eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniew › Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji projektu pn. "Rozbudowa szkoły podstawowej o salę gimnastyczną oraz część dydaktyczną wraz z blokiem żywieniowym"



Ogłoszenie z dnia 2017-07-05

Ogłoszenie nr 104702 - 2017 z dnia 2017-07-05 r.

Gniew: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji projektu pn. "Rozbudowa szkoły podstawowej o salę gimnastyczną oraz część dydaktyczną wraz z blokiem żywieniowym"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 501610-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 79484-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Gniewie, krajowy numer identyfikacyjny 52758100000, ul. Pl. Grunwaldzki 1, 83140 Gniew, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 058 5352255 w. 14, 39, faks 058 5352258 w. 40, e-mail ratusz@gniew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji projektu pn. "Rozbudowa szkoły podstawowej o salę gimnastyczną oraz część dydaktyczną wraz z blokiem żywieniowym"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Inwestora Zastępczego, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Koordynatora Czynności Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z polskim prawem budowlanym, kodeksem cywilnym wraz z kontrolowaniem rozliczeń budowy przy realizacji zadania pod nazwą: "ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ O SALĘ GIMNASTYCZNĄ ORAZ CZĘŚĆ DYDAKTYCZNĄ WRAZ Z BLOKIEM ŻYWIENIOWYM" prowadzonego w formule "zaprojektuj i wybuduj". 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Weryfikację dokumentacji projektowej 2) Przekazanie wykonawcom terenu budowy zgodnie z zapisami umowy na roboty budowlane. 3) Nadzór nad prowadzeniem robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz zgodnie z prawem zamówień publicznych i zapisami umowy na roboty budowlane. 4) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 5) Dopuszczania (lub odrzucania) do stosowania materiałów, prefabrykatów, itp., a także sprzętu, urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie, dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 6) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. 7) Prowadzenia dokumentacji fotograficznej inwestycji, w tym robót zanikowych, stanu posesji przed i po realizacji inwestycji, kolejnych etapów budowy. 8) Prowadzenia nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2015 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych. 9) Reprezentowania Zamawiającego przed organami administracji, mieszkańcami oraz innymi stronami w sprawach związanych z realizacją zadania na podstawie udzielonych pełnomocnictw. 10) Monitorowania postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym przy realizacji umowy harmonogramem robót. 11) Organizowania oraz przewodniczenia naradom technicznym, problemowym i innym spotkaniom, w których, w zależności od potrzeb, udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację umowy stron (wykonawca robót, Inwestor zastępczy, przedstawiciel Zamawiającego, Projektant i inni) w terminach wynikających z potrzeb zgłaszanych przez strony umów, lecz nie rzadziej niż raz w miesiącu oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu i wykonawcy robót w terminie 5 dni od dnia narady. 12) Niedopuszczenia do nieuzasadnionego zwiększenia kosztów zadania inwestycyjnego; 13) Opiniowania i rekomendowania każdej propozycji zmiany do umowy na roboty pod względem finansowym, rzeczowym i formalnym - zgodnym z Prawem zamówień publicznych - z podaniem skutków co do kosztów i terminów wykonania umowy; 14) Przedstawiania Zamawiającemu pisemnych zaleceń na temat wyceny stawek wszelkich nieprzewidzianych robót; 15) Dopuszczanie za zgodą Zamawiającego do wykonywania ewentualnych zamówień dodatkowych (koniecznych), robót zamiennych oraz ich nadzorowanie 16) Dostarczania Zamawiającemu w czasie trwania umowy: a) miesięcznych sprawozdań z postępu robót budowlanych - w terminie do 5-tego dnia następnego miesiąca; b) sprawozdań z wykonywania obowiązków Inwestora Zastępczego zawierających w szczególności informację na temat problemów występujących na budowie, podjętych działań w celu ich rozwiązania, zmian w dokumentacji projektowej, itp. - w wyznaczonych przez Zamawiającego na 7 dni wcześniej terminach; c) raportu końcowego z wykonania umowy z uwzględnieniem następujących elementów: Krótki opis projektu, zmiany dokonane w dokumentacji projektowej, opis organizacji i zarządzania umową, postęp robót, zgodność ich wykonywania z założeniami, osiągnięta jakość robót w zgodności ze specyfikacjami technicznymi, ewentualne przyczyny wystąpienia wad, przyczyny ewentualnej zmiany zaakceptowanej kwoty umowy, analiza płatności, końcowe rozliczenie ilościowe wykonanych robót, uwagi i wnioski. 17) Prowadzenie wszelkich czynności związanych z rozliczaniem umów z wykonawcami lub dostawcami. 18) Sprawdzanie faktur wykonawców (dostawców) oraz dokumentów załączonych do rozliczenia inwestycji zgodnie zapisami umowy na roboty budowlane. 19) Przygotowanie dokumentów finansowo-księgowych, a zwłaszcza: a. sporządzanie informacji o wykorzystaniu środków b. sporządzanie sprawozdawczości finansowej, c. sporządzanie dowodów przekazania środków trwałych na majątek użytkownika. 20) Dokonywanie czynności odbioru końcowego inwestycji lub jej odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcami i odbioru ostatecznego. W ramach tych czynności inwestor zastępczy zobowiązuje się do: a. stwierdzenia gotowości do odbioru oraz powołania komisji odbioru, b. zorganizowania odbioru i przekazanie zadnia lub poszczególnych jego etapów, c. przekazania inwestorowi protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, d. dokonania ostatecznego odbioru po upływie terminu gwarancji ustalonego w umowach z wykonawcami robót, dostaw lub usług, e. wykonania w imieniu Zamawiającego uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi udzielonych przez przyszłych wykonawców robót lub dostawców. 21) Sporządzenie pełnego rozliczenia finansowego realizowanego zadania. 22) Sporządzanie bieżącej sprawozdawczości GUS i innych informacji poleconych przez inwestora. 23) Dochodzenie oraz egzekwowanie od projektanta, dostawców i wykonawców należnych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych. 24) Prowadzenie wszelkich innych czynności faktycznych i prawnych związanych z właściwym prowadzeniem inwestycji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71530000-2
Dodatkowe kody CPV: 75141000-2, 71248000-8, 75140000-5, 71520000-9,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT129414.62
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Instytut Zrównoważownego Rozwoju sp. z o.o., , ul. Elewatorska 17 lok. 1 , 15-620, Białystok, kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 148000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 148000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 268140
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.