Ogłoszenie z dnia 2017-07-05
Ogłoszenie nr 104702 - 2017 z dnia 2017-07-05 r.
Gniew: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji projektu pn. "Rozbudowa szkoły podstawowej o salę gimnastyczną oraz część dydaktyczną wraz z blokiem żywieniowym"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 501610-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 79484-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Gniewie, krajowy numer identyfikacyjny
52758100000, ul.
Pl. Grunwaldzki
1,
83140
Gniew, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
058 5352255 w. 14, 39, faks
058 5352258 w. 40, e-mail
ratusz@gniew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji projektu pn. "Rozbudowa szkoły podstawowej o salę gimnastyczną oraz część dydaktyczną wraz z blokiem żywieniowym"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Inwestora Zastępczego, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Koordynatora Czynności Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z polskim prawem budowlanym, kodeksem cywilnym wraz z kontrolowaniem rozliczeń budowy przy realizacji zadania pod nazwą: "ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ O SALĘ GIMNASTYCZNĄ ORAZ CZĘŚĆ DYDAKTYCZNĄ WRAZ Z BLOKIEM ŻYWIENIOWYM" prowadzonego w formule "zaprojektuj i wybuduj". 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Weryfikację dokumentacji projektowej 2) Przekazanie wykonawcom terenu budowy zgodnie z zapisami umowy na roboty budowlane. 3) Nadzór nad prowadzeniem robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz zgodnie z prawem zamówień publicznych i zapisami umowy na roboty budowlane. 4) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 5) Dopuszczania (lub odrzucania) do stosowania materiałów, prefabrykatów, itp., a także sprzętu, urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie, dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 6) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. 7) Prowadzenia dokumentacji fotograficznej inwestycji, w tym robót zanikowych, stanu posesji przed i po realizacji inwestycji, kolejnych etapów budowy. 8) Prowadzenia nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2015 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych. 9) Reprezentowania Zamawiającego przed organami administracji, mieszkańcami oraz innymi stronami w sprawach związanych z realizacją zadania na podstawie udzielonych pełnomocnictw. 10) Monitorowania postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym przy realizacji umowy harmonogramem robót. 11) Organizowania oraz przewodniczenia naradom technicznym, problemowym i innym spotkaniom, w których, w zależności od potrzeb, udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację umowy stron (wykonawca robót, Inwestor zastępczy, przedstawiciel Zamawiającego, Projektant i inni) w terminach wynikających z potrzeb zgłaszanych przez strony umów, lecz nie rzadziej niż raz w miesiącu oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu i wykonawcy robót w terminie 5 dni od dnia narady. 12) Niedopuszczenia do nieuzasadnionego zwiększenia kosztów zadania inwestycyjnego; 13) Opiniowania i rekomendowania każdej propozycji zmiany do umowy na roboty pod względem finansowym, rzeczowym i formalnym - zgodnym z Prawem zamówień publicznych - z podaniem skutków co do kosztów i terminów wykonania umowy; 14) Przedstawiania Zamawiającemu pisemnych zaleceń na temat wyceny stawek wszelkich nieprzewidzianych robót; 15) Dopuszczanie za zgodą Zamawiającego do wykonywania ewentualnych zamówień dodatkowych (koniecznych), robót zamiennych oraz ich nadzorowanie 16) Dostarczania Zamawiającemu w czasie trwania umowy: a) miesięcznych sprawozdań z postępu robót budowlanych - w terminie do 5-tego dnia następnego miesiąca; b) sprawozdań z wykonywania obowiązków Inwestora Zastępczego zawierających w szczególności informację na temat problemów występujących na budowie, podjętych działań w celu ich rozwiązania, zmian w dokumentacji projektowej, itp. - w wyznaczonych przez Zamawiającego na 7 dni wcześniej terminach; c) raportu końcowego z wykonania umowy z uwzględnieniem następujących elementów: Krótki opis projektu, zmiany dokonane w dokumentacji projektowej, opis organizacji i zarządzania umową, postęp robót, zgodność ich wykonywania z założeniami, osiągnięta jakość robót w zgodności ze specyfikacjami technicznymi, ewentualne przyczyny wystąpienia wad, przyczyny ewentualnej zmiany zaakceptowanej kwoty umowy, analiza płatności, końcowe rozliczenie ilościowe wykonanych robót, uwagi i wnioski. 17) Prowadzenie wszelkich czynności związanych z rozliczaniem umów z wykonawcami lub dostawcami. 18) Sprawdzanie faktur wykonawców (dostawców) oraz dokumentów załączonych do rozliczenia inwestycji zgodnie zapisami umowy na roboty budowlane. 19) Przygotowanie dokumentów finansowo-księgowych, a zwłaszcza: a. sporządzanie informacji o wykorzystaniu środków b. sporządzanie sprawozdawczości finansowej, c. sporządzanie dowodów przekazania środków trwałych na majątek użytkownika. 20) Dokonywanie czynności odbioru końcowego inwestycji lub jej odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcami i odbioru ostatecznego. W ramach tych czynności inwestor zastępczy zobowiązuje się do: a. stwierdzenia gotowości do odbioru oraz powołania komisji odbioru, b. zorganizowania odbioru i przekazanie zadnia lub poszczególnych jego etapów, c. przekazania inwestorowi protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, d. dokonania ostatecznego odbioru po upływie terminu gwarancji ustalonego w umowach z wykonawcami robót, dostaw lub usług, e. wykonania w imieniu Zamawiającego uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi udzielonych przez przyszłych wykonawców robót lub dostawców. 21) Sporządzenie pełnego rozliczenia finansowego realizowanego zadania. 22) Sporządzanie bieżącej sprawozdawczości GUS i innych informacji poleconych przez inwestora. 23) Dochodzenie oraz egzekwowanie od projektanta, dostawców i wykonawców należnych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych. 24) Prowadzenie wszelkich innych czynności faktycznych i prawnych związanych z właściwym prowadzeniem inwestycji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71530000-2
Dodatkowe kody CPV:
75141000-2,
71248000-8,
75140000-5,
71520000-9,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT129414.62 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 148000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI GNIEW
więcej: przetargi GNIEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.