eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › Rozbudowa drogi powiatowej nr 1718B Kłopoty Patry - Wiercień Duży



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-02-25


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SIEMIATYCZACH
Adres: Siemiatycze
Województwo: podlaskie




PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Rozbudowa drogi powiatowej nr 1718B Kłopoty Patry - Wiercień Duży

Miasto: Siemiatycze

Województwo: podlaskie

CPV:
45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-03-12


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi powiatowej nr 1718B Kłopoty Patry - Wiercień Duży
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SIEMIATYCZACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 253
1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 856552634; 856552680
1.5.8.) Numer faksu: 856552668
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzdsiemiatycze.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdsiemiatycze.org
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi powiatowej nr 1718B Kłopoty Patry - Wiercień Duży
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcb09d51-773b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010596
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001412/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa drogi powiatowej nr 1718B Kopoty Patry - Wiercień Duży
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzdsiemiatycze.org/przetargi/aktualne-2021.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu - skrzynki podawczej Zamawiającego na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej /PZDSiemiatycze/SkrytkaESP, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej przetargi@pzdsiemiatycze.org.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca składa ofertę, za pośrednictwem ,,Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. Ofertę, w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w ,,Instrukcji użytkownika", dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: ,,Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i ,,Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt . Zamawiający zaleca zapisanie dokumentu w formacie PDF. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję ,,Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w SWZ.
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZD1.2610.01.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy drogi powiatowej nr 1718B Kłopoty Patry - Wiercień Duży.Zadanie stanowi jeden odcinek długości 3,125km zlokalizowany na terenie Gminy Siemiatycze w m. Kłopoty Patry w ciągu drogi powiatowej nr 1718B. Na przedmiotowej drodze w ramach rozbudowy planuje się:- wykonanie nawierzchni bitumicznej z masy mineralno-asfaltowej (warstwa wiążąca - 5cm, warstwa ścieralna - 4cm), szerokość jezdni 5,00m, klasa - L, obciążenie ruchem - KR-1, - wykonanie poboczy gruntowych (szer. 1,00m - 1,50m) - 6 250,00m (w tym zjazdy), - przebudowa skrzyżowań z drogami gminnymi,- przebudowa istniejącego przepustu pod koroną drogi,- wykonanie zjazdów gospodarczych o nawierzchni bitumicznej i żwirowej,- ustawienie pionowych znaków drogowych,- wykonanie rowów przydrożnych,- odwodnienie jezdni poprzez powierzchniowy spływ wody do przydrożnych rowów oraz przepustów.W ramach realizacji zadania należy zamontować tablice informacyjne zgodnie z wymaganiami Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. 2. Zakres robót objęty zamówieniem zgodnie z udostępnionymi przedmiarem i dokumentacją techniczną stanowiącymi integralną część SWZ.3. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań tj.: nawierzchnie z betonu asfaltowego (poz. 23, 24 Przedmiaru robót).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej (ON) Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:C - cena - 60 %D - doświadczenie Kierownika budowy/robót - 20 %R - okres gwarancji i rękojmi - 20 % * przy czym 1 % = 1 pkt Oferta najkorzystniejsza (ON) = C + D + RZa ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego oraz uzyska największą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.1) W kryterium cena (C) do oceny Zamawiający przyjmuje całkowity koszt realizacji zamówienia wpisany przez Wykonawcę. Liczba punktów w ramach kryterium ceny zostanie wyliczona zgodnie ze wzorem:C = ( Cmin / Cb ) x 60 pktgdzie:C - ilość punktów przyznana za cenę brutto Cmin - najniższa cena brutto w złożonych ofertach Cb - cena brutto badanej oferty60 pkt - maksymalna ilość punktów w kryterium cena.Oferta w kryterium cena, może otrzymać maksymalnie 60 punktów.2) W kryterium doświadczenie kierownika budowy (D) do oceny Zamawiający przyjmie ilość wskazanych przez Wykonawcę w formularzu oferty zadań spełniających warunki określone przez Zamawiającego w SWZ w odniesieniu do doświadczenia Kierownika budowy.Za skierowanie do pełnienia funkcji Kierownika budowy osoby posiadającej doświadczenie na stanowisku kierownika budowy, inspektora nadzoru lub kierownika robót drogowych, na zadaniu polegającym na budowie/przebudowie lub remoncie dróg lub ulic w zakresie objętym zamówieniem o wartości co najmniej - 2 000 000,00 zł (brutto).Zamawiający przy obliczeniu punktów w tym kryterium zastosuje następujące wyliczenie:a) wykazane 1 zadanie spełniające określone kryterium - 0 pktb) wykazane 2 zadania spełniające określone kryterium - 10 pktc) wykazane 3 lub więcej zadań spełniających określone kryterium - 20 pktW kryterium doświadczenia Kierownika budowy ocenie będą podlegały maksymalnie 3 wykazane zadania spełniające kryterium.Oferta w kryterium doświadczenie Kierownika budowy może otrzymać maksymalnie 20 punktów.W przypadku niezłożenia wraz z ofertą przez Wykonawcę formularza kryterium oceny ofert ,,Doświadczenie Kierownika budowy" (wzór Załącznik nr 4 do SWZ) lub złożenia przez wykonawcę niewypełnionego ww. Formularza, Zamawiający przyzna w takim przypadku 0 pkt w kryterium ,,Doświadczenie Kierownika budowy".3) W kryterium okres gwarancji i rękojmi (R) na roboty budowlane związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, liczony w miesiącach od daty ostatecznego odbioru robót. Liczba punktów w ramach kryterium zostanie wyliczona zgodnie ze wzorem:R = ( Rb / Rmax ) x 20 pktR - ilość punktów przyznana za kryterium okres gwarancji i rękojmi Rb - okres gwarancji zaoferowany w ofercie badanej Rmax - najdłuższy okres gwarancji i rękojmi zaoferowany w złożonych ofertach 20 pkt - maksymalna ilość punktów za kryterium okres gwarancji i rękojmi.Oferta w kryterium cena, może otrzymać maksymalnie 20 punktów.Maksymalny okres gwarancji i rękojmi zaoferowany w złożonych ofertach podlegający ocenie 72 m-ce.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 i w art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7 ustawy Pzp;2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SWZ dotyczące:1) Posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu. 2) Posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu. 3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu. 4) Zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna, iż wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową:4.1) jeżeli wykaże, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie (w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone) - co najmniej: - 1 zamówienie na wykonanie robót budowlanych polegających na budowie/przebudowie lub remoncie dróg lub ulic w zakresie objętym zamówieniem, o wartości nie mniejszej niż: 2 000 000,00 zł (brutto),4.2) winien również wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował w celu realizacji zadania, w pełni sprawnymi jednostkami: Wytwórnia mas bitumicznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp (wzór Załącznik nr 9 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn nie zależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (wzór Załącznik nr 7 do SWZ).2) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych (potencjału technicznego) dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wzór Załącznik nr 8 do SWZ).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy 00/100złotych). 2. Wadium może być wnoszone w formach :1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum, spółkę cywilną).2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Nie dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SWZ - wzór umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę, za pośrednictwem ,,Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. 2. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w ,,Instrukcji użytkownika", dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-12 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.