eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Dostawa paliw dla potrzeb eksploatacyjnych samochodów służbowych zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-21

Gorzów Wielkopolski: Dostawa paliw dla potrzeb eksploatacyjnych samochodów służbowych zamawiającego
Numer ogłoszenia: 104441 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A. - Oddział w Gorzowie Wlkp., ul. Kombatantów 34, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7284576, fax 095 7284576.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tvp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw dla potrzeb eksploatacyjnych samochodów służbowych zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje następujące paliwa: Benzyna Pb 95 Benzyna Pb 98 Olej napędowy Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego w okresie 2 lat od dnia zawarcia umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.10.00.00 - Rafinowane produkty z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: bez wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- tu: koncesję na obrót paliwami płynnymi. 2.Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 5.Zamawiający wymaga, aby co najmniej po 2 (dwie) stacje benzynowe należące do Wykonawcy znajdowały się w granicach miast będących siedzibami Zamawiającego (tj. w Gorzowie Wlkp. - przynajmniej dwie stacje i w Zielonej Górze - przynajmniej dwie) oraz aby nadto co najmniej 8 (osiem) innych stacji benzynowych Wykonawcy znajdowało się na terenie województwa lubuskiego . 6. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą 0-1, tj. \spełnia - nie spełnia\ w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymaganych specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż określone przez Zamawiającego warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępoiwaniu: Lp. Nazwa dokumentu potwierdzającego: Wymagany dokument: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Dokument wg wzoru załączonego do SIWZ- tylko w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 2. Koncesję na obrót paliwami płynnymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki ; 3. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo odpis z innego właściwego rejestru. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP oferta musi zawierać w miejsce dokumentu określonego powyżej: - dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości, - jeżeli w kraju, w którym Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, - w/w dokumenty są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum) należy załączyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów, z której jednoznacznie wynika cel, czas trwania, sposób reprezentacji, sposób zaciągania zobowiązań oraz zakres odpowiedzialności za zobowiązania (z uwzględnieniem wymogu odpowiedzialności solidarnej), obowiązującą w dacie złożenia oferty, w której określono lidera; umowa ta musi w szczególności wskazywać kto będzie pełnomocnikiem reprezentującym te podmioty w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentującym je w postępowaniu i przy zawarciu umowy o wykonanie przedmiotu zamówienia (art. 23 ust.2 Prawa zamówień publicznych). W braku umowy konsorcjum są zobowiązani do wskazania pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty oraz podpisania umowy z Zamawiającym (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć) a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zawrą umowę konsorcjum. 4.Pełnomocnictwo, jeśli oferta będzie podpisania przez pełnomocnika Wykonawcy -dokument Wykonawcy Oferent musi załączyć pełnomocnictwo szczególne osoby podpisującej ofertę, jeśli nie wynika z dokumentów określonych powyżej. 5.Wykaz stacji benzynowych Wykonawcy na terenie województwa lubuskiego (w tym w miastach: Gorzów Wlkp. i Zielona Góra) -oświadczenie Wykonawcy 6.Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego -Dokument stwierdzający , że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - Dokument stwierdzający, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tvp.pl/zamowienia_publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Telewizja Polska S.A. Oddział w Gorzowie Wlkp. ul.Kombatantów 34 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2007 godzina 12:00, miejsce: siedziba Oddziału TVP S.A. w Gorzowie Wlkp. ul.Kombatantów 34 66-400 Gorzów Wlkp., pok.305.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.