To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-24
Płock: Wykonanie zamówienia dodatkowego przy realizacji zadania pn. Budowa placu dojrzewania i magazynowania stabilizatu oraz kompostu wraz z niezbędną infrastrukturą - etap I i II w ramach zadania Modernizacja i rozbudowa zakładu mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów.
Numer ogłoszenia: 102577 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92201 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami w Płocku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Przemysłowa 17, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3675355, faks 24 3650450.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia dodatkowego przy realizacji zadania pn. Budowa placu dojrzewania i magazynowania stabilizatu oraz kompostu wraz z niezbędną infrastrukturą - etap I i II w ramach zadania Modernizacja i rozbudowa zakładu mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na konieczności rozbiórki istniejącej płyty betonowej i wykonania w jej lokalizacji nowych warstw podbudowy zgodnych z technologią przyjętą dla pozostałej części..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD TECHNIKI OCHRONY ŚRODOWISKA FOLEKO" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD TECHNIKI OCHRONY ŚRODOWISKA FOLEKO" SP. Z O.O.
- Zakład Techniki Ochrony Środowiska FOLEKO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Spacerowa 3, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 345650,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 425150,12
Oferta z najniższą ceną: 425150,12 / Oferta z najwyższą ceną: 425150,12
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówienia dodatkowego nieobjętego zamówieniem podstawowym i nieprzekraczającego łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnego do jego prawidłowego wykonania, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia oraz wykonanie zamówienia podstawowego uzależnione jest od wykonania zamówienia dodatkowego. W zamówieniu podstawowym przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przedmiot zamówienia został opisany między innymi dokumentacją projektową, STWiOR. W projekcie budowlanym i wykonawczym placu dojrzewania i magazynowania stabilizatu i kompostu na wniosek Zamawiającego, opierając się na dokumentacji archiwalnej i rysunkach projektowych wykonania nawierzchni placu składowego oraz badań geologicznych wykonanych w pobliżu istniejącej płyty wzięto pod uwagę pozostawienie jej jako podbudowę pod nową konstrukcyjną szczelną płytę, która miała zostać wykonana na płycie istniejącej. Według ww. dokumentacji archiwalnej istniejąca płyta betonowa była wylewana z betonu B25 w dwóch warstwach o łącznej grubości 25cm; ponadto pod płytą miało znajdować się 9 cm zagęszczona warstwa piasku. W trakcie prac budowlanych po dokonaniu korytowania na sąsiedniej części placu odsłonięto krawędź istniejącej płyty. Nadzór poddał w wątpliwość stabilność podbudowy płyty istniejącej. Po czyszczeniu płyty widać było również stan istniejących dylatacji i pojawiające się nieregularne pęknięcia. W celu sprawdzenia faktycznej konstrukcji płyty istniejącej dokonano dwóch odkrywek. Po dokonaniu odkrywek stwierdzono, że płyta istniejąca wykonana była bez zachowania należytej staranności i niezgodnie ze sztuką budowlaną. Przygotowanie podłoża nie było wykonane zgodnie z rysunkami archiwalnymi, płyta została wylana bez żadnego przygotowania podłoża. W jednej z odkrywek wyraźnie widać, że beton płyty został wylany bezpośrednio na grunt roślinny z licznymi zanieczyszczeniami. Zamówienie dodatkowe nie było możliwe do przewidzenia na etapie wszczęcia zamówienia podstawowego. Zamówienie to pozostaje w ścisłym związku z wykonaniem zamówienia podstawowego i wyraża się tym że wykonanie zamówienia dodatkowego jest warunkiem koniecznym prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego i ma istotny wpływ na jego zakończenie w ustalonym w umowie z Wykonawcą zakresie. Konieczności realizacji zamówienia dodatkowego nie można było przewidzieć na etapie przygotowania SIWZ zamówienia podstawowego. Jednocześnie nieprzewidywalność sytuacji, z której zaistnieniem związana jest konieczność wykonania zamówienia dodatkowego ma charakter obiektywny i jednoznaczny.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Remont loggii i balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Płocku przy Al. Jana Pawła II 33, 41, 41A, 49, 51 oraz przy ul. Czwartaków 20 i przy ul. Szarych Szeregów 4.
- "Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego" współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych-Edycja ósma
- Zakup wyposażenia w ramach zadania pn. "Budowa i wyposażenie Ośrodka Radioterapii na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku"
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego realizowanych robót budowlanych dla zadania pn. "Modernizacja obiektów MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie - etap II".
- ,,Aleja Platanowa dla Płocka - budżet obywatelski''
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Usług Miejskich "Muniserwis" w Płocku.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
- DOSTĘPNY PCPR - DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA - WYKONANIE PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- Poprawa efektywności energetycznej i instalacji w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Cegielnianej 25 w Ozorkowie
- 4WOG-1200.2712.32.2024 Remont sanitariatów bud. 1 z dokumentacją projektową Bytom
- Budowa i przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Żarów
- Wykonanie prac remontowo modernizacyjnych w ramach zadania: Wsparcie inwestycji dla oddziałów psychiatrycznych dla dzieci i młodzieży Prace Adaptacyjne Pawilon IV
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.