eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiKto wygrał przetarg › CO JEST GRANE GRAŻYNA MARZEC AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA

Dane wykonawcy:

CO JEST GRANE GRAŻYNA MARZEC AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA
Podchorążych 5/1a
53-320 Wrocław
woj. dolnośląskie

Zamówienia publiczne udzielone firmie CO JEST GRANE GRAŻYNA MARZEC AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2013 - 2015



Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych

5

Łączna wartość
wygranych przetargów

54 341 zł

Liczba zamawiających

2

Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych

Przetargi, które wygrała firma CO JEST GRANE GRAŻYNA MARZEC AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA, najczęściej zlokalizowane były w województwie dolnośląskim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie CO JEST GRANE GRAŻYNA MARZEC AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA zamówień to 54 341,40 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2013 (2 przetargi). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Narodowe Forum Muzyki.

Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 34 194,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Narodowe Forum Muzyki przetargu, którego przedmiotem było PUBLIKACJA REKLAM W CO JEST GRANE - BEZPŁATNYM INFORMATORZE KULTURALNYM KOLPORTOWANYM W REGIONIE WROCŁAWSKIM (STRONA WYDAWCY WWW.COJESTGRANE.PL)..

Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 2 337,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Kampania promocyjna projektu Pośpiewaj mi mamo, pośpiewaj mi tato Przetarg ogłoszony był przez Narodowe Forum Muzyki.


Liczba udzielonych firmie CO JEST GRANE GRAŻYNA MARZEC AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA zamówień publicznych w poszczególnych latach:



Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy CO JEST GRANE GRAŻYNA MARZEC AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA w poszczególnych latach:



Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:

Rok Liczba udzielonych zamówień Wartość udzielonych zamówień Zamawiający
2015 1 34 194,00 PLN 1
2014 2 12 177,00 PLN 1
2013 2 7 970,40 PLN 1
RAZEM: 5 54 341,40 PLN

Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (5 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 54 341,40 zł). Przetargi, w których wygrywa firma CO JEST GRANE GRAŻYNA MARZEC AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi reklamowe



Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:




Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:



Miasta, w których firma CO JEST GRANE GRAŻYNA MARZEC AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA wygrała najwięcej przetargów:

Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Wrocław (5 przetargów na łączną kwotę 54 341,40 zł).

Lista przetargów, w których firma CO JEST GRANE GRAŻYNA MARZEC AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA najprawdopodobniej wygrała:


Rok 2015

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2015-05-20 Wrocław

Narodowe Forum Muzyki
Usługi

PUBLIKACJA REKLAM W CO JEST GRANE - BEZPŁATNYM INFORMATORZE KULTURALNYM KOLPORTOWANYM W REGIONIE WROCŁAWSKIM (STRONA WYDAWCY WWW.COJESTGRANE.PL).
34 194,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma CO JEST GRANE GRAŻYNA MARZEC AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA najprawdopodobniej wygrała w roku 2015 to 34 194,00 zł.

Rok 2014

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2014-06-10 Wrocław

Narodowe Forum Muzyki
Usługi

Kampania promocyjna wydarzeń Międzynarodowego Festiwalu Wratislavia Cantans w bezpłatnym informatorze kulturalnym kolportowanym w regionie
9 840,00 PLN
2014-01-20 Wrocław

Narodowe Forum Muzyki
Usługi

Kampania promocyjna projektu Pośpiewaj mi mamo, pośpiewaj mi tato
2 337,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma CO JEST GRANE GRAŻYNA MARZEC AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA najprawdopodobniej wygrała w roku 2014 to 12 177,00 zł.

Rok 2013

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2013-11-20 Wrocław

Filharmonia im. Witolda Lutosławskiego
Usługi

Kampania promocyjna Gali Noworocznej i koncetów noworocznych w bezpłatnym informatorze kulturalnym kolportowanym w regionie
3 075,00 PLN
2013-10-17 Wrocław

Filharmonia im. Witolda Lutosławskiego
Usługi

Kampania promocyjna 5. edycji Międzynarodowego Festiwalu Musica Electronica Nova w bezpłatnym informatorze kulturalnym kolportowanym w regionie
4 895,40 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma CO JEST GRANE GRAŻYNA MARZEC AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA najprawdopodobniej wygrała w roku 2013 to 7 970,40 zł.

Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.