eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Letnie utrzymanie dróg - usługi sprzętowe (renowacja rowów, czyszczenie kanałów i rowów, zamiatanie i zmywanie nawierzchni jezdni)



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-02-05


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Powiatowy Zarzad Dróg w Nowym Targu
Adres: Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ
Województwo: małopolskie

Telefon: 182662888



PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Letnie utrzymanie dróg - usługi sprzętowe (renowacja rowów, czyszczenie kanałów i rowów, zamiatanie i zmywanie nawierzchni jezdni)

Miasto: Nowy Targ

Województwo: małopolskie

CPV:
45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Tryb postępowania: inne

Termin składania ofert: 2021-02-25


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Letnie utrzymanie dróg - usługi sprzętowe (renowacja rowów, czyszczenie kanałów i rowów, zamiatanie i zmywanie nawierzchni jezdni)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarzad Dróg w Nowym Targu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491931399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 14
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182662888
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.pzd@nowotarski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd.nowotarski.org.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Letnie utrzymanie dróg - usługi sprzętowe (renowacja rowów, czyszczenie kanałów i rowów, zamiatanie i zmywanie nawierzchni jezdni)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0845626-66cb-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005718
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003225/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Letnie utrzymanie dróg - usługi sprzętowe (renowacja rowów, czyszczenie kanałów i rowów, zamiatanie i zmywanie nawierzchni jezdni)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_nowotarski
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_nowotarski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca, w szczególności składa oświadczenia, dokumenty, podmiotowe środki dowodowe lub inne informacje na wezwanie Zamawiającego za pośrednictwem internetowej strony po-stępowania, z wykorzystaniem formularza ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego".2.Ofertę, wraz z wymaganymi dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem strony internetowej postępowania z wykorzystaniem dedykowanego formularza składania oferty, zgodnie z postanowieniami zawartymi w rozdziale XXII ust.4 SWZ. Pozostałe postanowienia w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrekty-wy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający, o którym mowa w rozdzia-le I;2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiającego możliwy jest pod adresem iod@nowotarski.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, zgodnie z przepisami prawa; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instruk-cji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO.2. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art.10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, do upływu terminu na ich wniesienie. 3. Posiada Pani/Pan:1) na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana dotyczących danych osobowych, z zastrzeżeniem ust.4;3) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), oraz ust.5;4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 2. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art.18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. 3. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art.15 ust.1-3 RODO Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art.16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. 5. Nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art.17 ust.3 lit.b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,2) prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;3) na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art.6 ust.1 lit.c RODO.
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZD-ZP.261.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty związane z letnim utrzymaniem dróg powiatowych.2. W zakres robót wchodzi:1) renowacja rowów i poboczy; 2) transport materiałów; 3) udrażnianie kanalizacji burzowej;4) usuwanie zanieczyszczeń w pasach drogowych poprzez zamiatanie i zmywanie jezdni;5) lokalne wykaszanie poboczy.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określają:1) Przedmiot zamówienia;2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;3) Przedmiar robót.4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:1) Zamawiający wymaga aby w sytuacjach nadzwyczajnych jak ulewy, powodzie i inne zdarzenia losowe Wykonawca podstawił sprzęt w miejsce oraz w ilości i rodzaju wskazanych przez Zamawiającego, w terminie do 5 godzin od chwili otrzymania wezwania, który to ter-min może zostać przez Wykonawcę skrócony o 1 lub o 2 godziny.2) Czas pracy sprzętu w ramach danego asortymentu, liczony będzie od momentu podstawienia sprzętu we wskazane miejsce, do zakończenia pracy w danym miejscu. Czas dojazdu do wskazanego miejsca oraz czas dojazdu z miejsca robót do bazy Wykonawcy nie jest wliczany jako czas pracy sprzętu.3) Realizacja zamówienia następować będzie w miarę potrzeb Zamawiającego, na jego wezwanie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu podstawienia sprzętu w ilości i rodzaju oraz w miejsce wskazane przez Zamawiającego w sytuacjach nadzwyczajnych oraz w sytuacjach wystąpienia innych zdarzeń losowych w stosunku do maksymalnego terminu (maksymalnie do 5 godzin od chwili otrzymania wezwania) wymaganego przez Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu posiadają zdolności techniczne lub zawodowe w zakresie: 1) doświadczenia Wykonawcy, tzn. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane obejmujące roboty ziemne o łącznej wartości robót ziemnych nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100) brutto, wykonanych należycie, w przypadku rozliczeń za wykonane roboty w walucie obcej (innej niż PLN) przeliczając wartość tych robót na PLN, należy stosować przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania; jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, należy przyjąć kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania;2) potencjału technicznego Wykonawcy, tzn. dysponują co najmniej:a)4 samochodami samowyładowczymi o dopuszczalnej masie całkowitej od 8 ton do 25 ton, dopuszczonymi do ruchu na podstawie ustawy - Prawo o ruchu drogowym orazb)4 koparkami wyposażonymi każda w łyżkę skarpową o pojemności łyżki co najmniej 0,3 m3 orazc)1 samochodem specjalnym próżniowo-ssącym do czyszczenia kanałów i wpustów deszczowych dopuszczonym do ruchu na podstawie ustawy - Prawo o ruchu drogo-wym orazd)1 kosiarką bijakowa wraz z pojazdem oraze)1 samochodem specjalnym wyposażonym w zamiatarkę uliczną o szerokości zamiata-nia co najmniej 2,0m posiadającym ponadto: zamontowane urządzenie zasysające zanieczyszczenia w trakcie zamiatania, zbiornik służący do zbierania zanieczyszczeń o pojemności co najmniej 4 000 litrów, szczotki umożliwiające zamiatanie lewej i prawej strony jezdni podczas jazdy zgodnie z kierunkiem ruchu orazf)1 samochodem specjalnym wyposażonym w polewaczkę uliczną o szerokości mycia co najmniej 3,0m, posiadającym ponadto: pojemnik na wodę o pojemności co najmniej 6 000 litrów, zamontowaną z przodu pojazdu listwę ciśnieniową z dyszami, umożliwiającą mycie jezdni oraz ścieku przykrawężnikowego i wąż wysokociśnieniowy z lancą umożliwiający mycie miejsc trudnodostępnych.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunków do-tyczących doświadczenia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykona-ją roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. 3. Zamawiający nie korzysta z uprawnień, o których mowa w art.117 ust.1 ustawy.4. Z treści podmiotowych środków dowodowych składanych przez Wykonawcę musi jedno-znacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale XV ust.1 SWZ (art.125 ust.1 ustawy), w zakresie podstaw wy-kluczenia z postępowania, wskazanych w art.108 ust.1 ustawy.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust.1, składa każdy z Wykonawców odrębnie.3. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w rozdziale XVI SWZ (art.118 ustawy), przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust.1, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. 4. Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w niniejszym rozdziale, aktualne na dzień ich złożenia, są składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, określonych w rozdziale XIII ust.1 pkt 4 SWZ, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; 2) wykazu narzędzi lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. 2. Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w ust.1 pkt 1, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.3. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.4. Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w niniejszym rozdziale, aktualne na dzień ich złożenia, są składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiące 00/100 złotych. 3. Wadium wnosi się wyłącznie w polskiej walucie (PLN).4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się termin uznania (data i godzina) na rachunku Zamawiającego.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do: 1) reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub 2) reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawcy, o których mowa w ust.1 ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres zmian i warunki ich wprowadzania zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. 2. Zmiana zawartej umowy może nastąpić również w przypadkach zaistnienia okoliczności, o których mowa w art.455 ust.1 pkt 2-4 i ust.2 ustawy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-25 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, wraz z wymaganymi dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem strony interneto-wej postępowania (platformy zakupowej): https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_nowotarski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-25 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-26
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE
1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego re-prezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. 2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust.1, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 3. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust.1, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. 4. Przepis ust.3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Przepisy ust.1-3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w rozdziale XIV (art.118 ustawy) lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach. 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w ust.1, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.