eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korzenna › "Modernizacja energetyczna budynku Szkoły Podstawowej w Korzennej", z podziałem na części.



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-03-22


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: GMINA KORZENNA
Adres:



PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
"Modernizacja energetyczna budynku Szkoły Podstawowej w Korzennej", z podziałem na części.

Miasto: Korzenna

Województwo: małopolskie

CPV:
09.33.20.00 - Instalacje słoneczne
45.00.00.00 - Roboty budowlane
45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45.22.38.10 - Konstrukcje gotowe
45.26.12.15 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach
45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne
45.32.00.00 - Roboty izolacyjne
45.32.10.00 - Izolacja cieplna
45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe
45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-04-06


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Modernizacja energetyczna budynku Szkoły Podstawowej w Korzennej", z podziałem na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORZENNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892297
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KORZENNA 325
1.5.2.) Miejscowość: Korzenna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-322
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@korzenna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.korzenna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Modernizacja energetyczna budynku Szkoły Podstawowej w Korzennej", z podziałem na części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-167b0891-888d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021194
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003701/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja energetyczna budynku Szkoły Podstawowej w Korzennej.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu

Modernizacja eneregetyczna budynku Szkoły Podstawowej w Korzennej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.korzenna.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.korzenna.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym, a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).2) Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt1. Ofertę, a także oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3) Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (nadanym przez miniPortal).4) Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert i wniosków) może również odbywać się za pomocą poczty elektronicznej, email: gmina@korzenna.pl 5) Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:Katarzyna Wiśniewska katarzynawisniewska@ug.korzenna.pl (w zakresie procedury przetargowej);Karolina Bielak karolinabielak@ug.korzenna.pl (w zakresie przedmiotu zamówienia);Witold Krok witoldkrok@ug.korzenna.pl (w zakresie przedmiotu zamówienia).6) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: ,,Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do ,,Formularza do komunikacji".7) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).8) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: ,,Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i ,,Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB. 9) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 10) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję ,,Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. 11) W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Korzenna, 33-322 Korzenna 325, tel. 18 440 66 10;? administrator - Wójt Gminy Korzenna wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się za pomocą poczty elektronicznej: iod@korzenna.pl ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Modernizacja energetyczna budynku Szkoły Podstawowej w Korzennej" prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy PZP;? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;? posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;? nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Lokalizacja: Działka nr 557/8 oraz 558/1 obręb Korzenna, gm. Korzenna2. ZAKRES ZAMÓWIENIA - Część 1 : Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki zewnętrznej.I. WYMIANA STOLARKI ZEWNĘTRZNEJ 1. Wymiana okien drewnianych na PCV - 166 szt.Wymiana okien drewnianych na aluminiowe - 3 szt. Odtworzenie szpalet z narożnikami, malowanie odtworzeń. Wymiana parapetów wewnętrznych na nowe z materiału typ ,,aglomarmur'' gr. 30 mm na profilu ochronnym podparapetowym. Miejscowe odtworzenie parapetu zewnętrznego po demontażu. Wywóz i utylizacja materiału rozbiórkowego Standard wymagany okna PCV: profil min. 6-komorowy, kolor: dąb /ciemny dąb/ orzech (do uzgodnienia) profil ciepły klasy A , grubość min.76 mm, Umax = 0,9W/m2K, pakiet szybowy zespolony 2 - komorowy, współczynnik U dla pakietu Umax= 0,7W/m2K , szkło bezpieczne od wewnątrz, a w przypadku sali gimnastycznej szkło bezpieczne obustronne, nawiewnik higrosterowany, mikrouchył, min. dwie uszczelki wrębowe, klamka aluminiowa. Zgodnie z dokumentacją projektowa.2. Wymiana drzwi zewnętrznych na aluminiowe - 10 szt. Odtworzenie szpalet z narożnikami, posadzek, malowanie odtworzeń. Wywóz i utylizacja materiału rozbiórkowego. Standard wymagany drzwi aluminiowych zewnętrznych: profil aluminiowy z przegrodą termiczną, kolor ciemny brąz, drzwi pełne oraz przeszklone, Umax = 1,3/m2K, szkło zespolone obustronnie bezpieczne. Wyposażenie poszczególnych drzwi zgodnie z dokumentacją projektową.Minimalne światło przejścia skrzydła czynnego po otwarciu nie może być mniejsze niż 90 cm.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowany okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Lokalizacja: Działka nr 557/8 oraz 558/1 obręb Korzenna, gm. Korzenna.2. ZAKRES ZAMÓWIENIA - Część 2 : Roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji termicznej stropów. II. IZOLACJA STROPÓW1. Wykonanie izolacji termicznej stropów nad najwyższą kondygnacją płytami z wełny mineralnej twardej o grubości 20 cm, z zabezpieczeniem izolacji na ciągach technicznych poddasza płytami OSB o gr. 10 mm na ruszcie konstrukcyjnym drewnianym. Struktura warstw izolacji i zakres zgodnie z dokumentacją projektową. Usunięcie i utylizacja starych zniszczonych izolacji pokrywającej część stropów. 2. Częściowa wymiana orynnowania i rur spustowych budynku polegająca na demontażu części rynien oraz pasów podrynnowych, a także rur spustowych i montażu nowych z blachy ocynkowanej kolor ciemny brąz (zakres zawarty w : Rys B-05 PW budowlany). Utylizacja elementów rozbiórkowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowany okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Lokalizacja: Działka nr 557/8 oraz 558/1 obręb Korzenna, gm. Korzenna2. ZAKRES ZAMÓWIENIA - Część 3: Roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania.3. Zakres zamówienia:wykonanie następujących robót budowlanych:INSTALACJE SANITARNE3.1. Roboty demontażowe: demontaż istniejącej instalacji c.o. wraz z grzejnikami, orurowania systemu sterującego, systemu zabezpieczenia oraz dwóch kotłów gazowych i zasobników wody. 3.2. Instalacja centralnego ogrzewania- montaż nowej instalacji c.o. z rur, montaż grzejników stalowych płytowych wraz z osłonami wykonanymi z płyt drewnopodobnych, wodoodpornych, odpornych na uderzenia, o grubości min. 18mm, montaż: zaworów grzejnikowych termostatycznych, głowic termostatycznych w zakresie P-1K zabezpieczone przed kradzieżą, zaworów grzejnikowych powrotnych, prostych lub kątowych; wykonanie prób szczelności instalacji oraz prób instalacji na gorąco z dokonaniem regulacji wraz z kompletnymi protokołami. 3.3. Modernizacja kotłowni: montaż dwóch kompletnych kotłów grzewczych wraz z oprogramowaniem i systemem przewodów kominowych oraz usługą serwisową przez okres gwarancji, pompy obiegowe do centralnego ogrzewania, ciepłomierze elektroniczne do pomiaru zużycia energii cieplnej, zasobnikowe podgrzewacze wody użytkowej współpracujące z pompą ciepła i kotłami, system sterowania optymalizujący pracę pompy ciepła c.w.u. w układzie z podgrzewaczami i kotłami gazowymi, montaż czterech kompletnych nagrzewnic wodnych, montaż naczyń wzbiorczych, montaż powietrznej pompy ciepła. Odnowienie ścian i sufitów oraz wykonanie posadzki z płytek ceramicznych.3.4. Wykonawca powinien wykonać wszelkie roboty naprawcze związane z wykonaniem instalacji.3.5. Zamawiający zwraca uwagę że należy zabezpieczyć posadzkę przed uszkodzeniem, a w przypadku zniszczeń należy przywrócić do stanu przed modernizacją. Do obowiązków Wykonawcy należy zgłoszenie do Urzędu Dozoru Technicznego urządzeń podlegających pozwoleniu na eksploatację.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowany okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Lokalizacja: Działka nr 557/8 oraz 558/1 obręb Korzenna, gm. Korzenna2. ZAKRES ZAMÓWIENIA - Część 4 : Roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej.Montaż instalacji fotowoltaicznej służącej do produkcji energii elektrycznej z promieniowania słonecznego, ukierunkowanej na wykorzystanie energii elektrycznej na potrzeby budynku szkoły podstawowej. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych:2.1 montaż urządzeń: paneli fotowoltaicznych o mocy 320kW każdy i o parametrach zgodnych z dokumentacją projektową, o łącznej mocy 49KWp, rozdzielni, inwerterów, rozdzielnicy modułowej2.2 okablowanie2.3 montaż konstrukcji wsporczej dla paneli2.4 roboty budowlano-montażowe i elektryczne: adaptacja pomieszczeń przeznaczonych dla fotowoltaiki oraz wszelkie roboty naprawcze związane z wykonaniem instalacji2.5 uruchomienie instalacji, pomiary wraz z protokołami, wykonanie dokumentacji powykonawczejUWAGA: do obowiązków Wykonawcy należy również :o przeszkolenie personelu użytkownika w zakresie obsługi instalacji fotowoltaicznej - odbycie szkolenia musi być potwierdzone protokołem.o Wykonawca zapewni usługę serwisową dostarczonych i zamontowanych instalacji fotowoltaicznych w okresie objętym gwarancją. o Koszty serwisowania urządzeń i instalacji oraz ewentualnych wymian elementów uszkodzonych w wyniku eksploatacji w okresie obowiązywania gwarancji pokrywa Wykonawca.o Wykonawca zobowiązany jest opracować instrukcję użytkowania instalacji, eksploatacji i serwisowania instalacji oraz warunków gwarancji.Instrukcja ma być opracowana na podstawie wytycznych producenta urządzeń, materiałów (kart technicznych, kart gwarancyjnych, instrukcji), które będą dołączone do powyższej instrukcji. W instrukcji muszą znaleźć się informacje między innymi na temat: elementów eksploatacyjnych instalacji, które należy wymieniać, aby instalacja prawidłowo działała wraz z informacją jak często należy je wymieniać, ponadto informacje na temat przeglądów okresowych poszczególnych elementów instalacji. Wykonawca w powyższej instrukcji winien zawrzeć wszystkie informacje mające wpływ na prawidłowe działanie instalacji oraz jej trwałośćo uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych prawem uzgodnień, opinii i zgłoszeń dotyczących instalacji fotowoltaicznycho przygotowanie niezbędnej dokumentacji potrzebnej do podłączenia instalacji fotowoltaicznej do sieci energetycznej Tauron Dystrybucja S.A.; zgłoszenie do TAURON Dystrybucja S.A gotowości do podłączenia przedmiotu umowy do sieci energetycznej i uzyskanie podłączenia przedmiotu umowy do sieci energetycznej.o Wykonawca jest zobowiązany wykonywać prace montażowe w taki sposób, żeby nie spowodować uszkodzenia dachu, budynku i instalacjio produkcja energii elektrycznej z nowo wybudowanej instalacji musi osiągnąć minimum 46 971 kWh/rok Zamawiający wymaga, żeby montaż instalacji fotowoltaicznej przeprowadzony był w taki sposób, aby możliwa była jej rozbudowa o kolejne elementy umożliwiające zwiększenie mocy instalacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego:Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.2) dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.3) dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.4) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:a) wykonanych robót:należy złożyć wykaz robót budowlanych (załącznik nr 4) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:1) w zakresie Części 1 pn: Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki zewnętrznej;o w ramach budowy, przebudowy, remontów lub termomodernizacji budynków co najmniej: ? 2 roboty budowlane polegające na wymianie stolarki zewnętrznej o łącznej wartości robót co najmniej 500 000, 00 zł brutto.2) W zakresie części 2 pn: Roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji termicznej stropów;o w ramach budowy, przebudowy, remontów lub termomodernizacji budynków co najmniej: ? 2 roboty budowlane w wewnątrz budynku o łącznej wartości robót co najmniej 300 000, 00 zł brutto.3) W zakresie części 3 pn: Roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania;o w ramach budowy, przebudowy, remontów lub termomodernizacji budynków co najmniej: ? 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania o łącznej wartości robót co najmniej 500 000, 00 zł brutto.4) W zakresie części 4 pn: Roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej:o w ramach budowy, przebudowy, remontów lub termomodernizacji budynków co najmniej: ? 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej o łącznej wartości robót co najmniej 200 000, 00 zł brutto.Poszczególne rodzaje robót wymienione wyżej mogą być wykonane w ramach odrębnych zadań - umów lub w ramach jednego zadania. Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.Dowodami są referencje oraz inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego:należy złożyć wykaz osób (załącznik nr 3), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:1) W zakresie Części 1 pn.: Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki zewnętrznej;- osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,2) W zakresie Części 2: Roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji termicznej stropów;-osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,3) W zakresie Części 3: Roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania;? osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 4) W zakresie Części 4: Roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej:- osobą, która będzie pełnić funkcję kierownik robót - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Dla wykazanych osób należy złożyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane - na załączniku nr 3.Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 220) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego. Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę pełniącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla pełnienia poszczególnych funkcji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:c) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SWZ),d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG).Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:a) wykaz robót budowlanych (załącznik nr 4) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.b) wykaz osób (załącznik nr 3), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:Część 1: Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki zewnętrznej:10 000, 00 złCzęść 2: Roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji termicznej stropów:5 000, 00 złCzęść 3: Roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania:8 000, 00 złCzęść 4: Roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej:3 000, 00 złTermin wniesienia wadium upływa dnia 06.04.2021 r. do godz. 09.00Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.).Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego, który jest prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Grybowie Oddział w Korzennej, Nr rachunku: 46 8797 1026 0020 0200 0071 0008 z dopiskiem: Modernizacja energetyczna budynku Szkoły Podstawowej w Korzennej, w częśći ....... (wpisać numer/numery części).Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Z treści przelewu winno wynikać, że wpłata dotyczy wadium, jakiego dotyczy zamówienia.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.O wpłaceniu wadium w formie pieniężnej w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum, spółkę cywilną).2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Nie dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać albo z dokumentu pod taką nazwą albo z umowy podmiotów wspólnie składających ofertę (dołączonej do oferty).4) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.5) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (żaden z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie).6) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.7) Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym jeżeli wadium zostanie wniesione w formie innej niż pieniądz, z treści dokumentu wadium musi wynikać, iż zabezpiecza ono ofertę złożoną przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.8) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy natomiast w związku z tym, iż wartość pola nie może być dłuższa niż 4000 słów, okoliczności w jakich Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy zostały określone w paragrafie 22 załącznika nr 7 do SWZ pn - wzór umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-06 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: MINIPORTAL
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-06 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-05
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
W przypadku skorzystania z możliwości negocjacji Zamawiający ogranicza do 3, liczbęWykonawców, których zaprosi do negocjacji. Zamawiający zaprosi pierwszych trzechWykonawców, którzy otrzymali kolejno trzy najwyższe liczby punktów w ramach kryteriów ocenyofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.