eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Istebna › Budowie transgranicznego połączenia komunikacyjnego Jaworzynka - Cierne - Skalite - etap 2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-03

Ogłoszenie nr 103393 - 2017 z dnia 2017-07-03 r.

Istebna: Budowie transgranicznego połączenia komunikacyjnego Jaworzynka - Cierne - Skalite - etap 2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Niniejsze zamówienie współfinansowanie jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska - Słowacja 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 505588-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 88507-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Istebnej, krajowy numer identyfikacyjny 54514200010, ul. Istebna 1000, 43470 Istebna, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 033 8556500 w. 39, faks , e-mail inwestycje@ug.istebna.pl
Adres strony internetowej (URL): istebna.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowie transgranicznego połączenia komunikacyjnego Jaworzynka - Cierne - Skalite - etap 2

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GR.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj.: a) Część I - budowę drogi o łącznej długości 715 mb (odcinek I o dł. 370 mb, odcinek II o dł. 345 mb), budowę mostu nad ciekiem Czadeczka wraz z obustronnym zabezpieczeniem koryta cieku koszami siatkowo - kamiennymi oraz budowę miejsc obsługi podróżnych. b) Część II - wykonanie elementów małej architektury (wiata, stojaki na rower, ławo - stoły, stoły oraz kosze na śmieci). c) Część III - montaż lamp solarno - wiatrakowych. 2. Zakres robót do wykonania dla części I: Roboty drogowe: Zakres robót obejmuje wykonanie drogi jednojezdniowej, dwupasowej o szerokości 5,5 m i długości 715 mb (odcinek I o dł. 370 mb, odcinek II o dł. 345 mb) wraz ze zjazdami na posesję, obustronnymi poboczami, systemem odwodnienia oraz miejscami postojowymi. a. Roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w ilości 0,72 km, karczowanie drzew o średnicy 16-25 mm w ilości 36 szt, karczowanie drzew o średnicy 26-35 mm w ilości 54 szt, karczowanie drzew o średnicy 36-45 mm w ilości 38 szt, karczowanie drzew o średnicy 46-55 mm w ilości 28 szt, karczowanie drzew o średnicy 56-65 mm w ilości 29 szt, karczowanie drzew o średnicy > 66 mm w ilości 79 szt, usunięcie krzaków w ilości 0,003 ha, mechaniczne usunięcie warstwy humusu o gr. warstwy do 30 cm w ilości 12.898,00 m2, rozebranie nawierzchni bitumicznych w ilości 256,00 m2, rozebranie przepustów rurowych fi 50 cm w ilości 10,00 mb, rozebranie ogrodzeń w ilości 65 mb. b. Roboty ziemne: wykonanie wykopów mechanicznych w ilości 2.016,00 m3, wykonanie nasypów mechanicznie w ilości 6.400,00 m3. c. Roboty związane z odwodnieniem korpusu drogowego: wykonanie przepustów rurowych betonowych fi 600 mm o łącznej długości 60 mb, wykonanie drenażu fi 100 mm o łącznej długości 25 mb, d. Podbudowa: wykonanie warstwy mrozochronnej z kruszywa stabilizowanego mechanicznie frakcją 0/31,5 mm gr. 22cm w ilości 6.225,00 m2, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową (warstwa podbudowy z kruszywa oraz warstwa wiążąca) w ilości 10.352,00 m2, wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm frakcją 0/31,5 mm C90/3 w ilości 5.465,00 m2, wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm frakcją 0/31,5 mm C90/3 w ilości 97,00 m2, wykonanie podbudowy z gruntów stabilizowanych wapnem gr. 24 cm w ilości 9.191,00 m2. e. Nawierzchnie: wykonanie nawierzchni z żwiru płukanego frakcją 0/31,5 mm gr. 26 cm w ilości 93,00 m2, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W warstwa wiążąca gr. 8 cm w ilości 4.887,00 m2, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11A warstwa ścieralna gr. 4 cm w ilości 4.687,00 m2, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej w stosunku 1:4 gr. 3 cm w ilości 97,00 m2. f. Roboty wykończeniowe: wykonanie umocnienia skarp i rowów humusowaniem gr. 10 cm w ilości 4.930,00 m2, wykonanie umocnienia rowu darniną gr. 10 cm w ilości 261,00 m2, wykonanie umocnienia rowu kostką kamienną 9/11 cm na ławie betonowej C16/20 w ilości 29,00 m2, wykonanie umocnienia skarp koszem kamienno siatkowym w ilości łącznej 210,00 m, wykonanie przepustów pod zjazdami z rur fi 600 mm łącznie z wykonaniem fundamentu oraz umocnienie wlotu oraz wylotu kostką kamienną na zaprawie w ilości łącznej 118,00 m, uzupełnienie poboczy kruszywem stabilizowanym mechanicznym gr. 10 cm w ilości 3.602,00 m2, wykonanie nawierzchni zjazdów z kruszywa stabilizowane mechanicznie o gr. 30 cm w ilości 350,00 m2. g. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu: ustawienie słupków z rur stalowych w ilości 17 szt, mocowanie tarcz znaków drogowych w ilości 27 szt, wykonanie oznaczenia poziomego w ilości 20,00 m2, h. Elementy ulic: ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej o łącznej długości 260,00 m, ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x22 cm na ławie betonowej o łącznej długości 32,00 m, ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 8x30 cm na ławie betonowej o łącznej długości 57,00 m, ułożenie ścieków odwodnieniowych na ławie fundamentowej o łącznej długości 106,00 m, ułożenie ścieku skarpowego na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 3 cm o łącznej długości 17,00 m, ułożenie ścieków prefabrykowanych o wymiarach o łącznej długości 190,00 m, wykonanie ścieków z kostki brukowej betonowej 9/11 na ławie betonowej o łącznej długości 45,00 m, wykonanie ścieku z kostki brukowej kamiennej na ławie betonowej o łącznej długości 32,00 m. Roboty mostowe: Zaprojektowano most jednoprzęsłowy z prefabrykowanych belek typu T o długości 24,0 m zespolonych z wykonywanymi na mokro: płytą pomostu grubości 24 cm i poprzecznicami podporowymi. Belki w ilości 13 szt. rozmieszczone są w rozstawie 0,90 cm. Wysokość belek prefabrykowanych wynosi 1,00 m, natomiast całkowita wysokość ustroju nośnego wynosi od 1,24 m do 1,29 m. Szerokość całkowita ustroju nośnego jest zmienna z uwagi na poszerzenia na łukach trasy i wynosi 11,95 m - 12,23 m. Beton belek B45 (C35/45), beton płyty pomostu B35 (C35/45), stal zbrojeniowa BSt500. Podpory mostu stanowią przyczółki żelbetowe, pełnościenne posadowione bezpośrednio na gruncie. Konstrukcja przyczółka składa się z ławy fundamentowej o szerokości 4,50 m i grubości 1,00 m, korpusu grubości 1,00 m oraz skrzydeł o grubości 0,30 m. W tylnej części ścianek żwirowych przyczółków wykształcono wsporniki pod płyty przejściowe o wysięgu 0,35 m. zaprojektowano płyty przejściowe o długości 4,0 mi grubości 0,35 m. Beton podpór B35 (C30/37), zbrojenie - stal BSt500S. Pod fundamentami przyczółków należy wykonać warstwę wyrównawczą o grubości 15 cm z betonu B15 (C12/15). a. Roboty ziemne pod fundamenty: wykonanie robót ziemnych w ilości 1.395,00 m3, pompowanie wody w ilości 1 kpl, zasypanie wykopów z zagęszczeniem - zasypka z mieszanki naturalnej w ilości 1.171,00 m3. b. Stal zbrojeniowa: zbrojenie betonu stalą (kapy chodnikowe, płyty przejściowe, przyczółki, płyta zespalająca) w ilości łącznej 56,37 ton, osadzenie łączników i zbrojenia w otworach - fi 16 L otworu - 110 mm - łącznik krawężnika na żywicy epoksydowej lub zaprawie niskoskurczowej w ilości 140 szt. c. Roboty betoniarskie: wykonanie betonowania betonem B35 ( podpory, płyty przejściowe, płyty zespalającej, kap chodnikowych) w ilości łącznej 481,00 m3, wykonanie betonowania betonem B15 w ilości 37,00 m3, wykonanie i montaż prefabrykatów betonowych sprężonych belek w ilości 13,00 szt., prefabrykaty gzymsowe polimerobetonowej - gzyms H=80 cm, gr. 4 cm, L=99 cm w ilości 70 szt. d. Konstrukcje stalowe: wykonanie elementów stalowych - kotwy kap w ilości 535,00 kg. e. Izolacje i nawierzchnie: wykonanie izolacji na zimno, geomembrana drenażowa w ilości 420,00 m2, izolacja ustroju nośnego z papy zgrzewalnej w ilości 395,00 m2, wykonanie warstwy wiążącej gr. 5 cm z betonu asfaltowego w ilości 154,00 m2, wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego w ilości 154,00 m2, wykonanie nawierzchni bitumicznej modyfikowanej polimerami w ilości 205,00 m2. f. Odwodnienie: wykonanie sączków odwadniających izolację HPDE fi 50 L=130 cm w ilości 10 szt, wykonanie drenażu izolacji płyty pomostu o długości 65,00 m. g. Łożyska: montaż łożysk elastomerowych w ilości 8 szt. h. Urządzenia dylatacyjne: wykonanie dylatacji szczelnej bitumicznej w ilości 29,00 m. i. Elementy zabezpieczające: położenie krawężników mostowych kamiennych 18x20 na odcinku 90,00 mb. montaż barieroporęczy sztywnych o wysokości 1,1m na odcinku 70,00 m, montaż barier ochronnych na odcinku 16,00 mb. j. Inne roboty mostowe: wykonanie kanału z rur PCV fi 120 mm o łącznej długości 700,00 mb, wykonanie umocnień stożków nasypowych przy skrzydłach przyczółków (bruk kamienny na betonie) w ilości 175,00 m2, wykonanie schodów skarpowych z balustradą na odcinku 18,00 m, zabezpieczenie antykorozyjne pow. Betonowych powłokami malarskimi w ilości 214,00 m2 , umocnienie koryta cieku koszami siatkowo - kamiennymi w ilości 160,00 m3. 3. Zakres robót do wykonania dla części II: Wiata wolnostojąca w kształcie regularnego ośmiokąta wykonana w konstrukcji szkieletowej. Konstrukcja wiaty wykonana jest z drewna modrzewiowego, słupy okrągłe o średnicy fi min. 22 cm. Miecze z drewna modrzewiowego o przekroju 120x180mm. Zaprojektowano pokrycie z blachy tytanowej na rąbek stojący na pełnym deskowaniu gr. blachy min. 0,7mm, rynny i rury spustowe z blachy tytanowej. Wiata oparta będzie na ośmiu słupach opartych bezpośrednio na ławie fundamentowej. Połączenia mogą być wykonane tradycyjnie za pomocą specjalnych wrębów lub za pomocą łączników (gwoździe, sworznie, śruby, klamry, i pierścienie). W centralnej części wiaty zakłada się lokalizację paleniska posadowionego na ośmiokątnej ławie fundamentowej. Grill o rzucie ośmiokąta o wysokości 75 cm, z wewnętrznym obniżonym paleniskiem. Część paleniskowa grilla ponad teren zostanie wymurowana z kamienia naturalnego, murek z kamienia zostanie zakończony płytą granitową gr. 3 cm. Palenisko wyposażone w ruszt ze stali nierdzewnej stosowanej w przemyśle spożywczym, odpornej na temperaturę, ruszt należy wykonać z płaskownika o wym. 20x5mm wypełnionymi prętami o średnicy min. 6 mm i rozstawie co 20 mm. Palenisko posiadać będzie w pionowych ścianka otwory nawiewne. Bezpośrednio nad paleniskiem został zlokalizowany stalowy okap mocowany do konstrukcji zadaszenia za pomocą stalowego elementu kutego wykonanego z blachy o grubości 5 mm. Po obwodzie wiaty należy wykonać siedzenia z drewna (heblowanego oraz zaimpregnowane) gr. 4 cm i szerokości 30 cm połączone z konstrukcją wiaty. Boki wiaty wykonane są do wysokości 1,02 m jako wypełnienie z desek modrzewiowych. Więźbę dachową należy wykonać z drewna minimum klasy C27. Krokwie główne o wymiarach 10x18 cm. Pierścień górny należy wykonać z belki drewnianej o przekroju 3x16x20cm, natomiast belkę w poziomie murłaty dachu dolnego (pierścień dolny) z belki o przekroju 20x22cm. Dach należy usztywnić deskowaniem z desek gr. 3 cm na tzw. pióro wpust bezpośrednio nad deskowaniem należy zamontować kontrłaty gr. 3 cm i deskowanie z desek gr. 3 cm pod blachę na rąbek stojący. Wiata posadowiona bezpośrednia na stopie fundamentowej 60x30 posadowionej wraz z podbudową na głębokości -1,2 m p.p.t. Fundament zabezpieczyć przeciw wilgoci malując wszystkie powierzchnie fundamentów powierzchniową masą uszczelniającą do betonu. Stopa żelbetowa o przekroju 600x300 mm zbrojona prętami 8fi12 i strzemionami fi6 co 250mm. Słupki żelbetowe o przekroju 300x300 mm zbrojone prętami 4fi12 i strzemionami fi6 co 250 mm. W słupkach zabetonowano marki stalowe służące do przykręcenia słupów drewnianych. Stopę fundamentową należy ułożyć na warstwie geosiatki komórkowej wypełnionej pospółką. W słupkach zabetonowane zostaną marki z rury ocynkowanej służące do przykręcenia słupów drewnianych śrubami. Konstrukcję wiaty należy zastosować drzewo klasy minimum C27. Całość wykonana z drewna modrzewiowego, kolor wiaty oraz małej architektury - orzech. Stojaki na rowery należy wykonać z drewna sosnowego - okrągłego okorowanego o średnicy min. fi 500 mm i długości min. 3000 mm. Stojak przeznaczony będzie do postawienia 6 rowerów. Drewno należy zaimpregnować ciśnieniowo, klasa drewna minimum C27. Ławo stoły należy wykonać z drewna sosnowego okorowanego oraz impregnowanego ciśnieniowo. Blat stołu należy wykonać poprzez rozcięcie bala okrągłego na dwie równe części szerokość blatu min. 600 mm i długości blatu 2400 mm, nogi stołu należy wykonać z drewna okrągłego fi min. 400 mm i wysokości min. 600 mm, całkowita wysokość stołu min. 750 mm. Ławka do siedzenia o długości min. 1800 mm wykonana z drewna świerkowego okorowanego o szerokości min. 300 mm. Ławkę do siedzenia należy wykonać poprzez rozcięcie bala okrągłego na dwie równe części szerokość blatu min. 300 mm i długości min. 1800 mm Materiały przeznaczone na ławo stoły należy zaimpregnować ciśnieniowo. Należy zastosować drzewo klasy minimum C27. Stoły należy wykonać z drewna sosnowego okorowanego oraz impregnowanego ciśnieniowo. Blat stołu należy wykonać poprzez rozcięcie bala okrągłego na dwie części szerokość blatu min. 600 mm i długości blatu min. 1500 mm, nogi stołu należy wykonać z drewna okrągłego fi min. 400 mm i wysokości min. 600 mm, całkowita wysokość stołu min. 750 mm. Materiały przeznaczone na stoły należy zaimpregnować ciśnieniowo. Należy zastosować drzewo klasy minimum C27. Tablica informacyjna o wym. 1500x800 mm - Główna konstrukcja wykonana z drewna klejonego warstwowo malowanego środkami ochronnymi i dwukrotnie lakierowanego. Przytwierdzona śrubami do konstrukcji wiaty grillowej. kosze na śmieci impregnowane, drewniana konstrukcja z wkładem blachy ocynkowanej, przytwierdzony do podłoża betonem B20, kosze o wymiarach min. 50x50x70, pojemność kosza min. 35 l. 4. Zakres robót do wykonania dla części III: Zaprojektowano oświetlenie hybrydowe zasilane panelami fotowoltaicznymi oraz turbiną wiatrową o następujących (minimalnych) parametrach: a. wysokość słupa min. 6 m o konstrukcji stalowej wykonanej z blachy o grubości min. 2,5 mm zabezpieczona antykorozyjnie (cynkowanie ogniowe). b. fundament pod słupy oświetleniowe proponuje się jako prefabrykowane bloczki o wymiarach min. 2000x300x300 . Fundamenty należy wykonać z betonu klasy min. B-20 zbrojone prętami stalowymi o średnicy nie mniejszej niż 20 mm. c. ogniwa fotowoltaiczne o mocy min 2x190W. Ogniwa fotowoltaiczne pokryte są szkłem hartownym które jest odporne na wszelkiego rodzaju uderzenia i uszkodzenia typu grad, bądź próba uszkodzenia np.: kamieniem. W celu uzyskania jak najlepszych efektów ogniwa montowane są pod kątem min. 55 stopni i ukierunkowane w stronę południową, co pozwala na pozyskanie jak największej ilości energii słonecznej. Kąt 55 stopni chroni ogniwa przed osadzaniem się śniegu na konstrukcji co ma wpływ na ładowanie systemu. d. turbina wiatrowa o mocy min 600W. e. zastosować oprawę LED wykonaną z aluminium i hartowanego szkła o strumieniu świetlnym nie mniejszym niż 2800 Lm. Barwa światła powinna być z przedziału 5000-7000 K. Oprawa powinna umożliwiać regulacje (zmianę) kąta świecenia. Moc źródła światła została dobrana do możliwości produkcyjnych turbiny i ogniw, źródło światła min 40W, proponuje się zastosować akumulatory o pojemności min 180 Ah, akumulator żelowe lub AGM specjalne do systemów słoneczno-wiatrowych, mogą być montowane na zewnątrz tj.: poza budynkiem, przy założeniu wahań temperatury od - 20 st. C do + 60 st. C, f. sterowanie świeceniem lampy odbywa się poprzez układ pozwalający włączać i wyłączać lampę o zaprogramowanej godzinie. Godziny pracy lampy można programować odpowiednio dla każdego dnia tygodnia osobno. System sterowania umożliwia ograniczenie strumienia świetlnego oraz mocy lampy (np. 50%) w wybranych godzinach nocnych co znacznie poprawi sprawność lampy w okresach jesienno - wiosennych charakteryzujących się niższym nasłonecznieniem. Dodatkowo należy zamontować czujniki ruchu umożliwiające załączanie pełnej mocy lampy przy wykryciu ruchu dla okresów w których lampa jest w trybie oszczędnościowym. g. stopień ochrony IP 65.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45221110-6, 45211320-8, 45316110-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Roboty związane z budową drogi oraz mostu
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT4343070.49
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
STRABAG Infrastruktura Południe Sp z o.o. , , Wysoka, ul. Lipowa 5A, 52-200, Wrocław, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3869534.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3869534.63
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5665026.52
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Roboty związane z wykonaniem małej achitektury
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Część Nr 2 została unieważniona na podstawie art. 93 us. 1 pkt. 1 ustawy Pzp - nie złożono żadnej oferty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert0
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Roboty związane z montażem oświetlenia
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Część Nr 3 została unieważniona na podstawie art. 93 us. 1 pkt. 1 ustawy Pzp - nie złożono żadnej oferty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert0
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.