eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Kampania promocyjna 5. edycji Międzynarodowego Festiwalu Musica Electronica Nova w bezpłatnym informatorze kulturalnym kolportowanym w regionie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-12

Wrocław: Kampania promocyjna 5. edycji Międzynarodowego Festiwalu Musica Electronica Nova w bezpłatnym informatorze kulturalnym kolportowanym w regionie
Numer ogłoszenia: 101317 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia im. Witolda Lutosławskiego, ul. Piłsudskiego 19, 50-044 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3422001, faks 071 3428980.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kampania promocyjna 5. edycji Międzynarodowego Festiwalu Musica Electronica Nova w bezpłatnym informatorze kulturalnym kolportowanym w regionie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kampania promocyjna 5. edycji Międzynarodowego Festiwalu Musica Electronica Nova w bezpłatnym informatorze kulturalnym kolportowanym w regionie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grażyna Migniewicz Co Jest Grane Agencja Wydawniczo-Reklamowa, ul. Lelewela 17/3a, 53-505 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3980,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4895,40

  • Oferta z najniższą ceną: 4895,40 / Oferta z najwyższą ceną: 4895,40

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: Niniejsze postępowanie przeprowadzono w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: Po analizie dostępnych na rynku tytułów prasowych (ogólnopolskich dzienników, tygodników, miesięczników, portali internetowych o tematyce kulturalno-lifestylowej a także mediów o zasięgu regionalnym), zamawiający, biorąc pod uwagę charakter, zasięg i grupę docelową planowanej kampanii uznał, że włączenie tytułu prasowego Informator Kulturalny Co Jest Grane w kampanię reklamową 5. edycji Międzynarodowego Festiwalu Musica Electronica Nova, jest niezbędnym elementem gwarantującym osiągnięcie założonego celu kampanii tj. dotarcia z informacją o festiwalu do grupy docelowej potencjalnych odbiorców tego rodzaju przekazu artystycznego. Co Jest Grane Agencja Wydawniczo Reklamowa, 53-505 Wrocław, ul. Lelewela 17 / 3 A, jest wydawcą Informatora Kulturalnego Co Jest Grane. Informator ten dociera przede wszystkim do grupy starszych czytelników, nie będących odbiorcami tygodników opinii i magazynów kulturalnych czy lifestylowych, dla których nowe media nie są źródłem informacji. Ze względu na fakt, iż wydawnictwo dystrybuowane jest za darmo i kolportowane na terenie całego Wrocławia i jego okolic, jest popularne wśród melomanów nie mających dostępu do Internetu. Nie istnieje na rynku inny podmiot, który oferowałby tożsame usługi, umożliwiając dotarcie do opisanej wyżej grupy docelowej. W związku z powyższym uzasadnione jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.