eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górzyca › Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz ochronnego bhp dla pracowników Parku Narodowego \Ujście Warty\ i Gospodarstwa Pomocniczego przy Parku Narodowym \Ujście Warty\.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-12

Górzyca: Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz ochronnego bhp dla pracowników Parku Narodowego \Ujście Warty\ i Gospodarstwa Pomocniczego przy Parku Narodowym \Ujście Warty\.
Numer ogłoszenia: 100265 - 2007 data zamieszczenia: 12.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Park Narodowy "Ujście Warty", ul. Chyrzyno 1, 69-113 Górzyca, woj. lubuskie, tel. 095 752-40-27, 752-40-28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pnujsciewarty.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz ochronnego bhp dla pracowników Parku Narodowego \Ujście Warty\ i Gospodarstwa Pomocniczego przy Parku Narodowym \Ujście Warty\..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Wykaz i harmonogram odzieży i obuwia roboczego oraz ochronnego bhp dla pracowników Parku Narodowego \Ujście WartyLp. Nazwa sortu Ilość jm. 1 Koszula flanelowa 14 szt. 2 Ubranie p.deszczowe (spodnie + kurtka) 13 szt. 3 Gumowce ocieplane 9 Para 4 Torba naramienna lub plecak 13 szt. 5 Wodery 3 Para 6 Ubranie robocze 1 szt. 7 Rękawice ocieplane 1 Para 8 Gumowce 1 Para 9 Kurtka zimowa 3 szt. 10 Bluza 3 szt. Część 2 Wykaz i harmonogram Odzieży i obuwia roboczego oraz ochronnej bhp dla pracowników Gospodarstwa Pomocniczego przy Parku Narodowym \Ujście Warty Lp. Nazwa sortu Ilość J.m. 1 Ubranie robocze 1 szt. 2 Koszula flanelowa 1 szt. 3 fartuch roboczy 1 szt. 4 Obuwie robocze profilaktyczne 1 para 5 Ubranie robocze 1 szt. 6 Czapka robocza 1 szt. 7 Buty robocze 1 par 8 Wodery 1 para 9 Ubranie p.deszczowe (spodnie + kurtka) 1 kpl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.00.00 - Odzież branżowa Kod CPV wg słownika 2008: 18.11.00.00 - Odzież branżowa Oryginalny kod CPV: 19.30.00.00 - Obuwie Kod CPV wg słownika 2008: 18.80.00.00 - Obuwie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Lp. Kryteria ocen Waga % Sposób oceny 1 Cena przedmiotu zamówienia w złotych 80 Minimalizacja 2 Okres gwarancji w miesiącach 10 Maksymalizacja 3 Doposażenie (środki ochronne i konserwujące) 10 Maksymalizacja Ogółem 100
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2.Oświadczenie o spełnianiu przez Dostawcę wymogów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Oświadczenie o spełnianiu przez Dostawcę wymogów w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publ. 4.Wykaz zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia. 5.Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli. 6.Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego, 7.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Okres gwarancji w miesiącach - 10
  • 3. Doposażenie (środki ochronne i konserwujące) - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pnujsciewarty.gov.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Park Narodowy \Ujście Warty\ Chyrzyno 1 69-113 Górzyca fax 095 752 41 53, e-mail: sekretariat@pnujsciewarty.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2007 godzina 09:00, miejsce: Park Narodowy \Ujście Warty\ Chyrzyno 1 69-113 Górzyca.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 12.07.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.