eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Świadczenie sanitarnych usług transportowych na rzecz Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-06

Koszalin: Świadczenie sanitarnych usług transportowych na rzecz Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 101881 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie , ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3423339, faks 094 3423339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szgichp.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie sanitarnych usług transportowych na rzecz Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - transport specjalistyczny na terenie miasta Koszalina. Udzielenie pomocy medycznej w razie bezpośredniego zagrożenia zdrowia lub życia pacjentów Zamawiającego wraz z transportem sanitarnym pacjentów ambulansem z zespołem specjalistycznym typu S. Wymagany jest przewóz chorych w pozycji lezącej samochodem sanitarnym, spełniającym wymogi Sanepid-u. W ramach usługi przewozu Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru pacjenta wymagającego szczególnej opieki specjalistycznej z oddziału (pomoc przy przeniesieniu pacjenta z łóżka do karetki) oraz doprowadzenia (ewentualnego wniesienia) go do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Dotyczy przewozu pacjenta w sytuacji zagrożenia życia na SOR lub OJOM Szpitala Wojewódzkiego w Koszalinie. Są to usługi zmienne , występujące wyjątkowo w zależności od decyzji lekarza ( na przestrzeni ostatniego roku średnio był to 1 - 2 wyjazdów w miesiącu). Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi w dni robocze, soboty, niedziele i święta, przez całą dobę. Wykonawca winien stawić się w siedzibie Zamawiającego na każdorazowe telefoniczne wezwanie. Usługa powinna zostać zrealizoweana niezwłocznie od momentu zgłoszenia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał sprawny technicznie samochód sanitarny, przeznaczony do przewozu chorych wymagających szczególnej opieki specjalistycznej w pozycji leżącej w standardzie S posiadający aktualną decyzję MSW dopuszczająca karetki do użytkowania jako pojazdy uprzywilejowane w danej jednostce. Skład zespołu musi być zgodny z definicją zawartą w art. 36 ust.1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2006r. Nr 191, poz.1410 z późn. zm.), tj. składający się z co najmniej trzech osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych w tym lekarza systemu, pielęgniarkę systemu i ratownika medycznego lub lekarza systemu i 2 ratowników. Wyposażenie karetki 1. wyposażenie niezbędne do ratowania życia pacjenta oraz 2. zestaw do podawania tlenu z zaworem redukcyjnym 3. nosze samojezdne + pasy zabezpieczające 4. krzesełko kardiologiczne 5. środek łączności (łączność radiowa lub telefon komórkowy) 6. sygnalizacja samochodu uprzywilejowanego ( świetlna i dźwiękowa) 7. sprawna klimatyzacja Zadanie nr 2 - transport pacjentów na terytorium Polski ( zespół transportowy ) ,transport krwi i próbek oraz odbiór wyników badań na terenie miasta Koszalina z transportem sanitarnym pacjentów. ambulansem z zespołem podstawowym typu P. Wymagany jest przewóz chorych w pozycji lezącej lub siedzącej samochodem sanitarnym spełniającym wymogi Sanepidu. W ramach usługi przewozu Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru pacjenta z oddziału ( pomoc przy przeniesieniu pacjenta z łóżka do karetki) oraz doprowadzenia (ewentualnego wniesienia) go do miejsca wskazanego przez Zamawiającego(mieszkanie, poradnia, inny szpital). Jest to przewóz chorych do Szpitala Wojewódzkiego w Koszalinie celu przeprowadzenia diagnostyki, przewóz badań do Laboratorium i odbiór wyników oraz transport krwi. Czasami występuje usługa przewozu pacjenta, jeżeli zadecyduje lekarz do domu. Średnio w miesiącu występuje 100 - 110 wyjazdów dot. przewozu chorych i materiałów do badań oraz transportu krwi. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi w dni robocze, soboty, niedziele i święta, przez całą dobę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał sprawne technicznie samochody sanitarne, przeznaczony do przewozu chorych w pozycji leżącej lub siedzącej w standardzie P posiadające aktualną decyzję MSW dopuszczającą karetki do użytkowania jako pojazdy uprzywilejowane w danej jednostce. Wykonawca zapewni umiejscowienie krwi i próbek do badań w przenośnej lodówce i winien stawić się w siedzibie Zamawiającego na każdorazowe telefoniczne wezwanie, najpóźniej w ciągu 30 minut, licząc od chwili wezwania. Wyposażenie karetki 1. wyposażenie niezbędne do ratowania życia pacjenta oraz 2. zestaw do podawania tlenu z zaworem redukcyjnym 3. nosze samojezdne + pasy zabezpieczające 4. krzesełko kardiologiczne 5. środek łączności ( łączność radiowa lub telefon komórkowy) 6. sygnalizacja samochodu uprzywilejowanego ( świetlna i dźwiękowa) 7. sprawna klimatyzacja 8. lodówka transportowa do przewozu krwi zasilana elektrycznie albo kontener z izolacją wypełniony wkładami chłodzącymi z termometrem. Skład zespołu musi być zgodny z definicją zawartą w art. 36 ust.1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2006r. Nr 191, poz.1410 z późn. zm.), tj. składający się z co najmniej dwie osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych w tym pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny. W skład zespołów typu S i typu P wchodzi kierowca, w przypadku gdy żaden z członków zespołów ratownictwa medycznego nie posiada prawo jazdy kategorii B oraz nie spełnia warunków, o których mowa w art. 95a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r - Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U.z 2005r Nr 108, poz.908, z poźn. zm. Wymagania dotyczące wyposażenie środka transportu wraz z zespołem specjalistycznym typu S i P określa załącznik nr 3 do Zarządzenia Nr 12-2011-DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 14.03.2011 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonali lub wykonują usługę w zakresie transportu sanitarnego dla jednostek służby zdrowia o okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 2 usługi transportu sanitarnego z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dowodów, potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca musi się wykazać minimum 2 usługami świadczenia sanitarnych usług transportowych o wartości minimum - 5 000,00 zł brutto rocznie każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - dla zadania 1. - 50 000,00 zł brutto rocznie każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - dla zadania 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowaniu minimum pięcioma pojazdami do świadczenia usług transportu sanitarnego wraz z ich wykazem i informacją o podstawie dysponowania tymi karetkami, w tym jeden do przewozu pacjentów wymagających szczególnej opieki w standardzie S lub dwóch tylko do przewozu pacjentów szczególnej opieki oraz zapewni samochody zastępcze (na wypadek awarii samochodów wykonujących zamówienie) posiadającymi aktualną decyzję MSW dopuszczającą karetki do użytkowania jako pojazdy uprzywilejowane w danej jednostce wyposażone zgodnie z wymaganiami obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, co do każdej z części przedmiotu zamówienia, oraz zapewni samochody zastępcze (na wypadek awarii samochodów wykonujących zamówienie). - Dysponowanie minimum pięcioma pojazdami do świadczenia usług transportu sanitarnego wraz z ich wykazem i informacją o podstawie dysponowania tymi karetkami, w tym dwóch do przewozu pacjentów w standardzie P posiadającymi aktualną decyzję MSW dopuszczającą karetki do użytkowania jako pojazdy uprzywilejowane w danej jednostce wyposażone zgodnie z wymaganiami obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, co do każdej z części przedmiotu zamówienia oraz zapewni samochody zastępcze (na wypadek awarii samochodów wykonujących zamówienie)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyć bezpośrednio w wykonywaniu zamówienia w zakresie: Części 1 - co najmniej 3 osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych w tym: lekarz systemu, pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny oraz, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia; Części 2 - co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych w tym pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny, oraz, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej(OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia i polis ubezpieczeniowych następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów pojazdu (NW). Wykonawca załączy do oferty kopię polisy ubezpieczeniowej. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń. Zamawiający wymaga, opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 50 000.00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie danych wykonawcy 2. wypełniony i podpisany formularz ofertowy 3. zaparafowany wzór umowy 4. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 2.Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacja finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy. albo* gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze siwz - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szgichp.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPECJALISTYCZNY ZESPÓŁ GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC, 75-252 KOSZALIN, UL.NIEPODLEGŁOŚCI 44-48, STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2013 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT SPECJALISTYCZNEGO ZESPOŁU GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC, 75-352 KOSZALIN, UL. NIEPODLEGŁOŚCI 44-48.OTWARCIE 17.06.2013r o godzinie 10.30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 Transport specjalistyczny na terenie miasta Koszalina. Udzielenie pomocy medycznej przez Zespół ratunkowy typu S w razie bezpośredniego zagrożenia zdrowia lub życia pacjentów Zamawiającego wraz z transportem sanitarnym pacjentów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie pomocy medycznej w razie bezpośredniego zagrożenia zdrowia lub życia pacjentów Zamawiającego wraz z transportem sanitarnym pacjentów ambulansem z zespołem specjalistycznym typu S. Wymagany jest przewóz chorych w pozycji lezącej samochodem sanitarnym, spełniającym wymogi Sanepid-u. W ramach usługi przewozu Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru pacjenta wymagającego szczególnej opieki specjalistycznej z oddziału (pomoc przy przeniesieniu pacjenta z łóżka do karetki) oraz doprowadzenia (ewentualnego wniesienia) go do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Dotyczy przewozu pacjenta w sytuacji zagrożenia życia na SOR lub OJOM Szpitala Wojewódzkiego w Koszalinie. Są to usługi zmienne , występujące wyjątkowo w zależności od decyzji lekarza ( na przestrzeni ostatniego roku średnio był to 1 - 2 wyjazdów w miesiącu). Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi w dni robocze, soboty, niedziele i święta, przez całą dobę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Transport pacjentów na terytorium Polski (zespół transportowy typu P) transport krwi i próbek oraz odbiór wyników badań na terenie miasta Koszalina..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - transport pacjentów na terytorium Polski ( zespół transportowy) ,transport krwi i próbek oraz odbiór wyników badań na terenie miasta Koszalina z transportem sanitarnym pacjentów ambulansem z zespołem podstawowym typu P. Wymagany jest przewóz chorych w pozycji lezącej lub siedzącej samochodem sanitarnym spełniającym wymogi Sanepidu. W ramach usługi przewozu Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru pacjenta z oddziału ( pomoc przy przeniesieniu pacjenta z łóżka do karetki) oraz doprowadzenia (ewentualnego wniesienia) go do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (mieszkanie, poradnia, inny szpital). Jest to przewóz chorych do Szpitala Wojewódzkiego w Koszalinie w celu przeprowadzenia diagnostyki, przewóz badań do Laboratorium i odbiór wyników oraz transport krwi. Czasami występuje usługa przewozu pacjenta, jeżeli zadecyduje lekarz do domu. Średnio w miesiącu występuje 100 - 110 wyjazdów dot. przewozu chorych i materiałów do badań oraz transportu krwi. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi w dni robocze, soboty, niedziele i święta, przez całą dobę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.