eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont pomieszczeń biurowych, malowanie ścian i sufitów klatki schodowej oraz wymiana stolarki okiennej w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku, Pl. Bolesława Chrobrego 20b.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-05

Wrocław: Remont pomieszczeń biurowych, malowanie ścian i sufitów klatki schodowej oraz wymiana stolarki okiennej w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku, Pl. Bolesława Chrobrego 20b.
Numer ogłoszenia: 100506 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu - Państwowa Inspekcja Pracy , ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3710430, faks 71 3710492.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.oip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych, malowanie ścian i sufitów klatki schodowej oraz wymiana stolarki okiennej w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku, Pl. Bolesława Chrobrego 20b..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a.Przedmiar robót remont pomieszczeń biurowych znajdujących się w Kłodzku przy ul. B. Chrobrego 20B - załącznik Nr 2 do SIWZ b.Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót remont pomieszczeń biurowych znajdujących się w Kłodzku przy ul. B. Chrobrego 20B - załącznik Nr 2a do SIWZ c.Przedmiar robót malowanie ścian i sufitów klatki schodowej (części wspólnej) znajdującej się w Kłodzku przy ul. B. Chrobrego 20 B- załącznik Nr 3 do SWIZ d.Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót malowanie ścian i sufitów klatki schodowej (części wspólnej) znajdującej się w Kłodzku przy ul. B. Chrobrego 20 B - załącznik Nr 3a do SIWZ e.Przedmiar robót wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach biurowych znajdujących się w Kłodzku przy ul. B. Chrobrego 20 B- załącznik Nr 4 do SIWZ f.Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach biurowych znajdujących się w Kłodzku przy ul. B. Chrobrego 20 B - załącznik Nr 4a do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wzór którego stanowi załacznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedno zamówienie dotyczące robót budowlanych odpowiadających rodzajowo robotom będącym przedmiotem zamówienia tj. remont i malowanie pomieszczeń biurowych oraz wymiana stolarki okiennej.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia z którego wynika, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedno zamówienie dotyczące robót budowlanych odpowiadających rodzajowo robotom będącym przedmiotem zamówienia tj. remont i malowanie pomieszczeń biurowych oraz wymiana stolarki okiennej oraz oświadczenie, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wzór którego stanowi załacznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przystępujacy do niniejszego postepowania musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykonawca musi dysponować Kierownikiem Robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności budowlanej w zakresie kierowania robotami oraz przynależącym do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wykaz osób, zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, , doświadczenia oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami, wraz z oświadczeniem o posiadaniu przez kierownika budowy odpowiednich uprawnień i podaniem numeru tych uprawnień zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wzór którego stanowi załacznik nr 5 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)W przypadku polegania na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innego podmiotu, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów osobowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w formie oryginału. W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy p z p), w formie oryginału. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania -zgodnie z art. 24 ust. 1 p z p -załącznik nr 5a do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadku: 1) zmiany kierownika robót, jedynie za uprzednią pisemną zgodą zamawiającego, przedstawionego ofercie w przypadku: a) choroby lub innych zdarzeń losowych lub nie wywiązywania się przez niego z obowiązków b) jeśli zmiana kierownika robót stanie się konieczna z przyczyn niezależnych od wykonawcy Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany w wskazanym terminie, kierownika robót, jeśli nie wywiązuje się z obowiązków. W przypadku zmiany kierownika robót nowy kierownik musi spełniać wymagania określone w SIWZ. 2. Zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od stron umowy 3.gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego 4. Wszelkie zmiany muszą być dokonane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 1 p z p i art. 140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu umowy zawartego w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pip.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Wrocławiu Oddział w Kłodzku 57-300 Adres: Pl. Bolesława Chrobrego 20b,II piętro, Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Wrocławiu Oddział w Kłodzku 57-300 Adres: Pl. Bolesława Chrobrego 20b,II piętro, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.