To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-30
Ogłoszenie nr 102796 - 2017 z dnia 2017-06-30 r.
Ozorków: Przebudowa dróg Gminnych w Gminie Ozorków. Etap I - przebudowa drogi gminnej Nr 120108E i przebudowa drogi gminnej Nr 120104E.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 77928-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ozorków, krajowy numer identyfikacyjny
54356800000, ul.
ul. Wigury
14,
95035
Ozorków, państwo
Polska, woj.
, tel.
422 771 444, faks
422 771 449, e-mail
gmina@ug-ozorkow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ug-ozorkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg Gminnych w Gminie Ozorków. Etap I - przebudowa drogi gminnej Nr 120108E i przebudowa drogi gminnej Nr 120104E.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IRA.272.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej Nr 120104E w ramach zadania "Przebudowa dróg gminnych w Gminie Ozorków: Etap I -przebudowa drogi gminnej Nr 120108E i przebudowa drogi gminnej 120104E". 3.1.1.Opis stanu istniejącego: Droga gminna Nr 120104E Solca Mała zlokalizowana jest na działce nr ewid. 60 w obrębie ewidencyjnym Solca Mała. Posiada nawierzchnię asfaltową o długości 1075 m, szerokości 4,00 m i obustronne gruntowe pobocza i jednostronny rów przydrożny. 3.1.2.Opis przedmiotu zamówienia. Przebudowa drogi gminnej obejmuje: a)wykonanie poszerzenia istniejącej jezdni do szerokości 5,00 m polegającej na: okorytowaniu na szerokości 1,20 m i głębokości 40 cm i dokonaniu wzmocnienia podłoża warstwą stabilizacji grubości 10 cm, oułożeniu podbudowy z kruszywa łamanego grubości warstwy 20 cm, oułożeniu warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej grubości 4 cm, b)wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej: warstwa wyrównawcza w ilości 75 kg/m^2 i warstwy ścieralnej grubości 3 cm c)wykonanie odwodnienia drogi polegającego na: ooczyszczeniu istniejącego rowu przydrożnego na całej jego długości, tj. 1075 m od strony południowej, ooczyszczeniu istniejących przepustów pod zjazdami, d)wykonanie robót wykończeniowych polegających na: owykonaniu poboczy z kruszywa łamanego o grubości warstwy 10 cm x 2 x 0,75 m, owykonaniu oznakowania poziomego w obrębie skrzyżowań i przystanków autobusowych, oprzełożeniu istniejącej kostki brukowej na wjazdach i dostosowaniu jej do nowej nawierzchni asfaltowej, 3.1.3.Zamawiający dodatkowo w przedmiarze robót uwzględnił wycięcie 2 sztuk drzew, krzaków oraz wykarczowanie 4 pni wraz z ich wywozem poza teren budowy. 3.1.4.Przedmiar robót załączony przez Zamawiającego nie jest podstawą obliczenia ceny, stanowi jedynie podstawę informacyjną i pomocniczą. 3.1.5.Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na obiekcie stanowiącym przedmiot zamówienia. 3.1.6.Wykonawca robót jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas robót na koszt własny. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach z uwzględnieniem tego w cenie ryczałtowej. Ponadto Wykonawca pokryje koszty wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów i jest zobowiązany uwzględnić to w cenie ryczałtowej. 3.1.7.Wykonawca robót jest zobowiązany w ramach zaoferowanej ceny do zlokalizowania miejsc włączenia się przyłączy wodociągowych do sieci i wyniesienia istniejących zasuw i skrzynek do poziomu układanej masy bitumicznej. 3.1.8.Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych robót z adnotacją geodety obsługującego inwestycję pod nazwą: "Przebudowa dróg gminnych w Gminie Ozorków: Etap I - Przebudowa drogi gminnej Nr 120108E i 120104E Solca Wielka - Solca Mała" - wykonanie przebudowy drogi gminnej Nr 120104E w Solcy Małej". Koszt opracowania należy uwzględnić w zaoferowanej cenie ryczałtowej. Za datę wykonania pomiarów geodezyjnych przyjmuje się datę potwierdzenia złożenia inwentaryzacji w Starostwie Powiatowym w Zgierzu - Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości. 3.1.9.Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty: aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy w specjalności drogowej wraz z dokumentem potwierdzającym pełnienie samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie wymaganych uprawnień, osoby z innych państw członkowskich składają dowód na posiadanie równoważnych uprawnień uzyskanych w swoich krajach pochodzenia. 3.1.10. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wypełniony kosztorys ofertowy. 3.2.Obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę, następujących osób na umowę o pracę: 3.2.1.Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). 3.2.2.Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 3.2.3.Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, to: a)roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe,mechaniczne karczowanie krzaków,ścięcie drzew i karczowanie pni,wywóz karpiny, gałęzi i dłużyc poza teren budowy, b)roboty ziemne - poszerzenie jezdni: korytowanie na głębokość 40 cm, wzmocnienie podłoża stabilizacją na głębokość 10 cm wykonanie warstwy podbudowy z kruszyw łamanych na głębokość 20 cm wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej grubości 4 cm, c)odwodnienie: oczyszczenie istniejącego rowu przydrożnego, oczyszczenie przepustów pod wjazdami d)nawierzchnie: wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno - asfaltowej w ilości 75 kg/m^2, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej grubości 3 cm e)roboty wykończeniowe: wykonanie poboczy z kruszywa łamanego grubości warstwy 10 cm x 2 x 0,75 m, wykonanie oznakowania poziomego, przełożenie kostki brukowej - dostosowanie wysokościowe do nowej powierzchni asfaltowej, 3.2.4.Wykonawca zobowiązany jest do okazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób lub osoby wykonujące czynności, o których mowa w pkt 3.2.3 potwierdzającego datę zawarcia umowy o pracę lub w terminie 3 dni od każdorazowego wezwania Zamawiającego. 3.2.5.W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do stosunku prawnego łączącego Wykonawcę z osobami, o których mowa w pkt 3.2.4., Zamawiający zawiadomi Państwową Inspekcję Pracy w celu przeprowadzenia kontroli.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45233120-6,
45233222-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT339435.43 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 417505.58 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.