eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Mazowiecka › Zaprojektowanie i wykonanie boiska otwartego do koszykówki przy ul. Grota Roweckiego/Lubiejewskiej w Ostrowi Mazowieckiej



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-03-01


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: MIASTO OSTRÓW MAZOWIECKA
Adres:



PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Zaprojektowanie i wykonanie boiska otwartego do koszykówki przy ul. Grota Roweckiego/Lubiejewskiej w Ostrowi Mazowieckiej

Miasto: Ostrów Mazowiecka

Województwo: mazowieckie

CPV:
45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego
71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-03-17


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie boiska otwartego do koszykówki przy ul. Grota Roweckiego/Lubiejewskiej w Ostrowi Mazowieckiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OSTRÓW MAZOWIECKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3-go Maja 66
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 296795433
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@ostrowmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ostrowmaz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie boiska otwartego do koszykówki przy ul. Grota Roweckiego/Lubiejewskiej w Ostrowi Mazowieckiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1c314fb-7a70-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000643/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 PROJEKT I BUDOWA BOISKA PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W OSTROW MAZOWIECKIEJ
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=8f175757-04c9-4422-b379-a6e9de999f43
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma on-line działająca pod adresem https://e-ProPublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy on-line działającej pod adresem https://e-ProPublico.pl z zastrzeżeniem ust. 15 rozdziału 25 SWZ 2. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy:1) ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystawionego przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. - o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 z późn. zm.) lub2) podpisu zaufanego, zgodnie z art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub3) podpisu osobistego, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z 2020 r. poz. 332). 3. Szczegóły dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej określone są w rozdziałach 25-27 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ,,RODO"), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych przez Miasto Ostrów Mazowiecka w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego jest: Burmistrz Miasta Ostrów Mazowiecka ul. 3 Maja 66 , 07-300 Ostrów Mazowiecka. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych poprzez adres e-mail: iod@ostrowmaz.pl.3. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, tzn. będą przetwarzane w celu/celach przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia;4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych;5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych;6. Posiada Pani/Pan:-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem, że skorzystanie przez Pana/Panią,z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; -na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - w szczególności wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;7. Nie przysługuje Pani/Panu:-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.8. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności: z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych,ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.9. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa w szczególności osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, 19 oraz art. 74 i 75 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych lub umowy powierzenia przetwarzania danych.10. Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG-Z.271.8.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie boiska otwartego do koszykówki przy ul. Grota Roweckiego/Lubiejewskiej w Ostrowi Mazowieckiej: 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1) Etap I - wykonanie: a) dokumentacji (planów, rysunków, opisów lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonania) i dokonanie na jej podstawie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę (gdy będzie to wymagane przepisami prawa)albo b) projektu budowlano-wykonawczego pełnobranżowego wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę (gdy będzie to wymagane przepisami prawa)oraz: specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót, kosztorysu wykonania prac budowlanych i innych opracowań niezbędnych do uzyskania rezultatu umowy (zwanych dalej ,,Dokumentacją projektową") wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień lub pozwoleń. Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym i umową. 2) Etap II - kompleksowe wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji boiska otwartego do koszykówki przy ul. Grota Roweckiego/Lubiejewskiej w Ostrowi Mazowieckiej, zgodnie z: uzgodnioną i zatwierdzoną dokumentacją projektową. Zakres prac w ramach II Etapu obejmuje również: a) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót,b) sporządzenie dokumentacji powykonawczej.3. Ogólny opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj" polegających na realizacji boiska otwartego do koszykówki przy ul. Grota Roweckiego/Lubiejewskiej. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) wykonanie dokumentacji projektowej, 2) wykonanie płyty boiska - warstwy: pospółka, warstwa filtracyjna, kruszywo, warstwa wyrównawcza, podbudowa, warstwa wierzchnia-polipropylenowa, 3) zakup zestawu do koszykówki, zakup i montaż piłkochwytów (wokół boiska), pomalowanie linii boiskowych, 4) wykonanie nowych chodników/dojść z kostki betonowej jako dostęp do obiektu, 5) zagospodarowanie terenu zielenią (wokół boiska) oraz zakup i umieszczenie elementów małej architektury takie jak: ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, 6) wykonanie nowej instalacji oświetlenia terenu, 7) odwodnienie terenu.4. Szczegółowy opis zamówienia określony został w programie funkcjonalno-użytkowym.5. Zmawiający nie dopuszcza wykonanie wierzchniej warstwy nawierzchni z poliuretanu.6. Powierzchnia poza boiskiem do koszykówki (strefa bezpieczeństwa) ma być również pokryta nawierzchnią polipropylenową.7. Na terenie obiektu znajdują się już miejsca postojowe. Chodniki z kostki betonowej są już zbudowane - należy przewidzieć w kosztach zaprojektowanie i wykonanie nowego dojścia (dojść) do boiska z istniejących ciągów pieszych, ewentualnie ułożenia kostki pod planowaną małą architekturę - ławka, kosz. (zakłada się powierzchnię kostki betonowej ok - 50m2).8. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, wymaganiami określonymi w SWZ i w umowie oraz przepisami obowiązującego prawa, a w szczególności: ustawą Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), aktami wykonawczymi do ww. ustawy, polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, skutecznym zgłoszeniem robót budowlanych lub decyzją o pozwoleniu na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.10. Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca ma obowiązek odpowiednio zagospodarować, zabezpieczyć i oznakować teren budowy oraz utrzymywać w odpowiednim stanie do zakończenia budowy i odbioru ostatecznego robót.11. Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca winien zaopatrzyć się w aktualną mapę sytuacyjno-wysokościową terenu i zapoznać się z lokalizacją urządzeń podziemnych istniejących na dzień rozpoczynania robót przygotowawczych i budowlanych. Wszelkie roboty w pobliżu istniejącego uzbrojenia podziemnego, należy wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością i pod nadzorem właściciela urządzeń. Wszystkie roboty budowlane w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem:1) kierownika budowy posiadającego wymagane uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowanej do kierowania budową,2) kierownika robót elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającego wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi,- wpisanych do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub równoważnej), posiadających aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.12. Zamawiający wymaga stałej obecności na budowie kierownika budowy, w czasie wykonywania robót budowlanych.13. Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w trzech egzemplarzach (dokumentację powykonawczą budowy, pomiary geodezyjne powykonawcze, dokumenty wyrobów).14. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż wartość kontraktu brutto.15. Rozliczenie Wykonawcy nastąpi fakturą końcową (po wykonaniu całości prac projektowych i budowlanych zgodnie z umową) na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez nadzór obu stron.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający będzie oceniał oferty według kryteriów określonych w SWZ. 2. Punkty przyznawane za podane w ust. 1 kryteria będą liczone według wzorów określonych w SWZ. 3. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: 1) dysponuje następującym doświadczeniem:Należy wykazać wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto - polegającego na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie: boiska (lub innego obiektu sportowego) o nawierzchni syntetycznej.2) Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował następującą osobą/osobami: a) projektantami posiadającymi niezbędne uprawnienia do projektowania w specjalnościach zezwalających na wykonanie Dokumentacji projektowej tj. branży: o architektonicznej,o konstrukcyjno-budowlanej,o w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, b) kierownikiem robót branży konstrukcyjnej posiadającym wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej c) kierownikiem robót elektrycznych posiadającym wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,- wpisanym/i do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub równoważnej), posiadającym/i aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.Jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobami z ww. uprawnieniami, Zamawiający uzna również warunek za spełniony, jeżeli ww. osoby nabyły prawo do wykonywania zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j.: Dz.U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na podstawie art. 273 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający nie żąda przedstawienia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania. Zamawiający dokona weryfikacji w ww. zakresie na podstawie oświadczenia wstępnego
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zobowiązanie podmiotów trzecich (dotyczy tylko sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą wskazany w Rozdziale 29 SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana Umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp, w tym art. 455 ustawy Pzp lub w zakresie i na warunkach określonych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej Umowie.2. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty w zakresie i na warunkach określonych poniżej:1) w części dotyczącej terminów realizacji etapów lub całości przedmiotu Umowy w przypadku: W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności. Zaistnienie przeszkód w wykonywaniu robót budowlanych powinno być potwierdzone wpisem do dziennika budowy. W sytuacji zmiany terminu wykonania zamówienia na Wykonawcy spoczywa obowiązek przedłużenia okresu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu Umowy.2) w części dotyczącej sposobu realizacji przedmiotu Umowy, zakresu Umowy, materiałów lub urządzeń Każdorazowo na taką zmianę z inicjatywy Wykonawcy musi wyrazić Zamawiający. Koszt wprowadzenia zmian obciąża Wykonawcę. 3) w części dotyczącej konieczności wprowadzenia rozwiązania istotnie odbiegającego od przedstawionych w Programie funkcjonalno-użytkowym lub opracowanej przez Wykonawcę Dokumentacji projektowej w sytuacji gdy będzie to niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu Umowy.Wykonawca złoży pisemną informację o konieczności wprowadzenia rozwiązania istotnie odbiegającego od przedstawionych w Programie funkcjonalno-użytkowym lub opracowanej przez Wykonawcę Dokumentacji projektowej z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia takiej zmiany z tym zastrzeżeniem, że wniosek Wykonawcy musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego.Jeżeli wprowadzenie rozwiązania wymaga zmiany Dokumentacji projektowej, Strona przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz informacją o konieczności lub nie zmiany/uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych oraz niezbędne rysunki.4) w części dotyczącej zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku: a) konieczności wykonania robót lub prac, na skutek sytuacji określonej w pkt 2 lub pkt 3, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,b) wystąpienia przesłanek określonych w art. 3571 Kodeksu Cywilnego5) w przypadku zmiany w trakcie realizacji przedmiotu Umowy projektantów, kierownika budowy lub kierowników robót w przypadkach i na warunkach określonych w § 3 lub § 7 Umowy,6) w przypadku zmiany albo wejścia w życie nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego,7) w przypadku podjęcia decyzji o wykonaniu części zamówieniaprzez podwykonawcę, zmianie zakresu podwykonawstwa lub podwykonawcy, rezygnacji z zakresu podwykonawstwa lub podwykonawcy.Wykonawca jest obowiązany do poinformowania Zamawiającego o zmianach w tym zakresie8) w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści niniejszej umowy.3. Wszystkie okoliczności wymienione w niniejszym paragrafie stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.4. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci kolejnych aneksów, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Z uwagi na ograniczenie ilości do ogłoszeń(okoliczności wynikające z ograniczeń technicznych, niezależnych od Zamawiającego)- nie ma możliwości wprowadzenia wszystkich niezbędnych informacji. Z tego względu należy zapoznać się z SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-17 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma https://e-ProPublico.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-17 12:20
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.