eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztum › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie realizowanych robót budowlanych pn. Budowa sali sportowej z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Gościszewie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-30

Ogłoszenie nr 102800 - 2017 z dnia 2017-06-30 r.

Sztum: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie realizowanych robót budowlanych pn. Budowa sali sportowej z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Gościszewie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 517184-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Sztum, krajowy numer identyfikacyjny 17074777300000, ul. ul. Mickiewicza 39, 82400 Sztum, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 556 406 303, faks 556 406 300, e-mail malwina.wisniewska@sztum.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sztum.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie realizowanych robót budowlanych pn. Budowa sali sportowej z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Gościszewie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RI.271.7.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych związanych z rozbudową budynku Zespołu Szkół o dobudowę sali sportowej z zapleczem, połączonej łącznikiem z istniejącym budynkiem szkoły na terenie działek nr 95/1, 97/1, obręb Gościszewo, gmina Sztum, Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1.1. Budynek sali sportowej z zapleczem 1.1.1. roboty ziemne, fundamenty, ściany fundamentowe, izolacje ścian fundamentowych, 1.1.2. ściany parteru, strop nad parterem i schody, ściany I piętra, strop nad antresolą, 1.1.3. ściany attykowe, dach, 1.1.4. stolarka okienna i stolarka drzwiowa zewnętrzna, stolarka drzwiowa wewnętrzna, 1.1.5. okładziny ścian i sufitów, roboty malarskie, posadzki, 1.1.6. balustrady, roboty zewnętrzne, elewacje, 1.1.7. wyposażenie nowoprojektowanego budynku, 1.1.8. budowa podziemnego bunkra żelbetowego wraz z wykuciem otworu w ścianie istniejącej, 1.1.9. instalacje sanitarne (wodociągowe, kanalizacyjne, c. o., grzewczo-wentylacyjne), elektryczne i teletechniczne. 1.2. Przyłącza 1.2.1. przyłącze i instalacja wodociągowa doziemna, 1.2.2. przyłącze i instalacja doziemna kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, 1.2.3. instalacja ciepłownicza doziemna. 1.3. Roboty zewnętrzne 1.3.1. roboty przygotowawcze, w tym wycinka drzew, 1.3.2. wykonanie nowego układu komunikacyjnego do rozbudowywanego budynku oraz zatoki postojowej dla pojazdów do 3,5 tony, chodnika dla pieszych z rampą dla niepełnosprawnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, 1.3.3. wykonanie schodów żelbetowych zewnętrznych, 1.3.4. wykonanie nowego ogrodzenia. 1.4. Opracowanie instrukcji użytkowania Obiektu. 1.5. Opracowanie planu ewakuacji budynku. 1.6. Przeprowadzenie szkoleń dla personelu Zamawiającego w zakresie obsługi obiektu, w tym w szczególności szkoleń w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, uzgodnienia branżowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) opracowane przez API Architektura Planowanie Inwestycje z Malborka, z których treścią Wykonawca oświadcza, iż się zapoznał. Ponadto opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) Załączone przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy do kalkulacji oferty. Ostateczny wybór kolorów i odcieni materiałów wykończeniowych nastąpi w ramach nadzoru autorskiego po przedstawieniu próbek poszczególnych materiałów. Dokumentacja projektowa wraz ze zmianami do wglądu na stronie internetowej www.bip.sztum.pl (w zakładce Zamówienia Publiczne) z przetargu nieograniczonego na roboty budowlane. Do obowiązków Wykonawcy należą wszystkie czynności określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane, Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21.02.1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie oraz w projekcie umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT40393.14
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EKO-INWEST S.C. Alicja Jurasińska, Andrzej Zegzuła, Zbigniew Jurasiński , , ul. Polna 18, 82-300 Elbląg, Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42619,50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42619,50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 65190,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.