eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Rozbudowa, nadbudowa istniejącego budynku Przychodni Zdrowia w Dobrowodzie wraz z przebudową instalacji wod-kan, c.o, elektrycznej oraz budową zbiornika na gaz płynny o poj. do 3m3 z przeznaczeniem na cele grzewcze.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-05

Busko-Zdrój: Rozbudowa, nadbudowa istniejącego budynku Przychodni Zdrowia w Dobrowodzie wraz z przebudową instalacji wod-kan, c.o, elektrycznej oraz budową zbiornika na gaz płynny o poj. do 3m3 z przeznaczeniem na cele grzewcze.
Numer ogłoszenia: 101174 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Podstawowej Opieki Zdrowotnej , ul. Sądowa 9, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 376 71 28, faks 0-41 378 40 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzpoz.busko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa, nadbudowa istniejącego budynku Przychodni Zdrowia w Dobrowodzie wraz z przebudową instalacji wod-kan, c.o, elektrycznej oraz budową zbiornika na gaz płynny o poj. do 3m3 z przeznaczeniem na cele grzewcze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy, nadbudowy istniejącego budynku Ośrodka Zdrowia w Dobrowodzie wraz z przebudową instalacji wod kan, c.o, elektrycznej oraz budową zbiornika na gaz płynny o poj. do 3 m3 z przeznaczeniem na cele grzewcze, budową przykanalika ścieków sanitarnych wraz ze zbiornikiem na nieczystości ciekłe o pojemności do 10m3, budową ogrodzenia terenu działki nr 18/1 w miejscowości Dobrowoda. Zakres prac będzie obejmował: A. Roboty rozbiórkowe: a) rozebranie dachu na istniejącym budynku - pokrycia dachowego z blachy trapezowej ocynkowanej - więźby dachowej b) rozebranie drewnianych ścian poddasza użytkowego i drewnianego stropu nad parterem, c) rozebranie istniejących instalacji; - kanalizacyjnej, - c.o z rur stalowych czarnych z grzejnikami żeliwnymi i kotłem opalanym paliwem stałym d) rozebranie budynków i budowli gospodarczych - drewnianego garażu - śmietnika murowanego z cegły silikatowej - zbiornika na ścieki sanitarne - ogrodzenia nieruchomości. B. Roboty montażowe: a) nadbudowę, rozbudowę istniejącego budynku Ośrodka Zdrowia w Dobrowodzie oraz poddasza użytkowanego jako lokal mieszkalny: - powierzchnia użytkowa budynku po przebudowie: parter 155 m2; poddasze 73,76 m2 kubatura budynku po przebudowie 1250 m3 Zakres robót obejmuje w szczególności: - rozbudowę budynku o skrzydło usytuowane przy południowej elewacji budynku. Rozbudowa polega na dobudowie części parterowej przykrytej stropem gęstożebrowym Teriva, dachem dwuspadowym na konstrukcji drewnianej z poddaszem nieużytkowym. Parter rozbudowy przeznaczony na pomieszczenie ośrodka zdrowia. - przebudowę i rozbudowę konstrukcji nośnej dachu wraz z wykonaniem nowego pokrycia dachowego blachą dachówkową, - budowę i przebudowę pomieszczeń wewnętrznych parteru z przeznaczeniem na działalność Ośrodka Zdrowia - przebudowę pomieszczeń wewnętrznych poddasza z przeznaczeniem na lokal mieszkalny - budowę klatki schodowej ze schodami żelbetowymi stanowiącej komunikacje na poddasze użytkowe, - wykonanie elewacji budynku - przebudowę istniejącej instalacji kanalizacyjnej z odprowadzeniem ścieków bytowych do projektowanego zbiornika na ścieki sanitarne, - przebudowę istniejącej instalacji wody, elektrycznej i telekomunikacyjnej, -przebudowę instalacji c.o na instalację zasilaną gazem płynnym z projektowanej instalacji zbiornikowej, b) dostawę i montaż zbiornika żelbetowego na nieczystości płynne i przyłącza kanalizacji sanitarnej: - o pojemności do 10m3 - przyłącze z rur PCV. c) wykonanie ciągów pieszo-jezdnych utwardzonych kostką brukową: - wykonanie opaski budynku - utwardzenie terenu nieruchomości wraz z rekultywacją terenu biologicznie czynnego, d) wykonanie ogrodzenia terenu działki nr 18/1: - od strony drogi - z profili stalowych osadzonych na słupkach murowanych, - w granicy z działkami sąsiednimi - siatka stalowa ocynkowana na słupkach z profili stalowych na cokole betonowym, - brama wjazdowa oraz furtka..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 13 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się: wykonanie obiektów użyteczności publicznej lub ich rozbudowy wraz z wykonaniem kompletnych instalacji. Wartość każdego zrealizowanego zamówienia winna wynosić, co najmniej 500 000 PLN brutto, z podaniem ich wartości, okresu i miejsca wykonania, daty odbioru oraz załączeniem referencji poświadczających należyte i rzetelne wykonanie robót, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz że roboty zostały prawidłowo wykonane i ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że przy realizacji zamówienia będzie dysponował: a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, należącym do właściwej izby samorządu zawodowego, b) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi specjalności elektroinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego, c) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi opłaconą polisę,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 800 000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto do oferty należy dołączyć: a) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika 1. b) kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiarów robót (Załącznik 2), dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonany metodąszczegółową. c) zaakceptowany, tj. podpisany na każdej stronie projekt umowy (Załącznik 10). Kosztorys ofertowy należy wykonać metodą szczegółową: do oferty należy dołączyć wydruk uproszczony, a do Umowy na roboty - wydruk szczegółowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy. 1) Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2) Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania inwestycji do realizacji, b) wystąpienia nieistotnych zmian tj. zmian, które nie mają wpływu na tzw. konieczne warunki Umowy (termin, zakres, wartość Umowy). 3) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach, gdy: a) opóźnienie terminu wykonania przedmiotu Umowy nie jest zależne od Wykonawcy t.j. siła wyższa (np.: klęska żywiołowa, niesprzyjające warunki atmosferyczne). Termin ten zostaje wówczas przedłużony o czas trwania zaistniałych okoliczności - do czasu ustąpienia tych okoliczności; b) wystąpią roboty dodatkowe lub zamienne; c) wystąpią na nieruchomości zdarzenia niemożliwe do przewidzenia wcześniej; d) wystąpi konieczność uzyskania od organów administracji państwowej dodatkowych decyzji, uzgodnień, pozwoleń, niezbędnych do realizacji zadania (np.: zmieniające pozwolenie na budowę); e) wystąpią niezależne od Wykonawcy opóźnienia w dostawach materiałów budowlanych, których nie można uzyskać od innych producentów (dostawców.); 4) Zmiana zakresu rzeczowego umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku wystąpienia różnic w obmiarach w stosunku do przedmiarów robót. 5) Zmiana wartości przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku: a) rozliczenia wykonanych robót kosztorysem powykonawczym, na podstawie wskaźników cenowych ujętych w kosztorysie ofertowym, w oparciu o dokonany przez Inspektora nadzoru obmiar robót; b) zmniejszenia zakresu rzeczowego Umowy, na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania inwestycji do realizacji; c) wprowadzenia rozwiązań zamiennych niezbędnych z punktu widzenia realizacji całości zamówienie, których nie można było wcześniej przewidzieć (np. ukryte wady projektowe ujawnione na etapie realizacji inwestycji, rozbieżności w stosunku do założeń projektowych) polegające np. na zamianie technologii wykonania danego elementu, jego parametrów, materiałów użytych do jego wykonania; d) urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany w podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spzpoz.busko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przychodnia Nr 1 w Busku-Zdroju, ul. Sądowa 9, 28-100 Busko-Zdrój, pokój 220..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Przychodnia Nr 1 w Busku-Zdroju, ul. Sądowa 9, 28-100 Busko-Zdrój. Pokój 220..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.