eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Przebudowa i nadbudowa budynku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu - ul. Korzeniowskiego 7 w Szczecinie



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-02-12


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: GMINA MIASTO SZCZECIN
Adres: Szczecin
Województwo: zachodniopomorskie

Telefon: -



PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Przebudowa i nadbudowa budynku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu - ul. Korzeniowskiego 7 w Szczecinie

Miasto: Szczecin

Województwo: zachodniopomorskie

CPV:
45.00.00.00 - Roboty budowlane
45.45.31.00 - Roboty renowacyjne
50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Tryb postępowania: inne

Termin składania ofert: 2021-03-05


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i nadbudowa budynku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu - ul. Korzeniowskiego 7 w Szczecinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO SZCZECIN
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Armii Krajowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-456
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 817-33-85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sim.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.szczecin.pl/chapter_11760.asp
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Szczecińskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 851-323-53-04
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: ul. Mieszka I 33
1.11.4.) Miejscowość: Szczecin
1.11.5.) Kod pocztowy: 71-793
1.11.6.) Województwo: zachodniopomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.11.9.) Numer telefonu: 91/ 817-33-85
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sim.szczecin.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.sim.szczecin.pl
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i nadbudowa budynku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu - ul. Korzeniowskiego 7 w Szczecinie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df50a971-6d18-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://portal.smartpzp.pl/sim
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, a pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania - platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://portal.smartpzp.pl/sim
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy (szczegółowy opis w Rozdziale XVI oraz XVII), składa się pod rygorem nieważności, w:1) formie elektronicznej (do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym - art. 781 § 1 k.c.).2) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym o którym mowa w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, z późn. zm.) lub podpisem osobistym, o którym mowa w ustawie z dnia z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2020 r. poz. 332 z późn. zm.). 2. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Ustawy, zwane dalej "zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby", przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 Ustawy, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 3. W zależności od formatu podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) wykonawca dołącza do Systemu uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny): 1) Dokumenty w formacie ,,pdf" należy podpisywać tylko formatem PAdES; 2) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy należy użyć formatu XAdES.4. Podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy P.z.p., oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 Ustawy, niewystawione przez upoważnione podmioty, oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 5.Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje wykonawcy przekazują poprzez Platformę, dostępną pod adresem https://portal.smartpzp.pl/sim. 6. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga założenia konta w systemie SmartPZP - wykonawca potrzebuje kwalifikowanego podpisu elektronicznego, profilu zaufanego lub podpisu osobistego. Szczegóły znajdują się w Instrukcji użytkownika Wykonawcy SmartPZP dostępnej na stronie https://portal.smartpzp.pl/sim/elearning - zakładka - Instrukcja obsługi Portalu e-Usług SmartPZP. 8. Warunki techniczne zostały wskazane w Instrukcji użytkownika Wykonawcy SmartPZP dostępnej na stronie https://portal.smartpzp.pl/sim/elearning - zakładka - Instrukcja obsługi Portalu e-Usług SmartPZP oraz Regulaminie korzystania z SmartPZP zamieszczonym na stronie: https://portal.smartpzp.pl/sim/module/elearning. 9. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików. 10. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania do Systemu.Z uwagi na limit znaków pozostałe wymagania zawarte się w Rozdziale VIII swz.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SIM/ZP/P/01/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową realizację robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: ,,Przebudowa i nadbudowa budynku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu - ul. Korzeniowskiego 7 w Szczecinie". Zadanie obejmuje wykonanie m.in. przebudowy i nadbudowy III kondygnacji, która przeznaczona jest na działalność Domu Kultury ,,Słowianin," przebudowę wszystkich klatek schodowych, wymianę istniejącej konstrukcji dachu, prace instalacyjne, wykonanie elewacji budynku w oparciu o program prac konserwatorskich oraz pozostałe prace zgodnie z dokumentacją projektową.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453100-8 - Roboty renowacyjne

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamówienia będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z robotami wskazanymi w Rozdz. IV swz stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia oraz robot podobnych do nich w aspekcie technologicznym ich wykonawstwa., w zakresie m.in.:a) robót branży konstrukcyjnej i ogólnobudowlanej,b) robót branży sanitarnej,c) robót branży elektroenergetycznej,d) robót branży teletechnicznej,e) zieleni,f) inżynierii ruchu.Warunki na jakich zostaną one udzielone: wykonanie robót w trakcie trwania umowy, a także po jej zakończeniu: a) na skutek warunków przyrodniczych bądź atmosferycznych;b) z przyczyn uzasadnionych społecznie;c) w przypadkach uzasadnionych technologią;d) w przypadkach uzasadnionych warunkami miejscowymi;e) w związku z wystąpieniem konieczności zmian pierwotnie wykonanych robót bądź w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót;f) celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac oraz w przypadku powierzania wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę;g) z powodu zmian wynikających z uwarunkowań realizacji zadania inwestycyjnego (w tym w szczególności związanych z postępowaniami administracyjnymi dot. tego zadania, uwarunkowań środowiskowych, wpływu inwestycji sąsiadujących, itp.);h) z powodu zmiany stanu prawnego lub wytycznych właściwych instytucji polskich lub UE;i) w przypadku błędów w dokumentacji przetargowej;j) w przypadku powierzenia Zamawiającym nowych zadań gospodarczych lub publicznych;k) z uwzględnieniem zmian po negocjacjach z Wykonawcą.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres obowiązywania rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykonawca wykaże że:o posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem w wysokości nie niższej niż 1 000 000,00 zł (jeden milion złotych), W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek powinien spełniać w całości jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca wspiera się potencjałem podmiotu trzeciego w zakresie ww. warunku, warunek ten musi być spełniony w całości przez podmiot, na zasoby którego powołuje się wykonawca.2) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykonawca wykaże że:a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 8 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej :a1) dwie roboty budowlane polegającą na budowie lub rozbudowie budynku kubaturowego dla którego uzyskano pozwolenie na użytkowanie, o kubaturze nie mniejszej niż 5 000 m3 wraz z zagospodarowaniem terenu (otoczenia budynku) o wartości robót nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł brutto (słownie: cztery milionów złotych brutto). a2) jedną robotę budowlaną obejmującą wykonanie robót wielobranżowych wraz z instalacjami i urządzeniami polegającą na przebudowie lub remoncie obiektu wpisanego do rejestru zabytków w rozumieniu ustawy 23 lipca 2003 o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2020r poz.282) o powierzchni użytkowej min. 1 000 m2 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może zostać spełniony co najmniej przez jednego wykonawcę lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.b) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objętym zamówieniem, tj.: dysponuje lub będzie dysponować minimum po 1 (jednej) osobie (wyznaczonej imiennie do realizacji zamówienia) na każde z wymienionych poniżej stanowisk: b1) Kierownik budowy- posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń;- biorący udział przez co najmniej 18 miesięcy w robotach budowlanych prowadzonych przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003 o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 2067 ze zmianami);- posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych, w tym jako kierownik budowy przy przebudowie lub remoncie przynajmniej jednego obiektu wpisanego do rejestru zabytków w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003 o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. 2018r. poz. 2067 ze zmianami) o powierzchni użytkowej min. 1 000 m2, b2) Specjalista w kierowaniu pracami konserwatorskimi i restauratorskimi- będącego absolwentem studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków;- który po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brał udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2. w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003 o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. 2018r. poz. 2067 ze zmianami).b3) Kierownik robót branży sanitarnej- posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz- posiadający łącznie co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe przy realizacji robót związanych z budową lub przebudową sieci i urządzeń sanitarnych na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót sanitarnych, b4) Kierownik robót branży elektrycznej i elektroenergetycznej- posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,- posiadający łącznie co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe przy realizacji robót w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót elektrycznych lub elektroenergetycznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ;2) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jako spełnianie warunku określonego w Rozdziale XV pkt 3 ppkt 3) SWZ.Uwaga: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej;2) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 8 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty- jako spełnianie warunku określonego w Rozdziale XV pkt 3 ppkt 2 lit a) SWZ. 3) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - jako spełnianie warunku określonego w Rozdziale XV pkt 3 ppkt 3 b) SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminem składania ofert wnieść Wadium w wysokości 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych)
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie jw. przedkłada się, w przypadku określonym w art. 117 ust. 2 i 3 Ustawy, zgodnie z treścią Formularza ofertowego. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.5. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 - 4.6. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru danej oferty jako najkorzystniejszej) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą co najmniej:1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia;2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy;3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy, na zasadach szczegółowych określonych we wzorze do umowy stanowiących załącznik nr 4 do swz. Ze względu na limit znaków szczegółowe informacje dotyczące zmian zawarte są w swz.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: http://portal.smartpzp.pl/sim
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-05 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.