eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zaleszany › Budowa parkingów wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w msc. Zaleszany, Turbia i Agatówka, oraz budowa wiat przystankowych w ciągu drogi krajowej nr 77 na terenie gminy Zaleszany w ramach realizacji Projektu "Mobilny MOF Stalowej Woli"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-04

Ogłoszenie nr 104086 - 2017 z dnia 2017-07-04 r.

Zaleszany: Budowa parkingów wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w msc. Zaleszany, Turbia i Agatówka, oraz budowa wiat przystankowych w ciągu drogi krajowej nr 77 na terenie gminy Zaleszany w ramach realizacji Projektu "Mobilny MOF Stalowej Woli"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowywany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 -2020, oś priorytetowa V Infrastruktura komunikacyjna, Działanie 5.4 Niskoemisyjny transport miejski

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 507099-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zaleszany, krajowy numer identyfikacyjny 54945300000, ul. ul. Tadeusza Kościuszki 16, 37415 Zaleszany, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 015 845-94-19, faks 015 845-94-24, e-mail ug@zaleszany.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zaleszany.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa parkingów wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w msc. Zaleszany, Turbia i Agatówka, oraz budowa wiat przystankowych w ciągu drogi krajowej nr 77 na terenie gminy Zaleszany w ramach realizacji Projektu "Mobilny MOF Stalowej Woli"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GKM.272.4.2017.RM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest "Budowa parkingów wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w msc. Zaleszany, Turbia i Agatówka, oraz budowa wiat przystankowych w ciągu drogi krajowej nr 77 na terenie gminy Zaleszany w ramach realizacji Projektu "Mobilny MOF Stalowej Woli" tj.: 1) Zadanie 1 - Działka nr ewid. 360/1 i 361 w miejscowości Zaleszany Inwestycja obejmuje wykonanie utwardzenia pod 9 miejsc postojowych, utwardzenie terenu pod zadaszenie na rowery, stojaki na rowery, dostawę i montaż wiaty parkingowej ze stojakiem na rowery (na 5 stanowisk), samodzielne stojaki na rower (na 12 stanowisk). Szczegółowy zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne i podbudowy - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm na podsypce cementowo piaskowej - wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych, trawnikowych na podsypce piaskowej - wykonanie elementów ulic tj. wykonanie krawężników i obrzeży betonowych - roboty wykończeniowe w zakresie plantowania terenu, obsiania skarp w ziemi urodzajnej, regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, dostawy i montażu wiaty parkingowej na rowery (ze stojakiem na 5 stanowisk), samodzielnych stojaków na rowery (na 12 stanowisk) oraz 2 sztuk lamp hybrydowych solarno - wiatrowych. - oznakowanie pionowe w zakresie oznakowania miejsca parkingowego dla niepełnosprawnych 2) Zadanie 2 - Działka nr ewid. 372 w miejscowości Zaleszany Inwestycja obejmuje wykonanie utwardzenia pod 9 miejsc postojowych, utwardzenie terenu pod zadaszenie na rowery, stojaki na rowery, dostawę i montaż wiaty parkingowej ze stojakiem na rowery (na 5 stanowisk), samodzielne stojaki na rower (na 12 stanowisk). Szczegółowy zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne i podbudowy - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm na podsypce cementowo piaskowej - wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych, trawnikowych na podsypce piaskowej - wykonanie elementów ulic tj. wykonanie krawężników i obrzeży betonowych - roboty wykończeniowe w zakresie plantowania terenu, obsiania skarp w ziemi urodzajnej, regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, dostawy i montażu wiaty parkingowej na rowery (ze stojakiem na 5 stanowisk), samodzielnych stojaków na rowery (na 12 stanowisk) oraz 2 sztuk lamp hybrydowych solarno - wiatrowych. - oznakowanie pionowe w zakresie oznakowania miejsca parkingowego dla niepełnosprawnych 3) Zadanie nr 3 - Działka nr ewid. 1413/95 w miejscowości Agatówka, obręb Pilchów. Inwestycja obejmuje wykonanie utwardzenia pod 9 miejsc postojowych, utwardzenie terenu pod zadaszenie na rowery, stojaki na rowery, dostawę i montaż wiaty parkingowej ze stojakiem na rowery (na 5 stanowisk), samodzielne stojaki na rower (na 12 stanowisk). Szczegółowy zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne i podbudowy - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm na podsypce cementowo piaskowej - wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych, trawnikowych na podsypce piaskowej - wykonanie elementów ulic tj. wykonanie krawężników i obrzeży betonowych - roboty wykończeniowe w zakresie plantowania terenu, obsiania skarp w ziemi urodzajnej, regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, dostawy i montażu wiaty parkingowej na rowery (ze stojakiem na 5 stanowisk), samodzielnych stojaków na rowery (na 12 stanowisk) oraz 2 sztuk lamp hybrydowych solarno - wiatrowych. - oznakowanie pionowe w zakresie oznakowania miejsca parkingowego dla niepełnosprawnych. 4) Zadanie nr 4 - Działka nr ewid. 1720/2 i 1744/4 w miejscowości Turbia Inwestycja obejmuje wykonanie utwardzenia pod 9 miejsc postojowych, utwardzenie terenu pod zadaszenie na rowery, stojaki na rowery, dostawę i montaż wiaty parkingowej ze stojakiem na rowery (na 5 stanowisk), samodzielne stojaki na rower (na 12 stanowisk). Szczegółowy zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne i podbudowy - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm na podsypce cementowo piaskowej - wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych, trawnikowych na podsypce piaskowej - wykonanie elementów ulic tj. wykonanie krawężników i obrzeży betonowych - roboty wykończeniowe w zakresie plantowania terenu, obsiania skarp w ziemi urodzajnej, regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, dostawy i montażu wiaty parkingowej na rowery (ze stojakiem na 5 stanowisk), samodzielnych stojaków na rowery (na 12 stanowisk) oraz 2 sztuk lamp hybrydowych solarno - wiatrowych. - oznakowanie pionowe w zakresie oznakowania miejsca parkingowego dla niepełnosprawnych. 5) Zadanie nr 5 - Dostawa i montaż wiat przystankowych Zakres inwestycji obejmuje także ustawienie 12 szt. wiat przystankowych na wcześniej utwardzonym terenie wraz z oznakowaniem pionowym D-15 i koszami na śmieci na terenie gminy Zaleszany w ciągu drogi krajowej nr 77 w km: 33+570, 35+366, 36+418, 36+480, 37+444, 37+600, 39+150, 41+067, 41+850, 41+980, 43+050, 43+250. Szczegółowy zakres robót obejmuje: - rozebranie istniejących wiat murowanych 2 sztuki - rozebranie istniejących wiat stalowych 5 sztuk - wykopy jamiste pod elementy fundamentów wiat przystankowych - wykonanie żelbetowych stóp fundamentowych pod wiaty przystankowe - wykonanie i zagęszczenie podbudowy z piasku gr 10cm i kruszywa łamanego gr. 10cm - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej grubości 8 cm - wykonanie obrzeży betonowych gr. 8cm - dostawa i montaż 12 szt. wiat przystankowych - wykonanie oznakowania pionowego D-15 2.Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. Roboty objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3.Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Wykonawca podczas wykonywania zamówienia zapewni nieprzerwane funkcjonowanie sieci uzbrojenia podziemnego. 4.Przedsięwzięcie będzie realizowane zgodnie z Harmonogramem robót opracowanym w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym przetargu w porozumieniu z Użytkownikami i zatwierdzonym przez Zamawiającego. Haromonogram będzie wymagał uzgodnienia z inspektorem nadzoru i zatwierdzenia przez Zamawiającego. Harmonogram musi przewidywać realizację zadania w wymaganym terminie przy uwzględnieniu: - okresów niezbędnych na uzyskanie opinii, zatwierdzeń, dopuszczenia do eksploatacji itp., - rezerw czasowych przewidzianych na występowanie niekorzystnych warunków atmosferycznych. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty drogowe, w tym: roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowy i nawierzchnie, urządzenia bezpieczeństwa ruchu i zieleń drogowa, wykonanie obiektów typu wiat przystankowych i parkingowych dla rowerów 5.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 5. pkt a. W szczególności Zamawiający uprawniony jest do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 5. pkt. a czynności tj. 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 5.3. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5. pkt. a czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Podwykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (§ 9) stanowiącej integralną część SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 5 pkt a. 6.Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zapoznania się z miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia. 7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 10 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie: - roboty drogowe, w tym: roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowy i nawierzchnie, urządzenia bezpieczeństwa ruchu i zieleń drogowa. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie są następujące: zamówienie zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku, gdy Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ich realizację. 8. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Dokumentacja projektowa uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych: na każdym parkingu uwzględniono miejsce postojowe dla samochodu osoby niepełnosprawnej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45233250-6, 45233290-8,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT468990.82
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MAT-BUD Mateusz Litwiński, mateusz-litwinski1@wp.pl, ul. Czerniawy 16, 37-400, Nisko, kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 565615.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 565615.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 769997.62
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.