eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Witankowie gmina Wałcz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-24

POZYCJA 10077

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wałcz: wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Witankowie gmina Wałcz Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Wałcz, do kontaktów: Marta Suska, ul. Dąbrowskiego 8, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2580241, fax 067 3873197, e-mail: aspo@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.walcz.ug.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Administracja Samorządowa Placówek Oświatowych Gminy Wałcz, Marta Suska, ul. Dąbrowskiego 6, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2585839, fax 067 3873197, e-mail: martasuska@o2.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Samorządowa Placówek Oświatowych Gminy Wałcz, Marta Suska, ul. Dąbrowskiego 6, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2585839, fax 067 3873197, e-mail: martasuska@o2.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Administracja Samorządowa Placówek Oświatowych Gminy Wałcz, Marta Suska, ul. Dąbrowskiego 6, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2585839, fax 067 3873197, e-mail: martasuska@o2.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Witankowie gmina Wałcz. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: m. Wiankowo gm. Wałcz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie ocieplenia budynku z zewnątrz styropianem gr. 15cm metodą lekką mokrą. Docieplenie stropodachu poprzez ułożenie na istniejącym pokryciu styropapy gr. 20cm oraz wykonanie pokrycia papowego z papy termozgrzewalnej i nowych obróbek blacharskich. Pokrycie papowe dwuwarstwowe papą termozgrzewalną. Zastosować kominki wentylujące warstwę ocieplajacą. W zakresie stolarki budowlanej wykonać poszerzenie drzwi wejściowych (od strony północno-zachodniej). Nad drzwiami wykonać nowe nadproże z dwóch ceowników C120. Drzwi zewnętrzne wykonać aluminiowe z profili "ciepłych". Szklenie drzwi wykonać szkłem bezpiecznym o izolacyjności termicznej U<1,1. Kolor ślusarki biały. Okna PCV białe szklone szkłem termoizolacyjnym U < 1,1. Okucia powinny umożliwiać rozszczelnienie obwodowe. Kolor stolarki biały. Wykonać wymianę drzwi do kotłowni na drzwi stalowe EI30. Wykonać modernizację instalacji centralnego ogrzewania i modernizację kotłowni na paliwo stałe. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie o wykonaniu robót zgodnie z dokumentacja projektową. 2. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji jakości na wykonane roboty oraz na zamontowane urządzenia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: W zakres zamówienia wchodzi wykonanie : - ocieplenie ścian, - ocieplenie stropodachu, - wymiana okien i drzwi zewnętrznych,. - wymiana instalacji centralnego ogrzewania i modernizacja kotłowni na paliwo stałe. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: do 15.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 13.000 zł, słownie : trzynaście tysięcy złotych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności i w tym względzie dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia budowlane i kwalifikacje do wykonania zamówienia : 1. Kierownika budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 i art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi związanymi z wykonywaniem termomodernizacji budynków wielokondygnacyjnych. 2. Kierownik robót instalacyjnych - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie stosowne do kierowanymi rodzajami robót o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 3. Kadra kierownicza ( kierownik budowy, kierownik robót ) musi posiadać: - stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ), - aktualny wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, - a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 3) posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym gwarantujący wykonanie zamówienia i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie: - wykażą i udokumentują (referencje ,protokoły odbioru, opinie lub listy polecające) w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (docieplenie budynków i modernizacja instalacji CO oraz kotłowni węglowej), - dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. specjaliści w zakresie robót ogólnobudowlanych, instalacji sanitarnych, izolerzy, blacharze, - dysponują sprzętem niezbędnym i narzędziami do realizacji zamówienia (rusztowania warszawskie lub podobne, podnośniki przyścienne, środki transportu ciężarowego i dostawczego). 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, i w tym względzie: - dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową do wykonywania zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 200.000 zł, - posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej obejmującą odpowiedzialność od zdarzeń związanych z wykonywaniem działalności, 5. nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6, wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: 1. pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3. oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że: - każdy z osobna : 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 3. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej, - wspólnie muszą wykazać, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia ( uprawniania budowlane ), 2. dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, 3. dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, 4. posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. - przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że: posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek Nr 1. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia (bez znaczenia punktowego). 1. Posiadają uprawnienia do określonej działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Osoby wykonujące samodzielne funkcje w budownictwie posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie i specjalności, stosownie do wybranej części zamówienia odpowiadające wymaganiom budowy. 3. Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US ). 4. Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 5. Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6. Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 7. Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących wykonywanie zamówienia. 8. Posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC. Ocena spełniania warunku : spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Warunek Nr 2. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym i pracownikami zdolnymi do wykonania zadania. a) dysponowanie odpowiednim sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania wybranej części zamówienia. b) dysponowanie pracownikami zdolnymi do wykonania wybranej części zamówienia. Ocena spełniania warunku : spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Warunek nr 3. Znaczenie warunku - 70 % Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie będą podlegać : - ilość wykonanych w okresie ostatnich 5 lat ( do dnia złożenia wniosku), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia ( docieplenie budynków i modernizacja instalacji CO oraz kotłowni węglowej ), Sposób oceny spełniania warunku : Warunek będzie oceniany w skali 0 - 100 pkt. dla każdej wybranej części zamówienia odrębnie. Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny robót budowlanych odpowiadających warunkowi jw. Warunek Nr 4. Znaczenie warunku - 30 % Ocena sytuacji finansowo - ekonomicznej. Sposób oceny spełniania warunku : Warunek będzie oceniany następująco : a) wielkość przychodów za rok obrotowy 2005r - w skali 0 - 20 pkt, b) wielkość przychodów za rok obrotowy 2006r - w skali 0 - 40 pkt, c) wskaźnik rentowności = zysk netto/przychody netto za rok obrotowy 2006r - w skali 0 - 40 pkt. Ocena spełniania warunku dokonywana będzie za poszczególne elementy oceny a), b), c) na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie suma pkt. uzyskana za ( a + b + c ) wg zasady jw., która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,30 Dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie oceną za ten warunek będzie suma średnich arytmetycznych uzyskana za poszczególne elementy oceny warunku od wykonawców, która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,30 Kopie dokumentów muszą być potwierdzone "za zgodność z oryginałem" przez wykonawcę lub osobę upoważnioną. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków : 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu. 3. Imienny wykaz kadry kierowniczej robót budowlanych wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych tych osób ( krótki opis doświadczeń zawodowych ) oraz przewidywanych dla nich funkcji w niniejszym zamówieniu wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenia lub decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego. 4. Informacja banku lub SKOK, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. 6. Informacja dotycząca przeciętnej liczby zatrudnianych w okresie ostatnich 3 lat pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, a w przypadku, jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i adresów odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 8. Rachunek zysków, strat i zobowiązań i należności za lata obrotowe 2005 i 2006 lub inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za lata obrotowe 2005r i 2006r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; Kopie dokumentów muszą być potwierdzone "za zgodność z oryginałem" przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy. Opłata: za specyfikację istotnych warunków zamówienia wynosi - 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: zapłata po otrzymaniu zaproszenia do składania ofert i SIWZ. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.