eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Dostawa modułów kontenerowych wraz z przygotowaniem terenu w zakresie infrastruktury towarzyszącej - "Grzybówka", dzielnica Golejów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-27

Ogłoszenie nr 100869 - 2017 z dnia 2017-06-27 r.

Rybnik: Dostawa modułów kontenerowych wraz z przygotowaniem terenu w zakresie infrastruktury towarzyszącej - "Grzybówka", dzielnica Golejów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 505453-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 83803-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, państwo Polska, woj. śląskie, tel. +48324392302, faks +48324224124, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa modułów kontenerowych wraz z przygotowaniem terenu w zakresie infrastruktury towarzyszącej - "Grzybówka", dzielnica Golejów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.55.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 modułowego obiektu kontenerowego o wymiarach i parametrach opisanych poniżej, wraz ze zbiornikiem bezodpływowym na ścieki (szambem).W ramach zadania należy również wykonać przyłącze kanalizacji sanitarnej - łączące budynek z szambem. Obiekt modułowy - stanowiący przedmiot zamówienia - należy wyposażyć w instalacje wewnętrzne wodno-kanalizacyjne i elektryczne, oraz wyposażyć zgodnie z wytycznymi opisanymi na rysunkach załączonych do niniejszej dokumentacji przetargowej. Wyposażenie naniesione lub opisane na rysunkach stanowi przedmiot zamówienia. Obiekt zostanie posadowiony na fundamentach punktowych (obiekt musi posiadać konstrukcję samonośną), które wykona zamawiający wg wytycznych wykonawcy. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania wytycznych dotyczących posadowienia obiektu do 2 tygodni od daty podpisania umowy. Dostawa i montaż obiektu na gotowych fundamentach oraz budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z szambem, należy do obowiązków Wykonawcy robót; natomiast podłączenie do sieci energii elektrycznej i wodociągowej, należy do obowiązków zamawiającego. W ramach zamówienia wykonawca dostarczy i zabuduje tablice rozdzielczą energii elektrycznej (bez licznika) oraz zabuduje zawór wodociągowy główny (bez wodomierza), a także zapewni możliwość podłączenia tych instalacji do sieci zewnętrznej (wykona otwory technologiczne dla tych przyłączy). Dodatkowo, instalacja wodociągowa musi być wyposażona w zawory odcinające i spustowe - umożliwiające regulacje i odwodnienie instalacji, np. na okres zimowy. Podstawowe minimalne wymiary obiektu, parametry i wyposażenie określono na załączonych rysunkach, natomiast dodatkowe wymagania opisano poniżej. Wymiary pojedynczego modułu: - długość zewnętrzna - minimum 6 ,0 m - szerokość zewnętrzna - minimum 2,4 m - wysokość wewnętrzna - minimum 2,5 m Ilość modułów: 3 Konstrukcja: - stalowa spawana zabezpieczona antykorozyjnie, - samonośna (do ustawienia na fundamentach punktowych). Podłoga: - blacha ocynkowana lub powlekana, - wełna mineralna o gr. minimum 10 cm, - płyta nośna (np. OSB), - płytki ceramiczne podłogowe. Stropodach: - płyta laminowana biała o grubości 12 mm lub blacha stalowa powlekana w kolorze białym, - wełna mineralna o grubości 15 cm, - folia paroizolacyjna, - płyta OSB lub wiórowa, - blacha stalowa ocynkowana lub powlekana. Konstrukcja stropodachu musi umożliwiać odprowadzenie wody na zewnątrz, z pośrednictwem rynien i rur spustowych, które także są przedmiotem zamówienia. Ściany zewnętrzne: - blacha stalowa w kolorze szarym, - wełna mineralna o grubości 15 cm, - folia paroizolacyjna, - płyta laminowana biała o grubości 12 mm lub blacha stalowa powlekana w kolorze białym. Okna: - PVC w kolorze białym o współczynniku przenikania ciepła nie większym niż 1,6 W/(m2oK), - rolety zewnętrzne w kolorze szarym. Drzwi: - jednoskrzydłowe stalowe (blacha) w kolorze szarym; - daszki nad drzwiami o szerokości min. 1 m i głębokości min. 0,4 m. Przedmiot zamówienia dotyczy obiektu nowego. Zamawiający nie dopuszcza obiektów używanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 44211100-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT162000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "EK-BUD" Krzysztof Hajost, biuro@ekbud.com, ul. Sportowa 18, 89-210 , Łabiszyn , kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 93357.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 93357.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 185000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.