eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Sukcesywne dostawy paszy dla bydła w RZD Grabów, w podziale na 12 części zamówienia



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-03-01


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: INSTYTUT UPRAWY NAWOŻENIA I GLEBOZNAWSTWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
Adres:



PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Sukcesywne dostawy paszy dla bydła w RZD Grabów, w podziale na 12 części zamówienia

Miasto: Puławy

Województwo: lubelskie

CPV:
15.70.00.00 - Pasza dla zwierząt
15.71.00.00 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: dostawy

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-03-09


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy paszy dla bydła w RZD Grabów, w podziale na 12 części zamówienia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT UPRAWY NAWOŻENIA I GLEBOZNAWSTWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: wyodrębnione jednostki organizacyjne zamawiającego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000079295
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czartoryskich, nr 8, lok. ---
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81/ 4786993 lub 81/ 4786990
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@iung.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.iung.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

instytut Badawczy
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy paszy dla bydła w RZD Grabów, w podziale na 12 części zamówienia.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43b06310-7734-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011522
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://iung.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iung.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywaniedokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątkówokreślonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.2. Osobąuprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z wykonawcami jest: Renata Zarzecka Stalenga Dział Zamówień Publicznych e-mail: dzp@iung.pulawy.pl, tel. 81 4786 993. W przedmiotowym postępowaniukomunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformyzakupowej https://iung.ezamawiajacy.pl4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do założenia bezpłatnego konta na platformiezakupowej https://iung.ezamawiajacy.pl. 5. Wykonawca posiadający konto na platformie zakupowejhttps://iung.ezamawiajacy.pl ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wnioskuoraz do formularza do komunikacji.6. Sporządzanie i przekazywanie informacji w tym dokumentówelektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa RadyMinistrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji orazwymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.7. Oświadczenia, wnioski,zawiadomienia lub informacje, uważa się za złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze doZamawiającego, w wymaganej postaci i formie, przed upływem terminu wyznaczonego przezZamawiającego, na ich złożenie. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacjiprzyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.Szczegółowe informacje zawarte zostały wRozdziale 16 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) jest administratorem danychosobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;2)dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.3) odbiorcamidanych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; 4) daneosobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5) obowiązek podania przezWykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonymw przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniudo danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO;7) Wykonawca posiada:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych dotyczących Wykonawcy;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowaniadanych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraznie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;- na podstawie art. 18 RODO prawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowychnarusza przepisy RODO;8) Wykonawcy nie przysługuje:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub eRODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którymmowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, którejdane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, wszczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursu.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lubuzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu anizmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.Wystąpienie z żądaniem, o którymmowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych doczasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.W przypadkudanych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych,prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądaniaskierowanego do Zamawiającego.
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.220.7.2021.SR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 0
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 12
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Dostawa mieszanki witaminowo - mineralnej bez GMO dla krów wysokomlecznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)
4.2.5.) Wartość części: 0
4.2.6.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Dostawa mieszanki mineralno - witaminowej bez GMO dla jałówek hodowlanych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)
4.2.6.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Dostawa mieszanki pełnoporcjowej bez GMO dla cieląt od początku odchowu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)
4.2.6.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Część 4: Dostawa mieszanki paszowej białkowo - energetycznej bez GMO dla krów mlecznych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)
4.2.6.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Dostawa mieszanki paszowej bez GMO uzupełniającej rozród krów mlecznych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)
4.2.6.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: Dostawa mieszanki paszowej bez GMO uzupełniającej zawierającej tłuszcz chroniony dla krów mlecznych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)
4.2.6.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7: Dostawa kredy pastewnej z dodatkami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)
4.2.6.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8: Dostawa mieszanki mineralnej - Lizawki solnej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)
4.2.6.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9: Dostawa pełnoporcjowego preparatu mlekozastępczego dla cieląt od 14 dnia życia bez GMO.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)
4.2.6.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10: Dostawa śruty rzepakowej bez GMO.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)
4.2.6.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11: Dostawa śruty sojowej ekstrudowanej bez GMO.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)
4.2.6.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12:Dostawa mieszanki paszowej uzupełniającej buforującej dla krów mlecznych bez GMO.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)
4.2.6.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenieniepodlegania wykluczeniu
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowychnapotwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:1) Opisów, kart charakterystyki, etykiet, folderów producenta lub innychdokumentów, potwierdzających, że oferowane pasze spełniają określone przez Zamawiającegowymagania. Złożone dokumenty muszą potwierdzać wszystkie wymagane przezzamawiającego parametry szczegółowo określone w załączniku nr 2 do SWZ.Zamawiającyakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają one, że oferowanedostawy, spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy przewiduje, że wsytuacji, w której wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożoneprzedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający jednokrotnie wezwie do ichzłożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.2. Postanowień ust. 2 nie stosuje się, jeżeliprzedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriamiokreślonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środkadowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnieniapostępowania.3. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treściprzedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest złożyć:1. Wypełniony i podpisany:formularz oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ2. Wypełniony i podpisany: formularzasortymentowo-cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. 3. Potwierdzenie umocowaniado działania w imieniu wykonawcy, podwykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:1) Wcelu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy, podwykonawcy lub podmiotuudostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda odwykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji iInformacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.2) Wykonawca nie jestzobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 1, jeżeli zamawiający może jeuzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał daneumożliwiające dostęp do tych dokumentów.3) Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, którejumocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 1,zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającegoumocowanie do reprezentowania wykonawcy.4. Pełnomocnictwo do reprezentowaniawykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Informujemy, że dokumenty wyszczególnione w ust. 1,2stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniaOświadczenia, o których mowa w rozdziale 10 ust. 1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstawwykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie,w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lubkryteriów selekcji.3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawiezamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projekt Umowy stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwościwprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp orazpostanowień Projektu Umowy.Zmiany umowy:1. Wszelkie zmiany warunków Umowy, w tymzmiany, o których mowa w Ustawie Pzp oraz w sytuacjach opisanych poniżej, mogą nastąpić zazgodą Stron wyrażoną na piśmie - w formie aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności,chyba że postanowienia Umowy stanowią inaczej.2. Zakazuje się istotnych zmian postanowieńniniejszej Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboruWykonawcy, za wyjątkiem przypadków opisanych w Ustawie Pzp oraz w sytuacjach opisanychw ust. 3-4 poniżej3. Zmiana sposobu realizacji Umowy w przypadku:1) zmiany przepisów prawa,opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskimlub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra;2) Konieczności dokonania przesunięć wzakresie ilościowym poszczególnych rodzajów nawozów wskazanych w Ofercie Wykonawcy zzastrzeżeniem nieprzekraczalności wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy.4.Zmiana któregokolwiek z terminów realizacji Umowy w przypadku:1) potrzeb wynikających zespecyfiki działalności Zamawiającego;2) zaistnienie siły wyższej oraz ze względu na przyczynywynikające z epidemii COVID-19;5. Przewidziane powyżej zmiany Umowy stanowią katalogmożliwy do wprowadzenia, Umowy, jednak nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ichwprowadzenia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://iung.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-09 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamówienie udzielane przez wyodrębnioną jednostkę organizacyjną zamawiającego,posiadającą samodzielność finansową: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa -Państwowy Instytut Badawczy w Puławach oddział zamawiającego: Instytut Uprawy Nawożenia iGleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy w Puławach Rolniczy Zakład Doświadczalny w Grabowie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.