eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługi związane z bieżącą eksploatacją, obsługą techniczną i konserwacją sieci, urządzeń i instalacji w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Katowicach, ul. Bankowa 1

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2007-06-19

Katowice: Usługi związane z bieżącą eksploatacją, obsługą techniczną i konserwacją sieci, urządzeń i instalacji w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Katowicach, ul. Bankowa 1
Numer ogłoszenia: 103177 - 2007; data zamieszczenia: 19.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Katowicach, ul. Bankowa 1, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3576102, fax 032 3576160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z bieżącą eksploatacją, obsługą techniczną i konserwacją sieci, urządzeń i instalacji w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Katowicach, ul. Bankowa 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z bieżącą eksploatacją, obsługą techniczną i konserwacją sieci, urządzeń i instalacji w budynku biurowym o powierzchni użytkowej 8.678,23 m2 i kubaturze 30.618,98 m3 wraz ze zobowiązaniem się Wykonawcy do podjęcia się usunięcia awarii (tzw. czas reakcji) w ciągu 30 minut od momentu zgłoszenia. Zakresem zamówienia objęte są instalacje i urządzenia: - Instalacja tryskaczowa z pompą p.poż. - Agregat prądotwórczy PETRA 500 - Rozdzielnia 0,4 kV RnN - Zasilacz rezerwowy UPS 40kW/60kVA DIGIS evo - 3 szt - Transformatory TR1 i TR 2 (TTG 20/0,4 kV 630kVA z czujnikiem PTC) - Rozdzielnia 20 kV - Instalacje elektroenergetyczne - Instalacja BMS - Instalacja wentylacji ogólnej, klimatyzacji oraz wentylacji oddymiającej - Nawilżacze parowe Codain CP 2 - Klimatyzatory Fujitsu 4 kpl - AGW - Aparaty Ogrzewczo Wentylacyjne - 6 szt - Ramiona ssące Klimawent typu ERGO K-3 - Instalacja wody lodowej - Instalacja wewnętrzna wod-kan. - Instalacja sprężonego powietrza - Instalacja centralnego ogrzewania oraz zasilania nagrzewnic, węzeł wymiennikowi CO i CW - Separator oleju. - Bramy i rogatki Nassau - Pompy skroplin - kpl. 17 - Dźwigi: towarowo-osobowy, hydrauliczny o udźwigu 3.000 kg - 2 szt., towarowo-osobowy, hydrauliczny o udźwigu 1.000 kg - 2 szt., osobowy, elektryczny o udźwigu 630 kg - 1 szt. - Rusztowanie podnośne HEPEKA PK 16000E 120 kg - Podest ruchomy, podnośny typu JXX2-30/125-4C o udźwigu 3.000 kg - Separator oleju - Kurtyna powietrzna - Wybrane elementy systemu sygnalizacji pożaru (75 klap pożarowych w instalacji wentylacji, 6 szt. klap oddymiania atrium i 3 klapy oddymiania klatek schodowych). - Instalacja telewizji. 2.Podstawowe wymagania Zamawiającego dotyczące realizacji zamówienia: a) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zapoznania się z dokumentacją powykonawczą oraz instrukcjami obsługi i konserwacji sieci, urządzeń i instalacji występujących w budynku, oraz wykonywania wykazanych tam czynności obsługowych. b) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykonywania wszystkich czynności objętych zamówieniem zgodnie z zapisami kodeksu pracy oraz przepisami BHP. c) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić obecność na obiekcie osób, które uczestniczą w realizacji zamówienia w ilości niezbędnej do realizacji pełnego zakresu codziennych czynności wykazanych w opisie przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem przepisów BHP oraz z uwzględnieniem podstawowych uregulowań prawnych opisanych w rozdziale VII \Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia\ będącego załącznikiem nr 1 do SIWZ. Dodatkowo wymagana jest co najmniej jedna osoba na stanowisku obsługi i monitorowania BMS - codziennie w dni robocze, co najmniej w godzinach od 6.00 do 20.00. d) W przypadku wystąpienia stanów alarmowych w jakiejkolwiek instalacji lub urządzeniu Wykonawca jest zobowiązany, w porozumieniu z osobami decyzyjnymi ze strony Zamawiającego, do natychmiastowego podjęcia niezbędnych działań dla zabezpieczenia technicznego budynku. e) Czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego - przybycie osób, które uczestniczą w realizacji zamówienia o odpowiednich do zakresu zgłoszenia uprawnieniach na obiekt do 30 minut liczony od odnotowanego czasu zgłoszenia, w dniach i godzinach wykraczających poza podstawowy czas określony w pkt. c, f (całodobowo, 7 dni w tygodniu). f) Ze względu na specyfikę pracy w budynku wymagana jest kontrola działania instalacji i urządzeń w całym obiekcie pod względem poprawności działania i utrzymywania parametrów również w dni wolne od pracy i święta - jednorazowy obchód w ciągu dnia, już w nie wyznaczanych godzinach. g) Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej analizy parametrów technicznych sieci i urządzeń, oraz do dokonywania na bieżąco zmian celem oszczędności energii elektrycznej lub cieplnej. W celu oszczędności w opłatach za media Wykonawca jest również zobowiązany do okresowej analizy zamówionej mocy w stosunku do faktycznego zużycia. h) Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 1 miesiąca od daty podpisania umowy sporządzić harmonogram obsługi bieżącej instalacji i urządzeń na podstawie DTR i dokumentacji powykonawczej. W tym czasie Wykonawca zobowiązany jest również do aktualizacji Instrukcji Współpracy ruchowo eksploatacyjnej pomiędzy Zamawiającym a GZE Gliwice w oparciu o nową regulację (Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego) . i) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić obecność i udział osób, o odpowiednich do zakresu uprawnieniach, które uczestniczą w realizacji zamówienia w przeglądach gwarancyjnych wykonywanych przez gwarantów instalacji i urządzeń zamontowanych w budynku. Przeglądy te mogą odbywać się poza godzinami pracy Zamawiającego w dni wolne i święta. j) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek powiadamiania Zamawiającego o zbliżającym się terminie wykonania przeglądów gwarancyjnych wykonywanych przez gwaranta instalacji i urządzeń z częstotliwością oraz w zakresie wynikającym z DTR, jak również o konieczności zakupu przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych, które należy zamówić z wyprzedzeniem. k) W ramach umowy wymagane jest sukcesywne wykonywanie przeglądów urządzeń, rozdzielnic elektroenergetycznych i instalacji, oraz przeprowadzanie wynikających z nich napraw bieżących i regulacji z zachowaniem warunków określonych w dokumentacjach techniczno ruchowych poszczególnych urządzeń. l) W ramach umowy wymagane jest wykonanie badań wybranych instalacji i urządzeń elektrycznych w budynku zgodnie z zakresem określonym w rozdziale V (Wymagania dotyczące badań obwodów i urządzeń elektrycznych) \Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia\ będącego załącznikiem nr 1 do SIWZ. m) W ramach umowy wymagane jest sporządzenie instrukcji eksploatacji instalacji i urządzeń objętych niniejszym szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. n) W ramach umowy wymagane jest, by w czasie wykonywania umowy Wykonawca dokonywał wymiany i/lub uzupełnienia materiałów eksploatacyjnych zakupionych przez Zamawiającego. o) W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest do zakupu i dostawy na własny koszt (ujęty w cenie oferty): - materiałów pomocniczych do realizacji zamówienia (zużycie tych materiałów jest trudne do weryfikacji) jak między innymi: smarów , płynów czyszczących, taśm, klejów itp. - preparatów chemicznych (zużycie tych materiałów jest trudne do weryfikacji) służących czyszczeniu, konserwacji i odkażaniu urządzeń klimatyzacyjnych, kratek wentylacyjnych i filtrów, zbiornika p-poż. Preparaty chemiczne służące powyższym celom powinny posiadać pozytywna opinię higieniczną. p) W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest do zakupu ogólnodostępnych materiałów eksploatacyjnych, które nie muszą być zamawiane z wyprzedzeniem, tj. między innymi: styczników, zabezpieczeń sieci i instalacji, przełączników, źródeł światła itp. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu tych materiałów w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego i dostarczenia faktury zakupu wystawionej dla Zamawiającego. q) W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest do drobnych napraw sprzętu i urządzeń elektrycznych będących na wyposażeniu budynku. r) Wszystkie awarie i zakłócenia w pracy instalacji i urządzeń powinny być rejestrowane w dzienniku zdarzeń (założonym przez Wykonawcę) a czynności serwisowe odnotowywane w książkach serwisowych poszczególnych urządzeń. s) W ramach umowy Zamawiający wymaga 2 razy do roku oczyszczenia z kurzu, nalotów i innych zanieczyszczeń wszystkich niezabudowanych stropami podwieszonymi ciągów technologicznych: rur, kanałów, zaworów. t) W ramach umowy wymagana jest realizacja zadań wynikających z Instrukcji Współpracy ruchowo eksploatacyjnej pomiędzy Zamawiającym a GZE Gliwice. u) Ze względy na specyfikę pracy w budynku bankowym wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wewnętrznych regulacji Zamawiającego dotyczących przebywania w budynku i wykonywania prac przez osoby nie będące pracownikami Narodowego Banku Polskiego. Wiąże się to z ograniczonym dostępem pracowników Wykonawcy w wyznaczonych godzinach do niektórych pomieszczeń i/lub z dostępem w obecności straży bankowej lub pracowników Zamawiającego. W tym przypadku może być wyznaczony termin pomiędzy 14.00 a 6.00 rano dnia następnego. v) W dwie soboty i w dwie niedziele w miesiącu - w zależności od potrzeb - Wykonawca jest zobowiązany zapewnić obecność na obiekcie 3 osób, które uczestniczą w realizacji zamówienia, celem zabezpieczenia technicznego szkoleń i spotkań organizowanych przez Zamawiającego w te dni. Zabezpieczenie techniczne polega między innymi na przestawianiu, ustawianiu przenoszeniu sprzętu nagłaśniającego, banerów reklamowych, elementów innego wyposażenia wizualnego, wykonaniu tymczasowych instalacji zasilania elektrycznego lub oświetlenia itp. w) Ze względu na specyfikę pracy Zamawiającego na Wykonawcy, na bieżąco, spoczywa obowiązek dostosowywania technologii, sposobu realizacji umowy do zmieniających się regulacji wewnętrznych Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Oryginalny kod CPV: 74.22.50.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp - tj. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tj.: 2.1 W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali lub wykonują, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. wykonywali usługę bieżącej eksploatacji, obsługi technicznej i konserwacji sieci, urządzeń i instalacji w budynku biurowym o kubaturze nie mniejszej niż 10.000 m3, 2.2 Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, których kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie stwierdzają posiadane (odpowiednio do wykonywanych przez nich czynności): 2.2.1 Zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru typu G1 (wydanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci Dz.U. 89 poz. 828 z dnia 21 maja 2003 z późn. zmianami) w zakresie co najmniej: Obsługi, konserwacji, remontów, kontrolno pomiarowym, dla następujących urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną: - urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, - urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV - zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50 kW, - sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, - aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych wyżej. 2.2.2 Zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji typu G1 (wydanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci Dz.U. 89 poz. 828 z dnia 21 maja 2003 z późn. zmianami) w zakresie co najmniej: Obsługi, konserwacji, remontów, kontrolno pomiarowym, dla następujących urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną: - urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, - urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV - zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50 kW, - sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, - aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych wyżej. 2.2.3 Zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru typu G2 (wydanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci Dz.U. 89 poz. 828 z dnia 21 maja 2003 z późn. zmianami) w zakresie co najmniej: Obsługi, konserwacji, remontów, kontrolno pomiarowym, dla następujących urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych: - sieci i instalacji cieplnych wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła powyżej 50 kW, - przesyłowych urządzeń odbiorczych pary i gorącej wody, o mocy powyżej 50 kW, - urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych, o mocy powyżej 50 kW, - aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych wyżej. 2.2.4 Zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji typu G2 (wydanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci Dz.U. 89 poz. 828 z dnia 21 maja 2003 z późn. zmianami) w zakresie co najmniej: Obsługi, konserwacji, remontów, kontrolno pomiarowym, dla następujących urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych: - sieci i instalacji cieplnych wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła powyżej 50 kW, - przesyłowych urządzeń odbiorczych pary i gorącej wody, o mocy powyżej 50 kW, - urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych, o mocy powyżej 50 kW, - aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych wyżej. 2.3 Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, które poza uprawnieniami wynikającymi z posiadanych kwalifikacji co najmniej na stanowisku eksploatacji odpowiednio G1 i G2, posiadają kwalifikacje i doświadczenie zawodowe oraz wykształcenie w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń i instalacji - 2.3.1 Centralnej wentylacji i klimatyzacji (wentylacja, chłód i nawilżanie), 2.3.2 Agregatu prądotwórczego o mocy powyżej 50 kW, 2.3.3 Węzła cieplnego centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego o mocy co najmniej 400kW, 2.3.4 Instalacji Automatyki Kontroli i Pomiarów typu BMS, 2.3.5 Transformatora o mocy, co najmniej 630 kVA 2.3.6 Instalacji sprężonego powietrza wraz z osuszaczem powietrza, 2.3.7 Wind osobowych i towarowych w zakresie co najmniej resetowania modułu sterowania windy. 2.3.8 Urządzeń elektroenergetycznych - we współpracy ze służbami utrzymania ruchu zakładu energetycznego, - potwierdzone zaświadczeniami, dyplomami, świadectwami o przebytych szkoleniach, ukończonych kursach, szkołach, dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie usług konserwacji, obsługi i eksploatacji w odpowiednim zakresie czy współpracy ze służbami zakładu energetycznego 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj posiadają aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości, co najmniej 200.000,00 zł. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu, z tym że warunki określone wyżej w ust. 1, ust. 2.2 oraz w ust. 2.3.1 do 2.3.4 są bezwzględnie wymagane na zasadzie spełnia - nie spełnia. Zgodnie z zapisami poniżej Wykonawca wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu powinien dostarczyć kopie dokumentów stwierdzających spełnienie warunku opisanego w ust 2.3.1 do 2.3.8. Dokumentami tymi mogą być zaświadczenia o przebytych szkoleniach, ukończonych kursach, szkołach, dokumenty stwierdzające należyte wykonanie usług konserwacji, obsługi i eksploatacji w odpowiednim zakresie czy współpracy ze służbami zakładu energetycznego. Warunki określone w ust. 2.3.5 do 2.3.8 podlegają ocenie jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5. Zamawiający zaprosi do składania ofert tych, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełnienia warunków określonych w sekcji III.2 ust. 2.3.5 do 2.3.8 -potwierdzonych dokumentami. Wykonawca za dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, których kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie potwierdzają załączone dokumenty otrzyma punkty. Za spełnienie każdego warunku opisanego w ust. 2.3.5 do 2.3.8 Wykonawca otrzyma 1 pkt. Wykonawca może otrzymać maksymalnie 4 pkt. W przypadku otrzymania przez kilku Wykonawców takiej samej liczby punktów za spełnienie warunku opisanego w ust. 2.3, to o kolejności zakwalifikowania decydować będzie ocena spełnienia warunku opisanego w ust. 2.1 - największa ilość zrealizowanych usług
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 6. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. usług bieżącej eksploatacji, obsługi technicznej i konserwacji sieci, urządzeń i instalacji w budynku o biurowym o kubaturze nie mniejszej niż 10.000 m3 z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 8. Aktualne, w dniu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, dokumenty stwierdzające uzyskanie zaświadczeń kwalifikacyjnych, o których mowa w sekcji III.2 ust. 2.2 przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 9. Dokumenty stwierdzające spełnienie warunku opisanego w sekcji III.2 ust. 2.3 przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 10. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną we właściwym rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do wniosku, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę. Wszystkie dokumenty składane w postępowaniu mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Katowicach ul. Bankowa 1, 40-007 Katowice.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2007 godzina 12:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Katowicach ul. Bankowa 1, 40-007 Katowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.