eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie przebudowy nawierzchni parkingów, drogi, chodnika oraz posadzki w kotłowni i dyżurce komisariatu Policji w Dęblinie ul. Niepodległości 5

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-05

Ogłoszenie nr 104387 - 2017 z dnia 2017-07-05 r.

Lublin: Wykonanie przebudowy nawierzchni parkingów, drogi, chodnika oraz posadzki w kotłowni i dyżurce komisariatu Policji w Dęblinie ul. Niepodległości 5
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 521386-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 43068905200000, ul. ul. Narutowicza 73, 20019 Lublin, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 815 354 606, faks 815 354 313, e-mail zamowienia@lu.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lubelska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie przebudowy nawierzchni parkingów, drogi, chodnika oraz posadzki w kotłowni i dyżurce komisariatu Policji w Dęblinie ul. Niepodległości 5

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

44/38/17/SZP/B

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy nawierzchni parkingów, drogi, chodnika oraz posadzki w kotłowni i dyżurce Komisariatu Policji w Dęblinie ul. Niepodległości 5. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Obioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarze robót oraz we wzorze umowy. Za ujęcie wszystkich prac ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca. 3. Planowany zakres zadania opisany w STWiORB obejmuje między innymi wykonanie robót budowlanych w zakresie: Roboty zewnętrzne brukarskie obejmują: - rozebranie fragmentów starych krawężników i obrzeży, - rozebranie nawierzchni z kostki brukowej grubości 6-8 cm na podsypce, - wykonanie części robót ziemnych po likwidacji obiektów tymczasowych przy ogrodzeniu od strony północnej, - ułożenie krawężników drogowych i obrzeży chodnikowych, - wykonanie częściowej podbudowy betonowej pod nowo projektowane spadki terenu, - ułożenie kostki brukowej 6-8 cm na podsypce cementowo-piaskowej na istniejącej i projektowanej podbudowie pod miejsca parkingowe i ciągi komunikacyjne celem uzyskania stosownych spadków dla odprowadzenia wód opadowych, - dostosowanie poziomu obudowy naświetli okiennych do niwelety górnego poziomuułożenia kostki brukowej. Roboty związane z wymianą posadzki w kotłowni i dyżurce obejmują: - rozbiórkę istniejącej posadzki wraz z warstwami podłoża i progami drzwiowymi, - wykonanie wyrównania podłoża z zaprawy cementowej 1:3, - wykonanie posadzek z płytek gres 30 x 30 cm kl. 4 ścieralności na kleju uelastycznionym metodą zwykłą, - w razie uszkodzenia cokolików przyściennych ich wymiana z płytek gres, - wymianę kilku płytek gresowych na posadzce w pomieszczeniu służby dyżurnej, - inne roboty wykończeniowe związane z powyższymi robotami, - wywiezienie ziemi i gruzu oraz wykonanie prac porządkowych po robotach. 4. Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania: - 45000000-7 Roboty budowlane - 45216110-8 Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego - 45111100-9 Roboty rozbiórkowe - 45233140-2 Roboty drogowe - 45110000-1 Roboty ziemne - 45262300-4 Roboty betonowe - 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia wszelkich działań i robót budowlanych wymaganych dla realizacji umowy. 6. Wykonawca powinien zapoznać się z opisem zawartym w STWiORB i uwzględnić w ofercie wszystkie zawarte w niej wymogi. 7. Wykonawca winien przed złożeniem oferty zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi placu budowy, niezbędną dokumentacją, wymogami określonymi w dokumentacji przetargowej i innymi możliwymi do przewidzenia warunkami, dokonać wizji lokalnej i uwzględnić je w wynagrodzeniu. 8. Zamawiający przed terminem składania ofert umożliwi na wniosek Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w celu prawidłowego sporządzenia oferty. 9. Wykonawca wykona na swój koszt wszystkie pomiary, analizy, ekspertyzy oraz badania konieczne do przeprowadzenia w celu realizacji zadania. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ujęcia w ofercie wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia związanych z wykonaniem robót budowlanych. Za prawidłowe oszacowanie tych kosztów odpowiedzialność ponosi tylko i wyłącznie Wykonawca. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 12. Wykonawca przystępując do postępowania przetargowego uzyskał wszelkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą mieć wpływ na ofertę przetargową i bierze pełną odpowiedzialność za odpowiednie wykonanie przedmiotu umowy. 13. Zamówienie realizowane będzie bez możliwości wyłączenia obiektu z użytku. 14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podczas przygotowania oferty, aby oparł swoją wiedzę na danych przekazanych przez Zamawiającego, na własnej fachowej analizie i doświadczeniu oraz badaniach, odkrywkach i wizji nieruchomości. 15. Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia odpowiedzialności i udzielenia gwarancji oraz rękojmi z tytułu wad przedmiotu umowy. 16. Wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu umowy. 17. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem kadrowym zdolnym do wykonania zamówienia. 18. Cena oferty jest ceną ryczałtową stanowiącą wynik kalkulacji własnej Wykonawcy dokonanej na podstawie STWiORB. Wyliczenia ceny ryczałtowej, Wykonawca dokonuje kierując się własną oceną, doświadczeniem i wiedzą. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek wykonania obmiarów z natury. W cenie robocizny, materiałów i sprzętu należy uwzględnić wszystkie koszt narzutów. 19. Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób (pracownicy fizyczni) wykonujących prace pod kierownictwem kierownika budowy, kierownika robót lub Wykonawcy przy czynnościach tj.: wykonanie robót ziemnych, drogowych oraz posadzkarskich oraz brukarskich. Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę dotyczy także podwykonawców. 20. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań (art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy) Zamawiający zamieścił w § 2 wzoru umowy - załącznik do SIWZ. 21. Wykonawca musi zaakceptować wzór umowy w całości. 22. Termin płatności faktury VAT - zgodnie z umową (załącznik do SIWZ), forma płatności - przelew. 23. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45110000-1, 45111100-9, 45262300-4, 45430000-0, 45216110-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wykonanie przebudowy nawierzchni parkingów, drogi, chodnika oraz posadzki w kotłowni i dyżurce komisariatu Policji w Dęblinie ul. Niepodległości 5
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT19715.74
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
POLTOR Sp. z o.o., biuro@poltor.com.pl, ul. Michalinowska 5, 08-530, Dęblin, kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26080.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26080.91
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26080.91
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.