Ogłoszenie z dnia 2012-04-03
Wadowice: Wykonywanie usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji wszystkich pomieszczeń, powierzchni wraz z wyposażeniem Bloku Operacyjnego w Pawilonie D ZZOZ w Wadowicach
Numer ogłoszenia: 102978 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8232230, faks 033 8232230.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji wszystkich pomieszczeń, powierzchni wraz z wyposażeniem Bloku Operacyjnego w Pawilonie D ZZOZ w Wadowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonywanie usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji wszystkich pomieszczeń, powierzchni wraz z wyposażeniem Bloku Operacyjnego w Pawilonie D ZZOZ w Wadowicach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- Impel Cleaning Sp.zo.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4687,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5996,25
Oferta z najniższą ceną: 5996,25 / Oferta z najwyższą ceną: 5996,25
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 2 lutego 2011roku zostało wszczęte postępowanie o udzielenie zmówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem było wykonanie usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji obiektów dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach (znak: ZP/PRZET/8/2011). Postępowanie zostało wszczęte poprzez zamieszczenie na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej Zamawiającego ogłoszenia w treści zgodnej z opublikowanym w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszeniem nr 2011/S 24 - 038868, z dnia 2 lutego 2011r. W przetargu jako najkorzystniejsza, w dniu 26 kwietnia 2011r. została wybrana oferta złożona przez konsorcjum firm Impel Cleaing sp. z o.o. il. Ślężna 118, 53 -111 Wrocław oraz Hospital Serwis Partner Sp. z o.o. sp. k. Wartość zamówienia podstawowego określono na kwotę 5.778.190,99 zł wskazując jednocześnie, że na wartość tę składają się również zamówienia uzupełniające o wartości 279.457,75 zł. Konieczność udzielenia zamówień uzupełniających została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego. Wymagane w tej kwestii informacje zostały zawarte w sekcji II pkt 2.1 ogłoszenia o zamówieniu oraz pkt III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r, nr 113, poz. 759 - j.t.), Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku gdy zamówienie to jest udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych i dotyczy zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, a także jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przesłanki wymienione w przywołanym przepisie zostały spełnione w przypadku niniejszego zamówienia uzupełniającego, dlatego zasadne jest zastosowanie trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki. Przede wszystkim udzielenie zamówienia uzupełniającego zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówienia uzupełniającego jest zgodny z przedmiotem zamówienia uzupełniającego. Oba zamówienia dotyczą usług tj. sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji obiektów Szpitala (Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach). Zamówienie podstawowe - jak zostało zaznaczone powyżej - zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego pod nr SIMP 2011/S 24 - 038868. Zamówienie uzupełniające w trybie wolnej ręki zostaje udzielone w okresie nieprzekraczającym 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego. Udzielane jest ono Wykonawcy zamówienia podstawowego, a jego wartość nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Dostawy pieczywa oraz bułki tartej do Zakładu Karnego w Wadowicach.
- Dostawy pieczywa oraz bułki tartej do Zakładu Karnego w Wadowicach.
- Wykonanie okresowych przeglądów pogwarancyjnych sprzętu i aparatury medycznej w ZZOZ w Wadowicach
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z wykonaniem robót budowlanych obejmujących utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w CKZiU w Andrychowie
- Wymiana opraw oświetleniowych na oświetlenie LED na terenie Gminy Wadowice z wykorzystaniem systemu zarządzania oświetleniem
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- 390/2024 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy wskazanych przez ZGN stanowiących inne formy aktywności plenerowych.
- USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ I OTOCZENIA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W BIAŁYMSTOKU
- BZP.2711.25.2024.MP Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien i sprzątaniem posesji wokół budynku przy pl. Uniwersyteckim 9/13 we Wrocławiu.
- Usługi sprzątania i stałego utrzymanie czystości w obiektach Oddziału TVP S.A. w likwidacji w Bydgoszczy oraz w redakcji TVP S.A. w likwidacji Oddział w Bydgoszczy w Toruniu przy ul. Kopernika 4
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.