eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiKto wygrał przetarg › POŚREDNICTWO REKLAMOWE DLA MEDIÓW JACEK SCHÖNHOF-WILKANS

Dane wykonawcy:

POŚREDNICTWO REKLAMOWE DLA MEDIÓW JACEK SCHÖNHOF-WILKANS
Żytnia 6
62-007 Biskupice
woj. wielkopolskie

Zamówienia publiczne udzielone firmie POŚREDNICTWO REKLAMOWE DLA MEDIÓW JACEK SCHÖNHOF-WILKANS opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2010 - 2010



Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych

1

Łączna wartość
wygranych przetargów

29 800 zł

Liczba zamawiających

1

Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych

Przetargi, które wygrała firma POŚREDNICTWO REKLAMOWE DLA MEDIÓW JACEK SCHÖNHOF-WILKANS, najczęściej zlokalizowane były w województwie wielkopolskim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie POŚREDNICTWO REKLAMOWE DLA MEDIÓW JACEK SCHÖNHOF-WILKANS zamówień to 29 800,00 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2010 (1 przetarg). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Telewizja Polska S.A. Oddział w Poznaniu.

Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 29 800,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Telewizja Polska S.A. Oddział w Poznaniu przetargu, którego przedmiotem było Pozyskiwanie zleceń na rzecz Telewizji Polskiej S.A. Oddział w Poznaniu na emisję reklam i obsługa pozyskanych klientów w szczególności z powiatów szamotulskiego i międzychodzkiego przez Agencję Reklamową w okresie od 1 października - 31 grudnia 2011 roku.

Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 29 800,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Pozyskiwanie zleceń na rzecz Telewizji Polskiej S.A. Oddział w Poznaniu na emisję reklam i obsługa pozyskanych klientów w szczególności z powiatów szamotulskiego i międzychodzkiego przez Agencję Reklamową w okresie od 1 października - 31 grudnia 2011 roku Przetarg ogłoszony był przez Telewizja Polska S.A. Oddział w Poznaniu.


Liczba udzielonych firmie POŚREDNICTWO REKLAMOWE DLA MEDIÓW JACEK SCHÖNHOF-WILKANS zamówień publicznych w poszczególnych latach:



Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy POŚREDNICTWO REKLAMOWE DLA MEDIÓW JACEK SCHÖNHOF-WILKANS w poszczególnych latach:



Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:

Rok Liczba udzielonych zamówień Wartość udzielonych zamówień Zamawiający
2010 1 29 800,00 PLN 1
RAZEM: 1 29 800,00 PLN

Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (1 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 29 800,00 zł). Przetargi, w których wygrywa firma POŚREDNICTWO REKLAMOWE DLA MEDIÓW JACEK SCHÖNHOF-WILKANS najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi reklamowe



Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:




Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:



Miasta, w których firma POŚREDNICTWO REKLAMOWE DLA MEDIÓW JACEK SCHÖNHOF-WILKANS wygrała najwięcej przetargów:

Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Poznań (1 przetarg na łączną kwotę 29 800,00 zł).

Lista przetargów, w których firma POŚREDNICTWO REKLAMOWE DLA MEDIÓW JACEK SCHÖNHOF-WILKANS najprawdopodobniej wygrała:


Rok 2010

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2010-10-01 Poznań

Telewizja Polska S.A. Oddział w Poznaniu
Usługi

Pozyskiwanie zleceń na rzecz Telewizji Polskiej S.A. Oddział w Poznaniu na emisję reklam i obsługa pozyskanych klientów w szczególności z powiatów szamotulskiego i międzychodzkiego przez Agencję Reklamową w okresie od 1 października - 31 grudnia 2011 roku
29 800,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma POŚREDNICTWO REKLAMOWE DLA MEDIÓW JACEK SCHÖNHOF-WILKANS najprawdopodobniej wygrała w roku 2010 to 29 800,00 zł.

Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.