eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zwierzyniec › Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Roztoczańskiego Parku Narodowego w roku 2017.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-04

Ogłoszenie nr 103692 - 2017 z dnia 2017-07-04 r.

Zwierzyniec: Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Roztoczańskiego Parku Narodowego w roku 2017.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 531146-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Roztoczański Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny 6136258900000, ul. ul. Plażowa 2, 22470 Zwierzyniec, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 084 6872066 w. 344, faks 846 872 066, e-mail sekretariat@roztoczanskipn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.roztoczanskipn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Roztoczańskiego Parku Narodowego w roku 2017.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DAO.271.1.2017.rk

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Roztoczańskiego Parku Narodowego w roku 2017. Realizacja przedmiotu zamówienia w czasie określonym umową będzie następowała sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Ilości poszczególnych elementów środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i mogą w trakcie realizacji umowy ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawca musi udzielić, co najmniej 24 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty odbioru elementów środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego przez Zamawiającego. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 7 i 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w opisie przedmiotu zamówienia. W celu dokonania oceny parametrów niektórych produktów, Wykonawca zobowiązany jest do przesłania - wraz z ofertą - po jednej próbce - każdego rozmiaru, w jakim jest produkowana - wybranych przez Zamawiającego produktów, tj.: o koszula oliwkowozielona z logo RPN o spodnie zimowe (polowe) o kurtka z odpinaną podpinką o buty trekkingowe. Wykonawca, który nie złoży żądanych próbek zostanie wykluczony z postępowania. Po ocenie, próbki zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy (na koszt Zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia tylko niektórych elementów przedmiotu zamówienia. Poniżej zestawienie szacunkowych ilości środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego, które Zamawiający zamierza zakupić: 1. ubranie robocze letnie - męskie - 8 klp, damskie - 0 kpl 2. ubranie robocze zimowe - męskie - 4 kpl, damskie - 0 kpl 3. ubranie robocze letnie z wkładką przeciwcięciową - męskie - 2 kpl damskie - 0 kpl 4. trzewiki ocieplane - męskie - 5 par damskie - 2 pary 5. trzewiki profilaktyczne - męskie - 0 par damskie - 2 pary 6. trzewiki krótki - męskie - 5 par damskie - 2 pary 7. trzewiki długie - męskie - 5 par damskie - 0 par 8. stuptuty (ochraniacze przeciwśnieżne) - 32 szt 9. rękawice ocieplane - męskie - 31 par damskie - 1 para 10. kurtka przeciwdeszczowa - męska - 5 szt damska - 3 szt 11. kamizelka z logo RPN - męska - 47 szt damska - 20 szt 12. koszula flanelowa - męska - 10 szt damska - 2 szt 13. fartuch drelichowy/stylonowy - męski - 9 szt damski - 2 szt 14. marynarka w typie munduru leśnika - męska - 0 szt damska - 3 szt 15. spodnie/spódnica w typie munduru leśnika - męskie - 0 szt damskie - 3 szt 16. czapka letnia - męska - 10 szt damska - 2 szt 17. czapka zimowa - męska - 4 szt damska - 2 szt 18. buty gumowe - męskie - 30 par damskie - 13 par 19. bluza z polaru - męska - 3 szt damska - 11 szt 20. koszula oliwkowozielona z logo RPN z dł.rękawem - męska - 42 szt damska - 20 szt 21. spodnie/spódnica w kolorze oliwkowozielonym - męskie - 13 sz damskie - 18 szt 22. spodnie zimowe - męskie - 47 szt damskie - 20 szt 23. koszula polo z logo RPN z krótkim rękawem - męska - 50 szt damska - 23 szt 24. kurtka z odpinaną podpinką - męska - 15 szt damska - 16 szt 25. buty trekkingowe - męskie - 24 par damskie -20 par 26. półbuty na wibramie - męskie - 15 par damskie - 13 par 27. bielizna termoaktywna - męska - 52 kpl damska - 26 kpl 28. okulary przeciwsłoneczne - 4 szt 29. okulary ochronne/gogle - 5 szt 30. kask ochronny dla drwala z kominiarką - 5 szt 31. rękawice antywibracyjne - 5 par 32. szelki bezpieczeństwa - 2 kpl 33. kask ochronny z kominiarką - 29 szt 34. ochronniki słuchu - 9 szt Zamawiający wymaga wyszycia logo Roztoczańskiego PN i wybranego oznaczenia (łącznie): Służba Parku lub Straż Parku na: kamizelce z logo RPN, koszuli oliwkowozielonej z logo RPN z długim rękawem i koszuli polo z logo RPN z krótkim rękawem. Ponadto, Zamawiający wymaga dopasowania - poprzez poprawki krawieckie (np. długość nogawek) - dostarczonych spodni i spódnic.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 18100000-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT161949.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IRMAK P.P.H.U. Ireneusz Kapłan, , ul. Czechowska 4a, 20-950, Lublin, kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 199197.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 199197.27
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 199197.27
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.