eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie.



Ogłoszenie z dnia 2010-04-12

Częstochowa: Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie.
Numer ogłoszenia: 101346 - 2010; data zamieszczenia: 12.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3706100 w. 186, faks 034 3243130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ołówek HB, bez gumki, miękko piszący 50szt.; Cienkopis: 0,4 mm czerwony, zielony, niebieski, czarny po 30, 10, 10, 30 szt.; Zakreślacz fluorescencyjny : żółty, zielony 40szt. (po 20 z każdego koloru); Długopis zwykły - 1 mm, na wkłady 15cm, niebieski, 150szt.; Długopis ze sprężynką, stojący 20szt.; Długopis marki ZENITH lub równoważny. Długopis powinien mieć: - automatyczny miechanizm włączający wkład - wymienny wkład - średnicę kulki 0,8 mm -obudowę z tworzywa sztucznego, - wykończenie niklowane lub metalowe (klips,okuwka,obrączka) - szerokość linii pisania: 0,6-0,7 mm - kolor niebieski. 30szt.; Wkład do długopisu wymienionego w pkt. 6 niebieski 20szt.; Klej biurowy w sztyfcie min. 20g 50szt.; Taśma biurowa, przezroczysta18 mm x 30 m 50szt.; Zszywki 24/6 (op. 1000 szt.) 100 szt. Zszywki 10/5 (op. 1000 szt.) 20 szt.; Zszywacz biurowy metalowy, na zszywki 24/6, zszywający min 20 kartek, poj. magazynka min 100 zszywek 10szt.; Rozszywasz z blokadą 10szt.; Nożyczki biurowe- 15 - 18 cm, ze stali nierdzewnej, uchwyt z bardzo wytrzymałego plastiku 10szt.; Segregator A 4 75 mm, z dźwigną i okuciem (pokryty na zewnątrz poliolefiną) w kolorach: - czarny,zielony,granatowy, bordowy 80szt.; (po 20 z każdego koloru); Segregator A4 50 mm, z dźwigną i okuciem (pokryty na zewnatrz poliolefiną) w kolorach : - czarny,zielony,granatowy, bordowy16 szt. (po 4 z każdego koloru); Segregator A 4 35 mm, z dźwigną i okuciem (pokryty na zewnątrz poliolefiną) w kolorach : -czarny,zielony,granatowy,bordowy 8 szt. (po 2 z każdego koloru); Spinacze metalowe okrągłe 28 mm,opak.100 szt. 50 Spinacze metalowe okrągłe 50 mm,opak.100 szt. 30 Kalka ołówkowa, format A-4 - kolor niebieski, opakowanie 25 arkuszy 4 op. Linijka plastkowa 30cm 10szt.; Linijka plastikowa 50 cm 10szt.; Igła do zszywania dokumentów o długości 10cm. 10szt.; Zeszyt A5 32 kartki w kratkę 10szt.; Zeszyt A5 60 kartek w kratkę 10szt.; Brulion A4 w twardej oprawie 96 kartek w kratkę 10szt; Skorowidz w twardej oprawie A4- 96 kartek 5szt.; Tusz do pieczątek na bazie wody i gliceryny 30 ml czerwony 10szt.; Poduszka do stempli 7 x 11 cm nasączona czerwona 5szt.; Temperówka tradycyjna metalowa 30szt.; Gumka z miękkiego tworzywa przeznaczona do ścierania ołówków , wymiary min. 50x20 mm- biała 30szt.; Korektor w płynie na bazie rozpuszczalnika - min.20 ml., dobrze kryjący, w pędzelku, szybko zasychający 30szt.; Grzbiety do bindowania w opakowaniu po 100szt., o średnicy grzbietu 10mm, w kolorze czarnym 1op.; Okładki do bindowania przezroczyste A-4, opakowanie 100szt. wykonane z folii - 200 mic.1op.; Okładki do bindowania wykonane z błyszczącego kartonu laminowanego folią, gramatura 250 g/m2 w opakowaniu 100 szt., w kolorze: niebieskim, czarnym 2op. ( po 1 z każdego koloru); Ofertówka przezroczysta sztywna A4, 0,20mm 100szt.; Teczka lakierowana z gumką A-4 wykonana z mocnego kartonu ( 400g/m2 ) barwionego z zewnętrznej strony w kolorach : żółtym, zielonym, granatowym 15szt. ( po 5 z kżdego koloru); Skoroszyt kartonowy zawieszkowy - Format A4 z okładką wierzchnią całą ( 300 g) 800szt.; Szuflada na dokumenty wykonana z wytrzymałego plastiku,przeznaczona na dokumenty w formacie A4, możliwość łączenia szufladek w pionie - kolor dymny. 20szt; Dziurkacz biurowy w całości wykonany z metalu , dziurkuje min. 20 kartek, posiada ogranicznik formatu 5szt.; Marker olejowy, pernamentny do pisania po każdej powierzchni, odporny na działanie wody i ścieranie, szerokość linii 1 mm, biały i czarny 4szt. ( po 2 szt. z każdego koloru); Marker pernamentny do opisywania płyt CD, czarny, grubość linii 0,5 mm 6szt.; Papier biurowy A4 , gramatura 75 - 80g/m2, biały w ryzach - 500 ark. Białość CIE 161. 160 ryz; Klipy biurowe opakowanie 12 szt. rozmiar 19 mm 5szt.; Klipy biurowe opakowanie 12 szt. rozmiar 25 mm 5szt.; Wkład do laminatora Leitz CS9-grubość 80 mic. możliwość zalaminowania dokumentu do 30 m 1 op.; Toner do kserokopiarki MITA DC 1860, minimalna wydajność tonera min. 14000 stron 2 op.; Toner do kserokopiarki Canon NP 6512 minimalna wydajność 5000 stron 1 op.; Folia do faxu Pansonic KX-FC 238, minimalna wydajność 230 stron 1 op.; Folia do faxu Panasonic KX-FC 228 , minimalna wydajność 2 x 90 stron 1 op.; Koperty z rozszerzanymi bokami i spodem, samoklejące, brązowe 280x400x40 mm 30szt.; Koperty listowe C 6, samoprzylepne bez okienka, białe op. 1000 szt. 30 op.; Koperty listowe C 5, brązowe op. 500 szt. 10szt.; Skoroszyt zwykły kartonowy A4 biały o gramaturze 250 g/m2 , wewnątrz metalowy wąs 1.000szt.; Teczka wiązana kartonowa biała A-4 o gramaturze 250 g/m2 1.000szt...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. SOLO-KOLOS ZPChr, ul. Warszawska 363/365, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8593,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7933,66

  • Oferta z najniższą ceną: 7933,66 / Oferta z najwyższą ceną: 8186,11

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 10, 70, 71 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest dostawa - nabycie materiałów biurowych na podstawie umowy sprzedaży. Materiały biurowe (ołówki, długopisy, segregatory i wszystkie pozostałe) są powszechnie dostępne (powszechnie dostępny oznacza liczny bez ograniczeń). Przedmiot zamówienia bez ograniczeń jest dostępny u wielu podmiotów funkcjonujących na rynku. Wszystkie materiały biurowe posiadają ustalone standardy jakościowe, które łatwo opisać prostymi parametrami technicznymi, łatwo wskazać ich cechy, rodzaj itp. Wartość zamówienia została ustalona na kwotę 8 593,20zł, co stanowi kwotę niższą od tych wskazanych w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 Pzp. Istniej duża liczba wykonawców, którzy mogą zrealizować przedmiot zamówienia w ramach prowadzonej działalności. Do postępowania zostało zaproszonych pięciu z nich. Liczba ta zapewnia konkurencyjność. Są to podmioty zajmujące się dostawą materiałów biurowych, największe hurtownie na rynku lokalnym.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.