eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sochaczew › sukcesywna dostawa w 2007 roku oryginalnych tuszy i tonerów do drukarek i laserowych, kserokopiarek oraz faksów do siedziby Starostwa Powiatowego przy...


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/01/26-1580479


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Powiat Sochaczewski
Adres: ulica Marszałka Józefa Piłsudskiego 65, 96-500 Sochaczew
Województwo: mazowieckie

Telefon: 46864184073
Fax: 468641871
e-mail: igoralczyk@powiat.sochaczew.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Ireneusz Góralczyk / Andrzej Skupiński


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w 2007 roku oryginalnych tuszy i tonerów do drukarek i laserowych, kserokopiarek oraz faksów do siedziby Starostwa Powiatowego przy ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego 65 w Sochaczewie, zgodnie z zapisami specyfikacji technicznej określającej ilościowo - asortymentową stronę zamówienia. Specyfikacja techniczna stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
CPV: 25.24.70.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Artykuly-biurowe-lub-szkolne-z-tworzyw-sztucznych'>Artykuły biurowe lub szkolne z tworzyw sztucznych</a>
, 30.19.00.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Rozny-sprzet-i-artykuly-biurowe'>Różny sprzęt i artykuły biurowe</a>

Przewidywane zapotrzebowanie na tusze i tonery oszacowano na podstawie danych z lat ubiegłych oraz najlepszej wiedzy zamawiającego co do potrzeb w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje dostawcy, że złoży zamówienie (sumaryczne) w pełnym wymiarze. Jest to uzależnione od zapotrzebowania, jakie będzie występować w toku realizacji zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy na podstawie art.67 ust.1 pkt.7 ustawy Prawo zamówień publicznych zamówień uzupełniających - do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polega na rozszerzeniu dostawy i dotyczy przedmiotu zamówienia podstawowego określonego w SIWZ.

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
powiat.sochaczew.pl


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

Kryteria oceny ofert: ü cena wykonania przedmiotu umowy - 100% Ocenie będzie podlegać wartość przedmiotu zamówienia wskazana w polu "podsumowanie" w tabeli ofertowej zamieszczonej na formularzu ofertowym, jako łączna suma za materiały biurowe według określonej ilości zamawianych materiałów. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając za kryterium od 0 do 10 pkt. Ocena dokonywana będzie w następujący sposób: Oferowana cena brutto - maksymalnie 10 pkt. x 100% x ilość członków komisji Najniższa cena ofertowa - 10 pkt. Pozostali Wykonawcy otrzymują ilość punktów wyliczoną według poniższej formuły: Yn = ( Cmin / Cn ) x 10 x 100% x ilość członków komisji gdzie: Yn = ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie, Cmin - najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie, Cn - cena ofertowa ocenianej oferty. O wyborze oferty zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów przez danego Wykonawcę.

Termin składania ofert: 2007-02-08
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sochaczewie, w pokoju numer 11 (sekretariat). Termin składania ofert: 8 luty 2007 roku do godz. 1000.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.