eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › "Rozbudowa Teatru wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach Rewitalizacji budynku Teatru im. J. Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim - ETAP V"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-05

Ogłoszenie nr 104370 - 2017 z dnia 2017-07-05 r.

Gorzów Wielkopolski: "Rozbudowa Teatru wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach Rewitalizacji budynku Teatru im. J. Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim - ETAP V"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 532261-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wlkp., krajowy numer identyfikacyjny 21104551600000, ul. ul. Teatralna 9, 66400 Gorzów Wielkopolski, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 0-95 728 99 32, faks 0-95 728 99 35, e-mail kontakt@teatr-gorzow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.teatr-gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rozbudowa Teatru wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach Rewitalizacji budynku Teatru im. J. Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim - ETAP V"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

T/202/3/2/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na obiekcie czynnym Teatru im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim (prowadzenie robót powinno odbywać się w sposób niezakłócający pracy pracowników i użytkowników), polegające w szczególności na wykonaniu: 1)wymiany stolarki okiennej w pomieszczeniach: 07, 09, 016, 017, 019; 2)w hallu wejściowym - posadzek, malowania, rekonstrukcji elementów ozdobnych wg. Technologii konserwatorskiej dla malatur i zdobień (wzorcem będą zdjęcia elementów, ujęte w dokumentacji technicznej), rozebrania sufitu; renowacji drewnianych drzwi, naprawy elementów drewnianych; malowania stolarki drzwiowej; 3)w hallu kasowym - rozebrania posadzek oraz rozebrania podłóg drewnianych, izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii polietylenowej, podłogi drewnianej olejowanej, dębowej; izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych; malowania, tynkowania, gruntowania; renowacji drzwi drewnianych; malowania stolarki drzwiowej; wymiany okna drewnianego; montażu nowego skrzydła drzwiowego wnętrze do kawiarni; 4)w hallu szatniowym - rozebrania posadzek, izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych, podłogi drewnianej olejowanej, dębowej, wykonania tynków, gruntowania, malowania ścian, lady szatniowej, renowacji wieszaków szatniowych, oczyszczenia ich i pomalowania; 5)w kasie - rozebrania posadzek, rozebrania podłóg, założenia podłogi drewnianej, olejowanej, dębowej, izolacji, tynków, gruntowania, malowania ścian, ścianki działowej, ościeżnic drewnianych; 6)w hallu głównym - rozebrania posadzek, rozbiórki elementów konstrukcji betonowych, izolacji przeciwwilgociowej, podłogi drewnianej, olejowanej, dębowej; tynków, gruntowania, malowania ścian, naprawy sufitu kasetonowego; renowacji drewnianych drzwi; montażu nowych drzwi w holu głównym do klatki schodowej; impregnacji drewna, szpachlowania drewna; ręcznego cyklinowania i szlifowania; 7)w biurach - rozebrania posadzek, rozebrania podłóg, izolacji, podłogi drewnianej, olejowanej, dębowej, tynkowania, gruntowania, malowanie ścian; 8)w portierni i na klatce schodowej - zerwania posadzek, demontażu i montażu wycieraczki, tynków, gruntowania, malowania ścian, schodów i balustrady; 9)w foyer - małej scenie - rozebrania posadzek, rozebrania podłóg drewnianych, podłogi drewnianej, olejowanej, dębowej; demontażu okładziny ściennej, tynków, gruntowania i malowania ścian demontażu starych luster, montażu okien drewnianych, obsadzenia parapetów; renowacji drewnianych drzwi; 10)w hallu wejściowym bocznym - renowacji drewnianych drzwi; malowaniu i podobnych, 11)w sali bufetowej - renowacji drzwi, impregnacji, montażu i dopasowania skrzydeł drzwiowych, schodów; 12)w hallu górnym na piętrze - renowacji podłóg z desek, wykonanie tynków, gruntowania, malowania ścian, renowacji drzwi drewnianych, naprawy i uzupełnienia elementów drewnianych; 2.Ponadto Wykonawca wykona: 1)ocieplenie ścian zewnętrznych części niezabytkowych obiektu, 2)prace na elewacji - ocieplenie ścian fundamentowych, 3)cokoły, 4)roboty rewitalizacyjne na elewacji części zabytkowych bez ocieplenia, 5)zejście do piwnicy, 6)schody przy kawiarence, 7)prace elektryczne i naprawcze w kawiarence 8)schody przy hallu wejściowym bocznym, 9)schody do Sali bufetowej, 10)roboty w magazynie, 11)roboty elektryczne, 12)roboty w zakresie branży sanitarnej, 13)wyposażenie w meble pomieszczeń określonych w dokumentacji, z akcesoriami (klamki, zawiasy, uchwyt, okucia, zamki) dostosowanymi pod względem technicznym i estetycznym do mebli już istniejących

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45212322-9, 45453000-7, 45330000-9, 45331000-6, 45310000-3, 45421100-5, 39130000-2, 45421153-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1618232.40
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPUH DREW-PLAST Dariusz Mazowiecki, biuro@drew-plast.biz, Różanki ul. Gorzowska 7 66-415 Kłodawa , 66-415, Różanki, kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2153291,22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2153291,22
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.