eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grajewo › Podniesienie poziomu kształcenia zawodowego poprzez adaptację, remont i wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół w Wojewodzinie - dostawa i montaż wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-06

Grajewo: Podniesienie poziomu kształcenia zawodowego poprzez adaptację, remont i wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół w Wojewodzinie - dostawa i montaż wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu.
Numer ogłoszenia: 103346 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Grajewskiego , ul. Strażacka 6B, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 0-86 2738479, 2738463, faks 0-86 2738462.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podniesienie poziomu kształcenia zawodowego poprzez adaptację, remont i wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół w Wojewodzinie - dostawa i montaż wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół w Wojewodzinie. tj. dostawa i montaż kompletnego wyposażenia pracowni technologii gastronomicznej, pracowni higieny, recepcji oraz sali obsługi konsumenta. Pracownia technologii gastronomicznej: 1.Piec konwekcyjno-parowy 10xGN1/1 z opcją rotor.KLEAN, 1 szt, Wymiary 750x 728x960,Moc elektryczna [kW]-18,6; Zasilanie [V]- 400 42340000-1;+ podstawa pod piec- 1szt;Wymiary 748x550x850;+ zmiękczacz wody-1szt. 2.Piec konwekcyjno-parowy 5xGN1/1 z opcją rotor.KLEAN- 1 szt; Wymiary- 750 x 728x 625; Moc elektryczna [kW]- 5,3; Zasilanie[V]-400;+ zmiękczacz wody-1szt. 3.Schładzarko-zamrażarka szokowa 5XGN1/1-1 szt; Wymiary-750x793x983; Moc elektryczna [kW]-1,5;Zasilanie[V]- 230. 4.Szafa chłodnicza ze stali nierdzewnej GN2/1- 1szt; Wymiary-740x830x2010;Moc elektryczna [kW]-0,46;Zasilanie[V] -230. 5.Szafa mroźnicza ze stali nierdzewnej GN2/1- 1szt; Wymiary -740x830x2010;Moc elektryczna [kW] -1;Zasilanie[V] -230. 6.Urządzenie do gotowania makaronu elektryczne o poj. 30 l -1szt;Wymiary- 400x700x900;Moc elektryczna [kW] -8;Zasilanie[V] - 400. 7.Płyta grillowa elektryczna gładka/ryflowana na szafce otwartej- 1szt, Wymiary 800x700x900; -7,5;Zasilanie[V]- 400. 8.Patelnia uchylna elektryczna-1szt, Wymiary -800x700x900,Moc elektryczna [kW]-9;Zasilanie[V]- 400. 9.Frytkownica 1-koszowa o poj. 10l elektryczna -1szt;Wymiary-400x700x900; Moc elektryczna [kW] -6;Zasilanie[V]- 400. 10. Element neutralny -4szt; Wymiary-400x700x900. 11. Kuchnia elektryczna 2-płytowa z okrągłymi płytami na szafce otwartej- 5 szt;Wymiary-400x700x900;Moc elektryczna [kW]-5,2;Zasilanie[V]-400. 12.Stół przyścienny ze zlewem 1-komorowym i półką-5 szt; Wymiary 600x700x900 + bateria sztorcowa-5 szt. 13.Stół chłodniczy 2-drzwiowy-5szt;Wymiary-1360x700x900;Moc elektryczna [kW]- 0,34; Zasilanie[V]-400. 14.Okap wentylacyjny centralny z oświetleniem i filarami tłuszczowymi- 2 szt; Wymiary -1000x2000x450;Moc elektryczna [kW]-0,3;Zasilanie[V]-230. 15.Okap wentylacyjny przyścienny z filtrami tłuszczowymi- 1szt;Wymiary 1800x1000x450. 16.Okap wentylacyjny centralny z oświetleniem i filtrami tłuszczowymi- 1szt;Wymiary- 2200x2000x450;Moc elektryczna [kW]-0,3;Zasilanie[V]-230. 17.Maszyna kapturowa do mycia naczyń o wyd. ok. 1000 talerzy/h-1 szt; Wymiary 650x775x1500;Moc elektryczna [kW]-10,75;Zasilanie[V]-400 + zmiękczacz wody-1szt. 18.Stół załadowczy ze zlewem 1-komorowym- 1 szt; Wymiary 1600x700x900;+ prysznic gastronomiczny-1 szt + młynek koloidalny-1szt. 19.Stół odstawczy- 1szt;Wymiary-700x700x900; 20.Szafa zamykana magazynowa- 1szt;Wymiary -1200x700x1800. 21.Regał magazynowy- 1szt; Wymiary 1400x700x1800. 22.Pakowarka próżniowa- 1 szt;Wymiary- 450x525x385;Moc elektryczna [kW]-0,55;Zasilanie[V]-230. 23. Szatkownica -cutter - uniwersalny robot R 301 z kompletem tarcz-1 szt; Wymiary 300x350x555; Moc elektryczna [kW]-065;Zasilanie[V]-230. 24.Piec 1-komorowy do pizzy z podstawą- 1szt;Wymiary975x815x415;Moc elektryczna [kW]-4,5;Zasilanie[V]-400. 25.Okap wentylacyjny centralny z oświetleniem i filtrami tłuszczowymi- 1szt; Wymiary-2000x2000x450. 26.Stół przyścienny z szafką, drzwi suwane- 1szt; Wymiary 1350x700x900. 27.Mikser spiralny-1szt; Wymiary -380x628x535;Moc elektryczna [kW]-0,75; Zasilanie[V]-230. 28.Umywalka zabudowana- 1 szt; Wymiary 400x410x240;+ bateria sztorcowa-1szt. 29.Krajalnica profesjonalna- 1szt; Wymiary570x480x400;Moc elektryczna [kW]-0,16; Zasilanie[V]-230. 30.Mikser ręczny- 1szt; Wymiary 1=250;Moc elektryczna [kW]-0,27;Zasilanie[V]-230. 31.Maszynka do mielenia mięsa-1 szt;Wymiary- 250x540x430;Moc elektryczna [kW]-0,75;Zasilanie[V]- 230. Pracownia -Sala obsługi konsumenta - wyposażenie ogólno-dydaktyczne: 1.Biurko nauczyciela- 1szt; 2.Krzesło nauczyciela- 1szt; 3.Duży stół do degustacji-1szt; 4.Krzesło do stołu prezentacyjnego- 8szt; 5.Biblioteczka zawodowa-1szt; 6.Tablica poglądowa zamykana , oszklona -2szt; 7.Tablica magnetyczna -1szt; 8.Szafka z bielizną stołową potrzebną do prezentacji i degustacji potraw-1szt; 9.Szafka z naczyniami, serwisami z zastawą stołową i sztućcami służącymi do prezentacji i degustacji potraw oraz galanteria szklana i tace kelnerskie-1szt; 10.Komputer z oprogramowaniem służącym do obsługi zakładu gastronomicznego-1szt; 11.Stół -8szt; 12.Krzesło do stolików- 16szt; Pracownia higieny - wyposażenie ogólno-dydaktyczne: 1.Biurko nauczyciela -1szt; 2.Krzesło nauczyciela -1szt; 3.Stół-1szt; 4.Krzesło z oparciem-1szt; 5.Biblioteczka zawodowa- 3szt; 6.Apteczka z wyposażeniem-1szt; 7.Stół do pielęgnacji niemowląt-1szt; 8.Podręczna szafka-1szt; 9.Łóżko typu kozetka-1szt; 10.Stolik lub szafka dla chorego- 1 szt; 11.Pralka automatyczna-1szt; 12.Maszyna do szycia-1szt; 13.Fotel kosmetyczny-1szt; 14.Łóżko szpitalne- 1 szt; 15.Łóżeczko dla niemowląt-1szt; 16.Komputer z oprogramowaniem-1szt; 17.Lustro- 1szt; 18.Gablota - tablica poglądowa, zamykana, oszklona-3szt; 19.Tablica magnetyczna-1szt; Pracownia recepcji - wyposażenie ogólno-dydaktyczne: 1.Lada recepcyjna w kształcie półokrągłym- 1szt; 2.Krzesło z oparciem -1szt; 3.Aparat telefoniczny z faksem-1szt; 4.Czytnik kart kredytowych-1szt; 5.Komputer sprzężony z czytnikiem kart oraz z oprogramowaniem licencyjnym -1szt; 6.Karta magnetyczna do drzwi plus mechanizm otwierający-1szt; 7.Sprzęt audiowizualny: a) telewizor -1szt b) magnetowid lub odtwarzacz DVD-1szt; c) rzutnik pisma-1szt; d) ekran rozwijany ścienny-1szt; 8.Kasa fiskalna-1szt; 9.Klucznica-1szt; 10.Biblioteczka zawodowa-1szt; 11.Ksero- 1szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 42.21.41.00 - Piece kuchenne 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 39.71.11.21 - Zamrażarki szafowe 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki 39.71.13.00 - Urządzenia elektrotermiczne 39.71.14.00 - Ruszty, płyty grzewcze (AGD), płytki do podgrzewania potraw i pierścienie do gotowania 39.71.12.11 - Miksery kuchenne 39.71.12.10 - Rozdrabniacze żywności 39.31.21.00 - Krajalnice do mięsa 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń 39.71.13.61 - Kuchenki elektryczne 39.15.12.00 - Stoły robocze 42.52.10.00 - Urządzenia do odprowadzania dymu 42.21.40.00 - Piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania lub podgrzewania 39.17.30.00 - Meble do przechowywania 42.91.23.00 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody 39.12.11.00 - Biurka 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 33.19.20.00 - Meble medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 7.000,00 zł, słownie: siedmiu tysięcy złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank PKO BP SA ROK Białystok CK w Łomży Nr 22 1020 1332 0000 1902 0037 9404 z adnotacją wadium - Podniesienie poziomu kształcenia zawodowego poprzez adaptację, remont i wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół w Wojewodzinie - dostawa i montaż wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2011-05-16, sposób przekazania: oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Starostwo Powiatowe w Grajewie, 19-200 Grajewo, ul. Strażacka 6B, w Sekretariacie pok. 18 lub dołączyć do oferty 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2 dostaw w zakresie urządzeń wymienionych w Dziale 42, Grupa 2, klasa 1 CPV, lub Działu 39, Grupa 7, Klasa 1 CPV w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego do oferty należy dołączyć informację o oferowanych urządzeniach z podaniem producenta, modelu, oznaczeń, specyfikacji technicznych potwierdzających spełnienie wymagań określonych w niniejszej specyfikacji. Informacja ta powinna mieć charakter dokumentu sporządzonego w postaci tabeli.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.starostwograjewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Grajewie ul. Strażacka 6 B 19-200 Grajewo Pokój nr 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Powiatu Grajewskiego ul. Strażacka 6 B 19-200 Grajewo Pokój nr 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013, Osi priorytetowej VI. Rozwój Infrastruktury Społecznej, Działania 6.1. Rozwój infrastruktury z zakresu edukacji..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.