Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-15
Łódź: Zakup artykułów biurowych na potrzeby Rad Osiedli działających na terenie Delegatury Łódź - Widzew UMŁ
Numer ogłoszenia: 102315 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź -Widzew, Al. Piłsudskiego 100, 92-326 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 638-53-42, 6385352, fax 042 6385343.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów biurowych na potrzeby Rad Osiedli działających na terenie Delegatury Łódź - Widzew UMŁ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzi dostawa artykułów biurowych dla 9 Rad Osiedli np.koperty, papier do kserokopiarek i drukarek, segregatory,, zeszyty, bloki biurowe, długopisy, pisaki, ołówki, teczki papierowe, korektory, spinacze, kalkulatory, kalendarze ścienne i osobiste na 2009r.,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.10.00.00 - Masa papiernicza, papier i tektura flokowane Kod CPV wg słownika 2008: 03.46.00.00 - Masa papiernicza Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. tj.: 1.1. prowadzą działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.04.173.1807), 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach złożonych przez Wykonawcę .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], Dokument wymieniony w pkt 8.1.2 może być przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łodzi, Delegatura Łódź - Widzew, Łódź, al. J. Piłsudskiego 100, Referat Komunalny, pok. 52.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 15:15, miejsce: UMŁ Delegatura Łódź- Widzew, Łódź, al. J. Piłsudskiego 100, Referat Komunalny, pok. 68.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły biurowe dla Rady Osiedla Stoki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzi dostawa m.in.: kopert (200), koszulek na dokumenty (200), papieru ksero ( 15 ), zeszytów (3)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.10.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Artykuły biurowe dla Rady Osiedla Andrzejów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzi dostawa m.in.: bloków biurowych ( 5 .), długopisów ( 15.), kopert( 100.), koszulek na dokumenty (200 ), papieru ksero A4 ( 4 ), pisaków ( 1.), piór( 5), segregatorów (2), zeszytów((18), teczek na dokumenty (11)kalendarzy osobistych na 2009r.(15).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.10.00.00-4, 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Artykuły biurowe dla Rady Osiedla Mileszki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzi dostawa m.in.: bloków technicznych (1), cienkopisów kolorowych (2 op. ), długopisów (9), kopert ( 100), korektorów (4), koszulek na dokumenty ( 400 ), ołówków (6), papieru ksero ( 5), segregatorów ( 6), spinaczy ( 2 op. ), teczek na dokukmenty ( 6), zeszytów w kratkę ( 4)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.10.00.00-4, 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Artykuły biurowe dla Rady Osiedla Zarzew.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzi dostawa m.in.: bloków szkolnych ( 60), długopisów ( 50), kalendarzy ( 27), kalkulatorów ( 2), ołówków (10), papieru ksero ( 5), teczek na dokumenty ( 30), zeszytów w kratkę ( 30)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.10.00.00-4, 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Artykuły biurowe dla Rady Osiedla Dolina Łódki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzi dostawa m.in.: bloków szkolnych (16), długopisów(12), kopert (100), koszulek na dokumenty ( 100), ołówków ( 12 ), papieru ksero ( 2), segregatorów (2), spinaczy ( 2)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.10.00.00-4, 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Artykuły biurowe dla Rady Osiedla Nowosolna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład Zamówienia wchodzi dostawa m.in.:bloków szkolnych ( 3), długopisów(15), kalendarzy osobistych (15), kopert( 300), koszulek na dokumenty ( 300), spinaczy (1 op.), taśm do klejenia( 10)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.10.00.00-4, 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Artykuły biurowe dla Rady Osiedla Stary Widzew.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzi dostawa m.in.: bloków szkolnych ( 10), długopisów ( 51 ), kalendarzy na 2008r.( 23 ), okładek i koszulek na akta ( 300), papieru na dyplomy (6 op. ), zakreślaczy ( 4)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.10.00.00-4, 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Artykuły biurowe dla Rady Osiedla Olechów Janów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w skład dostawy wchodzą m.in.: koszulki na dokumenty ( 100), papier ksero ( 1 ryza), segregatory (3), teczki na dokumenty ( 4)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.10.00.00-4, 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Artykuły biurowe dla Rady Osiedla Widzew Wschód.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład dostawy wchodzą m.in.: bloki szkolne (2), kalendarze osobiste na 2009r. (25), koperty ( 500), koszulki na dokumenty (100), papier ksero (20 ryz), segregatory ( 4 ), skoroszyty (40), spinacze (2 op.), taśmy klejące ( 4 ), teczki na dokumenty ( 20), zszywki ( 10 op.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.10.00.00-4, 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 2 części Część 1: ul. Sosnowa 28 Część 2: ul. Przemysłowa 12 i Obywatelska bn.
- MZŻ.262.13.2024.T - Wykonanie dokumentacji projektowej na utworzenie miejsc opieki żłobkowej dla dzieci do lat 3, wraz z dostosowaniem budynku do przepisów ochrony przeciwpożarowej
- Remont schodów zewnętrznych do budynków Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Studenckiego Koła Naukowego NANO Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Budowa oświetlenia skrzyżowania w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Uniejów w województwie łódzkim" w km 52+871.
- Etap III - Odtworzenie powłok malarskich konstrukcji stalowych elewacji budynku Rozdzielni oraz łącznika Wschód - Zachód wraz z słupem kratowym w EC1 Łódź
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
- Dostawa materiałów biurowych.
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- "Sprzedaż oraz dostawa artykułów biurowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA KOPERT Z LOGO NFZ
- Dostawa materiałów papierniczych i biurowych oraz materiałów szkoleniowych
więcej: Masa papiernicza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.