eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Modernizacja zasilania awaryjnego systemów zabezpieczeniowych w budynku Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Krakowie przy ul. Basztowej 20.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-06

Kraków: Modernizacja zasilania awaryjnego systemów zabezpieczeniowych w budynku Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Krakowie przy ul. Basztowej 20.
Numer ogłoszenia: 102288 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Krakowie , ul. Basztowa 20, 30-960 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4223291.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja zasilania awaryjnego systemów zabezpieczeniowych w budynku Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Krakowie przy ul. Basztowej 20..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji zasilania awaryjnego systemów zabezpieczeniowych w Narodowym Banku Polskim Oddziale Okręgowym w Krakowie, zgodnie z projektem wykonawczym. 2. Modernizacja powyższa obejmuje: 2.1. Dostawę wraz z instalacją (zamontowaniem i oprzewodowaniem): 2.1.1. zasilacza UPS o mocy 32 kW wraz z baterią akumulatorów o czasie podtrzymania 1 godz. dla mocy 16 kW, 2.1.2. konstrukcji wsporczej pod ww. zasilacz i baterię akumulatorów, 2.1.3. rozdzielnicy elektrycznej przyściennej RD, 2.1.4. szafy krosowniczej SK, 2.1.5. głównego wyłącznika pożarowego PW. 2.2. Zdemontowanie istniejącej szafy elektrycznej rozdzielczej wraz z zasilaczami UPS i akumulatorami oraz przetransportowanie ich - na terenie budynku Oddziału - w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 2.3. Wykonanie pomiarów elektrycznych w zakresie skuteczności działania dodatkowej ochrony przeciwporażeniowej oraz rezystancji izolacji przewodów. 2.4. Uruchomienie dostarczonego zasilacza UPS oraz przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi UPS..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.15.40.00 - Bezprzestojowe źródła energii 31.42.20.00 - Zestawy baterii 31.21.45.00 - Elektryczne tablice rozdzielcze 31.21.11.10 - Panele kontrolne 31.21.11.00 - Tablice do aparatury elektrycznej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań odnośnie spełnienia tego warunku. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły: spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona na podstawie dostarczonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnionego w pkt. III.4.1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dostarczył i zainstalował (w ramach jednego lub wielu kontraktów) co najmniej 3 kpl zasilaczy UPS o mocy nie niższej niż 30 kVA (24 kW) każdy, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły: spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona na podstawie dostarczonych przez wykonawcę następujących dokumentów: 2.1. wykazu wyszczególnionego w pkt. III.4.1, 2.2. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnionego w pkt. III.4.1. Wykaz powyższy należy sporządzić w układzie tabelarycznym (wzór wykazu zawiera załącznik nr 5 do SIWZ). W pojedynczym wierszu tabeli należy wyszczególnić informacje na temat dostarczonego jednego zasilacza UPS. W poszczególnych kolumnach należy wyszczególnić następujące informacje: - liczbę porządkową, - nazwę odbiorcy zasilacza UPS, - przedmiot dostawy (nazwę producenta lub firmy oraz typ i moc dostarczonego zasilacza UPS), - wartość brutto dostarczonego zasilacza UPS podaną w PLN, - datę rozpoczęcia dostawy UPS, - datę zakończenia dostawy UPS Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zasilaczy UPS zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań odnośnie spełnienia tego warunku. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły: spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona na podstawie dostarczonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnionego w pkt. III.4.1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 2 osobami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia, które posiadają następujące aktualne kwalifikacje: - do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu i kontrolno - pomiarowym, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV - dla co najmniej 1 osoby, - do wykonywania prac na stanowisku dozoru w zakresie montażu i kontrolno - pomiarowym, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV - dla co najmniej 1 osoby. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły: spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona na podstawie dostarczonych przez wykonawcę następujących dokumentów: 3.1. wykazu osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia wyszczególnionego w pkt. III.4.1 3.2. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnionego w pkt. III.4.1. Wykaz powyższy należy sporządzić w układzie tabelarycznym (wzór wykazu zawiera załącznik nr 6 do SIWZ). W pojedynczym wierszu tabeli należy wyszczególnić informacje na temat kwalifikacji zawodowych danej osoby. W poszczególnych kolumnach należy wyszczególnić następujące informacje: - liczbę porządkową, - imię i nazwisko, - wykształcenie, - staż pracy, - nr świadectwa kwalifikacyjnego wraz z jego zakresem i rodzajem stanowiska pracy (E lub D) oraz okresem ważności, - zakres wykonywanych czynności, - informację o podstawie do dysponowania osobą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły: spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona na podstawie dostarczonego przez wykonawcę Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnionego wikt. III.4.1.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Krakowie, ul. Basztowa 20, 30-960 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Krakowie, ul. Basztowa 20, 30-960 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.