŁUGI DRUKU PUBLIKACJI WYDAWANYCH PRZEZ PAŃSTWOWY INSTYTUT WYDAWNICZY I MAŁEJ POLIGRAFII
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 68938-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 72997-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Wydawniczy, krajowy numer identyfikacyjny 366421821, ul. Foksal 17, 00-372 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 48 22 826 02 01, 48 22 826 02 02, faks 48 22 826 15 36, e-mail a.mularczyk@piw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.piw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa instytucja kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

USŁUGI DRUKU PUBLIKACJI WYDAWANYCH PRZEZ PAŃSTWOWY INSTYTUT WYDAWNICZY I MAŁEJ POLIGRAFII

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

1/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku: 1. publikacji książkowych, 2. małej poligrafii, m.in. plakatów, katalogów wydawniczych i pocztówek. szczegółowo opisanych w "SZCZEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA", stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Wykonawca będzie wykonywał sukcesywnie druk i oprawę poszczególnych publikacji lub małej poligrafii wchodzących w skład przedmiotu zamówienia na podstawie egzemplarza pozycji dostarczonego Wykonawcy w formacie .pdf na trwałym nośniku lub za pośrednictwem poczty email lub platformy internetowej. Zamawiający oczekuje realizacji zleceń na najwyższym poziomie techniki drukarskiej, z zachowaniem najwyższych norm jakościowych produkcji (wysoką jakość przygotowania i druku, najwyższą jakość oprawy, reprodukcji ilustracji, dobór odpowiedniego papieru, pracę zgodnie ze specyfiką oraz informacjami i wytycznymi ze strony Zamawiającego), z zachowaniem terminowości przy realizowanych zleceniach. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w "SZCZEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA", stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że liczba stron poszczególnych publikacji może różnić się +/10% od liczby podanych w "SZCZEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA". Zamawiający zastrzega, że liczba zleceń lub nakład poszczególnych rodzajów druku "małej poligrafii" może różnić się +/5 w zakresie zleceń lub 30 % w zakresie nakładu. Wydrukowane publikacje lub "mała poligrafia" powinny zostać dostarczone przez Wykonawcę do Hurtowni Dictum Sp. z o.o. przy ul. Kabaretowej 21, 00001 Warszawa ("małej poligrafii" do siedziby Zamawiającego) lub w inne wskazane każdorazowo przez Zamawiającego przy zlecaniu druku poszczególnych nakładów publikacji lub "małej poligrafii" miejsce położone na terenie m. st. Warszawy lub okolic. Zamówienie podzielone jest na trzy części, w tym: 1. dwie części dotyczące druku publikacji oraz 2. jedna część dotycząca druku "małej poligrafii". Każdy wykonawca jest uprawniony złożyć ofertę na wybrane części lub na wszystkie części zamówienia. Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. technolog montażysta, 2. technolog druku, 3. technolog introligator. Ww. klauzula zatrudnienie nie ma zastosowania do części III zamówienia dot. druku "małej poligrafii".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 79800000-2
Dodatkowe kody CPV: 79810000-5, 79820000-8, 22100000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I obejmuje druk publikacji książkowych: Tytuł publikacji Liczba egzemplarzy 1. Eliade - Sacrummithistoria 1000 2. Lawrence - Monastycyzm średniowieczny 1000 3. Teatr Publiczny. Przedstawienia. Dwudziestolecie. 700 4. Gibbon - Zmierzch cesarstwa rzymskiego t.1 1500 5. Gibbon - Zmierzch cesarstwa rzymskiego t.2 1500 6. Gibbon - Upadek cywilizacji zachodu 1500 7. Białoszewski - "Oho" i inne wiersze. Utwory zebrane t.10 1000 8.Sweeney - Cochise. Wódz Apaczów 1500 9.Rosendorfer - Budowniczy ruin 1000
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT110000.00
Walutazłoty polski


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert10
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Oficyna Wydawnicza READ ME Włodzimierz Bińczyk Spółka Jawna, malgorzata.wladyka@readme.pl, ul. Mińska 25, 03-808, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 107913.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 107913.75
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 197169.00
Waluta: złoty


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II obejmuje druk publikacji: Tytuł publikacji Liczba egzemplarzy 1. Roussel - Locus Solus 1000 2. Choromański - Schodami w górę, schodami w dół 1000 3. Zientara - Świt narodów europejskich 1000 4. Białoszewski - t. 14. Utwory zebrane 2000 5. Kierul - Benjamin Franklin 1000 6. Witkiewicz - Listy t. 2 wol. 2 (podzielony na 2 tomy) 2000 7. Molier - Dramaty wybrane t. 1 i 2 800 8 .Marian Golka - Paradoksy wolności 1000
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT120000
Walutazłoty


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert9
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Drukarnia Wydawnicza im. W. L. ANCZYCA Spółka Akcyjna, janicki@anczyca.pl, ul. Nad Drwiną 10, 30-741, Kraków, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 110386.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 80955.0
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 203511.00
Waluta: złoty


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III obejmuje druki "małej poligrafii": Nazwa druku Liczba zamówień i nakład Łączny nakład 1.plakaty A2 15 x 150 szt. 2250 2.zaproszenia DL 15 x 200 szt. 3000 3.wizytówki 14 x 150 szt. 2100 4.pocztówki 2 x 500 szt. 1000 5.katalog wydawniczy 1000 szt. 1000 5. teczka 500 szt. 500
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT18000
Walutapolski


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert9
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Adam Łukawski, prowadzący działalność pod nazwą: Drukarnia "AGPRES", barbara,zajaczkowska@agpress.pl, Nowa Biała 34, 09-411, Biała, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13646.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13646.85
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26371.20
Waluta: złoty


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.