rodzaj: POSTANOWIENIE
data dokumentu: 2009-08-19
rok: 2009
data dokumentu: 2009-08-19
rok: 2009
sygnatury akt.:
KIO/UZP 1020/09
KIO/UZP 1020/09
Komisja w składzie:
Przewodniczący: Izabela Niedziałek - Bujak Członkowie: Andrzej Niwicki, Jolanta Markowska Protokolant: Przemysław Śpiewak
Przewodniczący: Izabela Niedziałek - Bujak Członkowie: Andrzej Niwicki, Jolanta Markowska Protokolant: Przemysław Śpiewak
wobec cofnięcia przed otwarciem rozprawy w dniu 18 sierpnia 2009 r. w Warszawie
odwołania wniesionego przez Impel Cleaning Sp. z o.o., 53-11 Wrocław, ul. Ślężna 118 od
rozstrzygnięcia przez zamawiającego Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1
Pomorskiej Akademii Medycznej, 71-252 Szczecin, ul. Unii Lubelskiej 1 protestu z dnia
25 czerwca 2009 r.
przy udziale xxx zgłaszającej przystąpienie do postępowania odwoławczego po stronie xxx.
odwołania wniesionego przez Impel Cleaning Sp. z o.o., 53-11 Wrocław, ul. Ślężna 118 od
rozstrzygnięcia przez zamawiającego Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1
Pomorskiej Akademii Medycznej, 71-252 Szczecin, ul. Unii Lubelskiej 1 protestu z dnia
25 czerwca 2009 r.
przy udziale xxx zgłaszającej przystąpienie do postępowania odwoławczego po stronie xxx.
postanawia:
1. Umorzyć postępowanie odwoławcze.
2. NakazaćUrzędowi ZamówieńPublicznych zwrot z rachunku dochodów własnych Urzędu
ZamówieńPublicznych na rzecz Impel Cleaning Sp. z o.o., 53-11 Wrocław, ul. Ślężna 118
kwoty 13 500 zł 00 gr (słownie: trzynaście tysięcy pięćset złotych zero groszy), stanowiącej
90% uiszczonego wpisu i zasądzićna rzecz xxx koszty postępowania w kwocie xxx (słownie:
xxx)
.
3. kosztami postępowania obciąża xxx i nakazuje
2
:
1)
zaliczyćna rzecz Urzędu ZamówieńPublicznych koszty w wysokości
xxx (słownie: xxx) z kwoty wpisu uiszczonego przez xxx;
2)
dokonaćwpłaty kwoty xxx (słownie: xxx) przez xxx na rzecz xxx stanowiącej
xxx;
3)
dokonaćwpłaty kwoty xxx (słownie: xxx) przez xxx na rzecz Urzędu Zamówień
Publicznych na rachunek dochodów własnych UZP;
4)
dokonaćzwrotu kwoty xxx (słownie: xxx) z rachunku dochodów własnych
Urzędu ZamówieńPublicznych na rzecz xxx.
.
U z a s a d n i e n i e
W postępowaniu odwoławczym wywołanym wniesieniem odwołania na zapisy specyfikacji
istotnych
warunków
zamówienia
dotyczącej
postępowania
prowadzonego
przez
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM w Szczecinie, w trybie przetargu
nieograniczonego na usługę kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach
SPSK Nr 1 PAM na okres 4 lat (numer referencyjny OS/ZP/53/09), odwołujący w piśmie z
dnia 18 sierpnia 2009 roku (złożonym do Prezesa UZP w tym samym dniu) cofnął odwołanie
z dnia 14 lipca 2009 roku. Oświadczenie w imieniu wykonawcy złoży członek zarządu
uprawniony do samodzielnej reprezentacji spółki (zgodnie z wpisem do KRS 0000005901).
Na podstawie art. 189 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), w przypadku cofnięcia
odwołania Izba umarza postępowanie odwoławcze.
Zgodnie z art. 189 ust. 2 ustawy pzp, Izba postanowiła zwrócićna rzecz Odwołującego się
90% kwoty uiszczonego wpisu.
Stosownie do art. 194 i 195 ustawy Prawo zamówieńpublicznych na niniejsze
postanowienie - w terminie 7 dni od dnia jego doręczenia - przysługuje skarga za
pośrednictwem Prezesa Urzędu ZamówieńPublicznych do Sądu Okręgowego w
Szczecinie.
Przewodniczący:
………………………………
Członkowie:
………………………………
………………………………
1. Umorzyć postępowanie odwoławcze.
2. NakazaćUrzędowi ZamówieńPublicznych zwrot z rachunku dochodów własnych Urzędu
ZamówieńPublicznych na rzecz Impel Cleaning Sp. z o.o., 53-11 Wrocław, ul. Ślężna 118
kwoty 13 500 zł 00 gr (słownie: trzynaście tysięcy pięćset złotych zero groszy), stanowiącej
90% uiszczonego wpisu i zasądzićna rzecz xxx koszty postępowania w kwocie xxx (słownie:
xxx)
.
3. kosztami postępowania obciąża xxx i nakazuje
2
:
1)
zaliczyćna rzecz Urzędu ZamówieńPublicznych koszty w wysokości
xxx (słownie: xxx) z kwoty wpisu uiszczonego przez xxx;
2)
dokonaćwpłaty kwoty xxx (słownie: xxx) przez xxx na rzecz xxx stanowiącej
xxx;
3)
dokonaćwpłaty kwoty xxx (słownie: xxx) przez xxx na rzecz Urzędu Zamówień
Publicznych na rachunek dochodów własnych UZP;
4)
dokonaćzwrotu kwoty xxx (słownie: xxx) z rachunku dochodów własnych
Urzędu ZamówieńPublicznych na rzecz xxx.
.
U z a s a d n i e n i e
W postępowaniu odwoławczym wywołanym wniesieniem odwołania na zapisy specyfikacji
istotnych
warunków
zamówienia
dotyczącej
postępowania
prowadzonego
przez
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM w Szczecinie, w trybie przetargu
nieograniczonego na usługę kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach
SPSK Nr 1 PAM na okres 4 lat (numer referencyjny OS/ZP/53/09), odwołujący w piśmie z
dnia 18 sierpnia 2009 roku (złożonym do Prezesa UZP w tym samym dniu) cofnął odwołanie
z dnia 14 lipca 2009 roku. Oświadczenie w imieniu wykonawcy złoży członek zarządu
uprawniony do samodzielnej reprezentacji spółki (zgodnie z wpisem do KRS 0000005901).
Na podstawie art. 189 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), w przypadku cofnięcia
odwołania Izba umarza postępowanie odwoławcze.
Zgodnie z art. 189 ust. 2 ustawy pzp, Izba postanowiła zwrócićna rzecz Odwołującego się
90% kwoty uiszczonego wpisu.
Stosownie do art. 194 i 195 ustawy Prawo zamówieńpublicznych na niniejsze
postanowienie - w terminie 7 dni od dnia jego doręczenia - przysługuje skarga za
pośrednictwem Prezesa Urzędu ZamówieńPublicznych do Sądu Okręgowego w
Szczecinie.
Przewodniczący:
………………………………
Członkowie:
………………………………
………………………………
Wcześniejsze orzeczenia:
- Sygn. akt KIO 263/15 z dnia 2015-12-23
- Sygn. akt KIO 245/15, KIO 305/15 z dnia 2015-03-04
- Sygn. akt KIO 270/15 z dnia 2015-03-03
- Sygn. akt KIO 273/15 z dnia 2015-02-27
- Sygn. akt KIO 267/15 z dnia 2015-02-27