eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Grupowe ubezpieczenia na życie pracowników, współmałżonków/ partnerów życiowych oraz pełnoletnich dzieci pracowników Urzędu Miasta Białogard oraz jednostek organizacyjnych Miasta Białogard



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-02-24


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: MIASTO BIAŁOGARD
Adres: Białogard
Województwo: zachodniopomorskie




PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Grupowe ubezpieczenia na życie pracowników, współmałżonków/ partnerów życiowych oraz pełnoletnich dzieci pracowników Urzędu Miasta Białogard oraz jednostek organizacyjnych Miasta Białogard

Miasto: Białogard

Województwo: zachodniopomorskie

CPV:
66.51.10.00 - Usługi ubezpieczeń na życie
66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66.51.22.10 - Usługi dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego
66.51.22.20 - Usługi ubezpieczenia medycznego


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: usługi

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-03-04


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Grupowe ubezpieczenia na życie pracowników, współmałżonków/ partnerów życiowych oraz pełnoletnich dzieci pracowników Urzędu Miasta Białogard oraz jednostek organizacyjnych Miasta Białogard
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIAŁOGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943579100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialogard.info
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Białogardzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-12-96-212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 1,
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mops.bialogard.info/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury i Spotkań Europejskich w Białogardzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-202-96-77
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kultura@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kultura.bialogard.info/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie Nr 3 ,,Niezapominajka" w Białogardzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-206-54-72
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kochanowskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole3@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.p3.bialogard.info/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białogardzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-208-82-66
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świdwińska 7
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp1bialogard.edupage.org/
1.9.) Podział obowiązków - zamówienie wspólne

Zamawiający wyznaczają spośród siebie Miasto Białogard jako Zamawiającego upoważnionego do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz oraz udzielają Miastu Białogard w tym zakresie pełnomocnictwa. Miasto Białogard odpowiada za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności za:1) pełną obsługę administracyjno-biurową i wyposażenie techniczne;2) wykonywanie obowiązków kierownika zamawiającego;3) powołanie członków komisji przetargowej oraz biegłych; 4) zapewnienie odpowiednich warunków pracy członkom komisji przetargowej oraz biegłym;5) zamieszczanie ogłoszeń we właściwych publikatorach; 6) wszelkie inne czynności wynikające z przepisów prawa, w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym w wypadku wniesienia przez wykonawców środków ochrony prawa;8) przechowanie i zabezpieczenie dokumentacji przetargowej.
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Grupowe ubezpieczenia na życie pracowników, współmałżonków/ partnerów życiowych oraz pełnoletnich dzieci pracowników Urzędu Miasta Białogard oraz jednostek organizacyjnych Miasta Białogard
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9295efb6-75cc-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009978
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003313/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków/partnerów życiowych oraz pełnoletnich dzieci pracowników Urzędu Miasta Białogard oraz jednostek organizacyjnych Miasta Białogard
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.bialogard.info/artykuly/2975/prowadzone-postepowania oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal 2.Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info4. Składanie ofert, przekazywanie dokumentów lub oświadczeń wymaganych wraz z ofertą odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl. 5. Składanie wyjaśnień, oświadczeń lub innych dokumentów na wezwanie zamawiającego odbywa się przy użyciu miniPortalu/epuapu lub przy pomocy poczty elektronicznej na adres email: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia w BZP lub nr referencyjnym postępowania: IZP.271.1.2.2021.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Białogard, ul. 1 Maja 18, kod pocztowy 78-200, e-mail: um.sekretariat@bialogard.info, tel. 94 357 91 00,? Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych: Urząd Miasta Białogard, ul. 1 Maja 18, 78-200 Białogard. Ma Pani/Pan prawo do skontaktowania się z Inspektorem Ochrony Danych poprzez kontakt telefoniczny pod nr tel.: 94 357 92 13, e-mail: iodumb@bialogard.info.? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Numer sprawy: RRG.271.2.2021, w związku z wymogami, jakie na zamawiającego nakładają przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą. ? Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będzie: - broker ubezpieczeniowy;- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z obowiązkiem zapewnienia jawności postępowania, w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy;- organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,- inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Urzędem Miasta Białogard przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Miasto Białogard, w tym operator pocztowy, firmy serwisujące programy komputerowe, instytucje finansowe.? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres niezbędny do realizacji celów zgodnie z przepisami prawa, w tym instrukcją kancelaryjną i ustawą Pzp (10 lat) ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy; ? posiada Pani/Pan:- prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, przy czym informujemy, że gdyby spełnienie tego żądania wymagało niewspółmiernie dużo wysiłku, Administrator ma prawo do zażądania od Pani/Pana dodatkowych informacji dotyczących zgłaszanego żądania takich jak szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu stosownie do treści przepisu art. 8a ust. 2 Ustawy,- prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, - prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz prawo do żądania usunięcia danych osobowych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.? w przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków/partnerów życiowych oraz pełnoletnich dzieci pracowników Urzędu Miasta Białogard oraz jednostek organizacyjnych Miasta Białogard: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Białogardzie, Centrum Kultury i Spotkań Europejskich w Białogardzie, Przedszkole Miejskie Nr 3 ,,Niezapominajka" w Białogardzie, Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Marii Skłodowskiej - Curie w Białogardzie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do SWZ. Termin realizacji zamówienia - 36 miesięcy, przewidywany okres ubezpieczenia od dnia 01.04.2021 r. do dnia 31.03.2024 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66511000-5 - Usługi ubezpieczeń na życie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66512210-7 - Usługi dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego

66512220-0 - Usługi ubezpieczenia medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą łączną liczbę punktów z wskazanych poniżej kryteriów oceny oferty. 2. Sposób oceny ofert : Punkty za kryterium ,,Cena oferty" zostaną przyznane według wzoru:Co1 = (Cn1 : Cb1) x 100 pkt x 60% gdzie:Cn1 - łączna cena najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie Cb1 - łączna cena oferty badanej Przy czym łączna wartość ceny oferty wyznacza się wg. wzoru:Cb1 = (CwI x LS1 + CwII x LS2 + CwIII x LS3 ) * CTU gdzie:CwI, CwII, CwIII - wysokość miesięcznych składek (dla poszczególnych wariantów) LS1, LS2, LS3 - prognozowana liczba osób ubezpieczonych w poszczególnych wariantach CTU - liczba miesięcy trwania umowy = 36.Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta za kryterium ,,Cena oferty" wynosi 60 pkt.2. Punkty za kryterium ,,Klauzule dodatkowe" zostaną przyznane według wzoru:KI = K1 + K2 + K3 + K4 + K5 + K6 gdzie:KI - łączna liczba punktów przyznanych w Klauzulach dodatkowych.K1, K2, K3, K4, K5, K6 - punkty za poszczególne Klauzule dodatkowe przyznane zgodnie tabelą wskazana w SWZ.3. Szczegółowo zostało to opisane w Rozdziale 19 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11.09.2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2020r., poz. 895 z późn. zm.), wskazane w załączniku do w/w ustawy Dział I ust. 1-5.Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W tym przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w treści oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych, poprzestając na ocenie braku podstaw do wykluczenia na podstawie oświadczenia.Wzór oświadczenia stanowi Załącznik 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych, poprzestając na ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia.Wzór oświadczenia stanowi Załącznik 4 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Skład oferty:1. Formularz ofertowy.2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (jeżeli dotyczy).3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp. - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego:ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiany terminów płatności rat składki - taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia; 2) zmiany dotyczące przekształcenia jednostki/osoby prawnej - warunki ubezpieczenia będą nie gorsze jak dla jednostki/osoby prawnej pierwotnej; 3) korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające z wprowadzenia nowych klauzul bez dodatkowej zwyżki składki;4) zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych,5) zmiany stawki podatku od towarów i usług; wartość netto wynagrodzenia nie ulega zmianie, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;6) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie wówczas modyfikacji o wartość zmiany całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającego ze zmiany wynagrodzeń o pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości minimalnej stawki godzinowej za pracę albo do wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia,7) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; wynagrodzenie wykonawcy ulegnie wówczas modyfikacji o wartość zmiany całkowitego kosztu wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany ponieść przy uwzględnieniu tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie,8) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342).2. Wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę wniosku wraz z uzasadnieniem oraz odpowiednimi dokumentami potwierdzającymi wpływ zmian na wynagrodzenie Wykonawcy. 3. Zmiany zostaną wprowadzone aneksem, który będzie obowiązywał od dnia jego podpisania i będzie obejmował wyrównanie za okres od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 1, lecz nie wcześniej niż od dnia złożenia wniosku, o którym mowa w ust. 2. 4. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez obie strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-04 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.